PDA

View Full Version : MEESTER!



Remco
16-07-2005, 11:54
Eindelijk is het zo ver!

Het Mixfight-forum is weer een Meester in de rechtsgeleerdheid rijker. Afgelopen donderdag ontving ik het cijfer voor mijn eindscriptie [8]. Daarmee is een einde gekomen aan een kleurrijk studentenleven.

In het najaar volgt de be毛diging tot advocaat, als het een beetje meezit.


Afstuderen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een verjaardag) is iets waar je mee te koop moet lopen, dat doe ik bij deze!

ashi76
16-07-2005, 12:04
Gefeliciteerd man !!!!! :thumbs:

Knappe prestatie.

Jeru
16-07-2005, 12:08
Vet man!!! Gefeliciteerd. Terecht dat je het even meldt en succes met je loopbaan in het "echte" leven :wink:

Gulo gulo
16-07-2005, 12:31
Gefeliciteerd, succes met je baan :thumbs:

Dalgliesh
16-07-2005, 12:39
Gefeliciteerd Remco.

Shytown
16-07-2005, 12:50
Gefeliciteerd :thumbs:

kyokushin
16-07-2005, 13:30
congratz!

Peete
16-07-2005, 14:25
Netjes, gratzzzz :thumbs:

Biiyen
16-07-2005, 14:48
Feli Remco, job well done

Justinian
16-07-2005, 15:04
Heel mooi, gefeliciteerd! Wat was het onderwerp van je scriptie?

Mickey
16-07-2005, 16:54
Super Remco!! Heb je nu dan eindelijk tijd voor me? ;)

ROIDRAGE
16-07-2005, 18:02
congratz Remco

xXRichardXx
16-07-2005, 19:33
Gefeliciteerd! Over 3 jaartjes hoop ik hetzelfde te kunnen posten! :thumbs:

Bert Kops
16-07-2005, 20:04
Met alle respect Remco!

Feli gozer!!!

Justinian
16-07-2005, 20:10
Gefeliciteerd! Over 3 jaartjes hoop ik hetzelfde te kunnen posten! :thumbs:
Volgens mij zijn er hier op mixfight nogal wat mensen die 贸f rechten studeren 贸f inmiddels zijn afgestudeerd. Uit m'n hoofd:

Afgestudeerd:
mr. Gulo Gulo
mr. Remco
mr. King
mr. drs. Justinian
mr. Marcel
:lol:

Student:
xXRichardXx
Nick
Lady in Red
Thomas

Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer studenten en/of meesters onder ons zijn. Als er nog meer zijn kunnen we wel een subforum of mixfight gaan beginnen ;)

Ronald
16-07-2005, 20:37
Gaaf Remco, gefeliciteerd :thumbs: . Rechten en vechtsport gaat schijnbaar goed samen.


Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer studenten en/of meesters onder ons zijn. Als er nog meer zijn kunnen we wel een subforum of mixfight gaan beginnen ;)
Ik heb de allerlaagste academische graad die je bedenken kunt: baccalaureus. Krijg ik daarmee ook nog toegang? :lol:

}|^-_-^|{
16-07-2005, 20:44
9 september drs. }|^-_-^|{ als het meezit

Ronald
16-07-2005, 20:55
9 september drs. }|^-_-^|{ als het meezit
Dat wordt dan drs. P. (trojka hier, trojka daar 8) ).

lady in red
16-07-2005, 20:56
Gefeliciteerd! Over 3 jaartjes hoop ik hetzelfde te kunnen posten! :thumbs:
Volgens mij zijn er hier op mixfight nogal wat mensen die 贸f rechten studeren 贸f inmiddels zijn afgestudeerd. Uit m'n hoofd:

Afgestudeerd:
mr. Gulo Gulo
mr. Remco
mr. King
mr. drs. Justinian
mr. Marcel
:lol:

Student:
xXRichardXx
Nick

Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer studenten en/of meesters onder ons zijn. Als er nog meer zijn kunnen we wel een subforum of mixfight gaan beginnen ;)


en vanaf 1 september studente hbo recht: lady in red

Sjaak
16-07-2005, 21:22
Gefeliciteerd, heeft dit forum trouwens ook Meesteressen :lol:

xXRichardXx
16-07-2005, 22:21
Gefeliciteerd, heeft dit forum trouwens ook Meesteressen :lol:

Voor in de dungeon :)


xXRichardXx wrote:
Gefeliciteerd! Over 3 jaartjes hoop ik hetzelfde te kunnen posten! Thumbs

Volgens mij zijn er hier op mixfight nogal wat mensen die 贸f rechten studeren 贸f inmiddels zijn afgestudeerd. Uit m'n hoofd:

Afgestudeerd:
mr. Gulo Gulo
mr. Remco
mr. King
mr. drs. Justinian
mr. Marcel
Laughing

Student:
xXRichardXx
Nick

Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer studenten en/of meesters onder ons zijn. Als er nog meer zijn kunnen we wel een subforum of mixfight gaan beginnen Wink

En waar gaan we het dan de hele dag over hebben? :lol:

kyokushin
16-07-2005, 23:29
Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer studenten en/of meesters onder ons zijn. Als er nog meer zijn kunnen we wel een subforum of mixfight gaan beginnen ;)

sinds een maand: Ing. Kyokushin
maar blijf ook student.

ashi76
17-07-2005, 02:47
En de media maar schreeuwen dat vechtsport liefhebbers allemaal "dommekrachten" zijn. :mrgreen:

Mickey
17-07-2005, 11:06
Niet zon indrukwekkend als Meester, maar ik heb mn Ba. titel in Economie en Management.. ;)

Sjaak
17-07-2005, 11:52
Niet zon indrukwekkend als Meester, maar ik heb mn Ba. titel in Economie en Management.. ;)

Lang niet zo indrukwekkend hoor :wink:

Silat
17-07-2005, 21:45
gefeliciteerd

Thomas
17-07-2005, 23:10
Ik heb m'n propedeuse rechtsgeleerdheid. Ben aankomend tweedejaars Rechten :thumbs:

@ Remco: flapsteert!

Remco
18-07-2005, 09:36
Bedankt voor alle felicitaties (ik had niet anders verwacht natuurlijk)!

Het onderwerp van mijn scriptie is:

"Onrechtmatige uitingen in de media en smartengeld"



Inderdaad wel opvallend dat er zoveel juristen op mixfight zitten, je zou verwachten dat iedereen dan wat meer op zijn woorden zou letten.

king
18-07-2005, 09:41
Eindelijk is het zo ver!

Het Mixfight-forum is weer een Meester in de rechtsgeleerdheid rijker. Afgelopen donderdag ontving ik het cijfer voor mijn eindscriptie [8]. Daarmee is een einde gekomen aan een kleurrijk studentenleven.

In het najaar volgt de be毛diging tot advocaat, als het een beetje meezit.


Afstuderen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een verjaardag) is iets waar je mee te koop moet lopen, dat doe ik bij deze!

Gefeliciteerd Remco! :thumbs:

Ik ben zelf sinds een jaar werkzaam als advocaat. Heb je al een kantoor gevonden waar je aan de slag kunt?

Ronny
18-07-2005, 10:53
advocaten....dat is pas schorem.


Gefeliciteerd

Anonymous
18-07-2005, 11:01
advocaten....dat is pas schorem.




waarom?

dokter flinstone
18-07-2005, 11:16
Gefeliciteerd! Over 3 jaartjes hoop ik hetzelfde te kunnen posten! :thumbs:
Volgens mij zijn er hier op mixfight nogal wat mensen die 贸f rechten studeren 贸f inmiddels zijn afgestudeerd. Uit m'n hoofd:

Afgestudeerd:
mr. Gulo Gulo
mr. Remco
mr. King
mr. drs. Justinian
mr. Marcel
:lol:

Student:
xXRichardXx
Nick
Lady in Red
Thomas

Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer studenten en/of meesters onder ons zijn. Als er nog meer zijn kunnen we wel een subforum of mixfight gaan beginnen ;)

He justi, waarom alleen de vraag naar studenten en meesters??????
er zijn meer opleidingen hoor

Ik ben BSc of ing in de cyto/histo/pathologie en hoop over drie jaar de titel Dr (PhD) voor of achter mijn naam te kunnen zetten.

Maar voordat het hier gaat stinken met al die titels, iedreen doet zijn eigen niveau en het maakt niet uit wat je doet. De vuilnisman is net zo hard nodig (misschien wel meer) dan de advocaat of medisch onderzoeker.

En Natuurlijk gefeliciteerd Remco

Justinian
18-07-2005, 15:45
Bedankt voor alle felicitaties (ik had niet anders verwacht natuurlijk)!

Het onderwerp van mijn scriptie is:

"Onrechtmatige uitingen in de media en smartengeld"



Inderdaad wel opvallend dat er zoveel juristen op mixfight zitten, je zou verwachten dat iedereen dan wat meer op zijn woorden zou letten.
Interessant. Staat je scriptie ook online toevallig?

Justinian
18-07-2005, 15:48
He justi, waarom alleen de vraag naar studenten en meesters??????
er zijn meer opleidingen hoor
Omdat het me opviel dat er wel erg veel meesters en rechtenstudenten op mixfight posten ;)


Ik ben BSc of ing in de cyto/histo/pathologie en hoop over drie jaar de titel Dr (PhD) voor of achter mijn naam te kunnen zetten.
Dat doe je goed :thumbs:


Maar voordat het hier gaat stinken met al die titels, iedreen doet zijn eigen niveau en het maakt niet uit wat je doet. De vuilnisman is net zo hard nodig (misschien wel meer) dan de advocaat of medisch onderzoeker.
Grappig dat je het voorbeeld van vuilnisman aanhaalt, aangezien ik bedrijfsjurist ben bij een grote afvalverwerker ;) Uiteraard heb je volledig gelijk op dit punt.

mama
18-07-2005, 15:50
gefeliciteerd Remco

offe hardwerkende huismama.... naja van af 1 sept. is het een hardwerkend uit en thuismama. ;)

Marco
19-07-2005, 13:46
remco topper ! gefeliciteerd man ! succes met solliciteren :thumbs: