PDA

View Full Version : Zoon Van Gogh na moord in elkaar geslagen



Wix
27-07-2005, 23:26
HILVERSUM - De zoon van cineast Theo van Gogh is na de moord op zijn vader twee keer op straat in elkaar geslagen door Nederlandse Marokkanen. Dat hebben de ouders van de filmmaker woensdagavond gezegd in het actualiteitenprogramma Nova . De politie kwam volgens hen niet opdagen nadat hun kleinzoon was toegetakeld.

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, zijn Marokkaanse jongeren geweest die vroegen waar zijn zoon woonde. Ook toen is de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, zei J. van Gogh, de vader van de vermoorde cineast. Op school de zoon volgens hem in een andere klas geplaatst, omdat sommige leerlingen dingen zeiden als "wat goed dat je vader dood is".


Volgens A. van Gogh, de moeder van Theo, is het nog altijd "moeilijk" voor haar kleinzoon, die in de puberteit zit. Hij is wel over naar de volgende klas. "Hij doet z'n best", zei z'n oma.

jojo
27-07-2005, 23:35
sjonge vet zielug :cry:

Octavius
27-07-2005, 23:36
Trieste lui. Zegt genoeg over hun intelligentie.

Maar vond de opmerking van hem naara Mo B. in de rechtbank toen hij weg ging wel goed.

"Ik stuur je wel een kaartje"

}|^-_-^|{
27-07-2005, 23:38
die gasten weten niet wat ze daarmee creeeren. als de zoon van van gogh maar de helft van de schrijvende kwaliteiten van zijn vader heeft kan hij het als columnist/polemist al ver schoppen.

Jeru
27-07-2005, 23:40
Echt klote voor zo'n jongen... Zeer triest!

Mike
27-07-2005, 23:47
wat een eikels

schoften!

Silat
27-07-2005, 23:58
wanneer gaan we al die lui van 10 hoog naar beneden gooien

Bert Kops
28-07-2005, 00:41
Gaat goed met Lieuwe!

smike
28-07-2005, 00:44
wanneer gooien we eens alle Marokkanen het land uit....

Biiyen
28-07-2005, 00:50
Gaat goed met Lieuwe!

Ja Bert! Nodig die Lieuwe eens uit bij jou op de gym en maak een killer van hem! Ja man ja.

Mickey
28-07-2005, 06:49
Misschien tijd voor een nieuw ondergronds forum?
Mixfight Knokploeg?

Guru
28-07-2005, 07:26
Het wordt hoog tijd dat Wilders het roer van Balkenende gaat overnemen.
En als Wilders het niet wordt, staat er wel iemand anders op, wees maar niet bang.
PVDA,Groen Links,SP zullen voor eeuwig in de oppositie zitten, want als we die partijen in het kabinet zetten dan zal het met Nederland slechter gaan dan wij ooit voor ogen hadden.
Het is tijd voor rechtvaardigheid en de radicale moslims graven hun eigen graf.

Jeru
28-07-2005, 07:30
Gaat goed met Lieuwe!

Ja Bert! Nodig die Lieuwe eens uit bij jou op de gym en maak een killer van hem! Ja man ja.

Hij heeft al een keertje boksles bij Bert gehad, maar misschien moet ie dat maar wat meer gaan doen...

Remco
28-07-2005, 09:11
Diep, diep triest!

Deze jongen verdient alle steun. De klootzakkies die dit doen een draai om de oren.

Alle Marokkanen het land uit? Smike, je bent niet wijs. Wilders is een ongeleid projectiel.

Anonymous
28-07-2005, 09:20
Vies!

Anonymous
28-07-2005, 09:26
Ik heb het ook gezien gisteren. Erg triest. Die marokanen vroegen hem of hij Van Gogh heet. Hij zei (uiteraard) van niet, maar kreeg toch een pak slaag. Ze hadden in de buurt rondgevraagd of hij de zoon van Theo was en zodoende wisten ze het. Laffe k***lijers. Toen ik het zag kreeg ik echt jeuk aan m'n vuisten.

Ik benader normaal alles zo objectief mogelijk maar krijg de laatste tijd echt een hekel aan alles wat met marokanen te maken heeft. Ik weet ook wel dat er heus wel goeie zijn, maar wat mij betreft flikkeren ze al die k***lijers het land uit bij de eerste de beste misstap.

Ze hadden ook een plan voor een klein gedenkteken in de buurt voor Theo. Dat kon echter niet doorgaan omdat de marokanen in de buurt daarmee geprovoceerd zouden worden. :maskills: :maskills: :maskills:

Voor de politie heb ik ook geen goed woord over. Geen wonder dat die marokaantjes voor niemand bang zijn. De politie komt toch niet als ze iets flikken!!! En als ze wel komen worden ze hoogstens streng aangesproken...

Bert Kops
28-07-2005, 10:17
Als het nu nog een keer gebeurt rammen we de hele wijk leeg!!!

Bert Kops
28-07-2005, 10:18
Heerlijk!

Anonymous
28-07-2005, 10:19
Zou wel een strakke actie zijn Bert! Ef met de school oefenen op levende boksballen op straat!

bryan
28-07-2005, 10:45
Als het nu nog een keer gebeurt rammen we de hele wijk leeg!!!

gaan we het deze keer dan wel echt doen dan ? ik ben van de partij...
gewoon duidelijk maken dat dit niet gepikt wordt...

Mickey
28-07-2005, 11:59
Als het nu nog een keer gebeurt rammen we de hele wijk leeg!!!

gaan we het deze keer dan wel echt doen dan ? ik ben van de partij...
gewoon duidelijk maken dat dit niet gepikt wordt...

Een soort van stille tocht door de wijk die toevalig wat uit de hand loopt?
:maskills:

Mickey
28-07-2005, 12:02
Count me in BTW..


En lmfao @ gedenkteken dat Marokanen zou provoceren..

Ik kan me hier misschien iets bij voorstellen als het zon Efteling
"Papier Hier" Geval zou zijn in de vorm van Theo van Gogh die de hele dag dingen zou bleren als: "Mohammed is een Pedo" en "GEITE NEUKERS! GEITE NEUKERS!"

Aangezien me dit hoogst onwaarschijnlijk lijkt, ben ik de mening
toegedaan dat ze allemaal lekker hun bek moeten houden.

rajuraket
28-07-2005, 12:21
De politie kwam volgens hen niet opdagen nadat hun kleinzoon was toegetakeld.

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, zijn Marokkaanse jongeren geweest die vroegen waar zijn zoon woonde. Ook toen is de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, zei J. van Gogh, de vader van de vermoorde cineast.



Kan me niet voorstellen dat na de dood van theo zijn zoon wordt toegetakeld en de politie niet kom opdagen, beetje vreemd hoor. :o

Tsuki
28-07-2005, 12:27
zielig voor dat menneke ....................

Gulo gulo
28-07-2005, 12:36
Wordt eerst je pa vermoord en daarna word je in elkaar gemept. Zieke wereld.

Justinian
28-07-2005, 13:55
Wordt eerst je pa vermoord en daarna word je in elkaar gemept. Zieke wereld.
Gulo gulo = zeer correct!!!
Damnit wat kan ik me hier kwaad over maken.

Anonymous
28-07-2005, 13:56
Niet gelijk alles voor zoete koek slikken he, dat is voor wijven vind ik.



"AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen. "


Zo zie je maar weer....op praatjes afgaan en conclusies trekken is niet echt intelligent.

Anonymous
28-07-2005, 14:05
Kan me niet voorstellen dat na de dood van theo zijn zoon wordt toegetakeld en de politie niet kom opdagen, beetje vreemd hoor. :o

Politie heb ook niet voor alles tijd hoor. auto's flitsen, parkeerbonnen uitdelen, zeuren en andere belangrijke zaken nemen natuurlijk ook een hoop tijd beslag.beetje sympatie graag voor de politie.

Anonymous
28-07-2005, 14:14
Wordt eerst je pa vermoord en daarna word je in elkaar gemept. Zieke wereld.

Het is volgens mij gebeurt toen Theo nog leefde, maar dan nog! :evil:

Gulo gulo
28-07-2005, 14:47
HILVERSUM - De zoon van cineast Theo van Gogh is na de moord op zijn vader twee keer op straat in elkaar geslagen

Anonymous
28-07-2005, 14:50
AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend[/quote]

Dennis
28-07-2005, 16:11
Niet gelijk alles voor zoete koek slikken he, dat is voor wijven vind ik.



"AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen. "


Zo zie je maar weer....op praatjes afgaan en conclusies trekken is niet echt intelligent.

Hoe weet de Politie als ze niet zijn komen opdagen dat het niet gebeurt is?
Dat het niet in het systeem van de politie staat betekent niet dat iets niet gebeurt is??

Gulo gulo
28-07-2005, 16:16
Vaak zijn de media het enige waar je van op aan kunt. Het is de taak van de media om onpartijdig en ongecensureerd verslag uit te brengen. Het lijkt mij dat een serieus programma als Nova geen loze uitspraken zou doen. Misschien heb ik het fout.......

Doet niet af aan mijn opmerking dat we in een zieke wereld leven. Vermoord worden om wat je zegt en denkt was altijd een ver van je bed show voor ons. We zijn ingehaald door de realiteit.

Aaronk
28-07-2005, 22:14
volgende keer ruim ik die hele buurt op rambo stijl!

mossad
29-07-2005, 01:25
Een knokploegje zou de volgende keer niet verkeerd zijn. Ik vind wel dat we moeten waken met ALLE Marokkanen te veroordelen. Ik hoor echter weinig hoopgevende geluiden van Marokkanen zelf. Dit zijn zulke zieke dingen daar kun je niet bij. En altijd komen ze in groepjes. Hoop dat Lieuwe goed leert vechten zodat hij de volgende keer zijn tegenstanders kan verassen.

KO TKO
29-07-2005, 02:02
Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.

Leon
29-07-2005, 09:08
Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.

Nu staat in de krant dat het allemaal verzonnen is, hoe krom is dat dan? :?

Ronny
29-07-2005, 09:17
volgende keer ruim ik die hele buurt op rambo stijl!

kom je weleens buiten dan?

Anonymous
29-07-2005, 09:51
Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.

Dus zijn vader zou het wel verdiend hebben?

Ronny
29-07-2005, 10:07
[quote=KO TKO]Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen ]zij over de islam en Marokkanen.

Dus zijn vader zou het wel verdiend hebben?

ik denk wel dat hij tot die doelgroep behoort remco.

Anonymous
29-07-2005, 10:32
wat heb je gerookt, Ron?

Jay Hoov
01-08-2005, 12:24
Geen woorden voor...TRIEST!

Ik hoor net dat het bullshit is....Laat maar weer zitten allemaal..ook echt iets om geintjes over te maken :?

Leon
01-08-2005, 15:06
Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.

Nu staat in de krant dat het allemaal verzonnen is, hoe krom is dat dan? :?

Ik wil niet lullig doen maar daar kwam ik enige dagen geleden ook al achter....

Anonymous
01-08-2005, 16:22
Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.

Nu staat in de krant dat het allemaal verzonnen is, hoe krom is dat dan? :?

Ik wil niet lullig doen maar daar kwam ik enige dagen geleden ook al achter....

Ben je nu bewust tegen jezelf aan het ouwehoeren?

mossad
01-08-2005, 16:26
Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.

Nu staat in de krant dat het allemaal verzonnen is, hoe krom is dat dan? :?

Ik wil niet lullig doen maar daar kwam ik enige dagen geleden ook al achter....

Ben je nu bewust tegen jezelf aan het ouwehoeren?

Dat was ik.

Dat de politie zegt dat het niet gebeurd is klopt niet. De politie heeft geen bewijs en technisch gezien is iemand onschuldig totdat het tegendeel bewezen is, maar dat wil niet zeggen dat het in werkelijkheid ook echt niet gebeurd is.

Leon
01-08-2005, 18:56
Ik word zo moe van dat rassenhaat en mensen tegen andere rassen opzetten
door (misschien) zulke toestanden te verzinnen en ze naar de media te gooien.

mossad
02-08-2005, 01:06
Ik word zo moe van dat rassenhaat en mensen tegen andere rassen opzetten
door (misschien) zulke toestanden te verzinnen en ze naar de media te gooien.

Dit verhaal is niet verzonnen. Het is verteld door de opa en oma van Lieuwe en bevestigd door Gijs van de Westelaken, vriend van Theo van Gogh.

Leon
02-08-2005, 14:10
Ik word zo moe van dat rassenhaat en mensen tegen andere rassen opzetten
door (misschien) zulke toestanden te verzinnen en ze naar de media te gooien.

Dit verhaal is niet verzonnen. Het is verteld door de opa en oma van Lieuwe en bevestigd door Gijs van de Westelaken, vriend van Theo van Gogh.

Dus ouwe mensen spreken de waarheid? Ik geloof nooit alleen maar in de
slechtheid van de mens.... en aangezien ik opgegroeid ben tussen de turken
ben ik er als geen ander van bewust dat dat allochtonen echt geen slechte jongens zijn.

mossad
03-08-2005, 01:05
Ik word zo moe van dat rassenhaat en mensen tegen andere rassen opzetten
door (misschien) zulke toestanden te verzinnen en ze naar de media te gooien.

Dit verhaal is niet verzonnen. Het is verteld door de opa en oma van Lieuwe en bevestigd door Gijs van de Westelaken, vriend van Theo van Gogh.

Dus ouwe mensen spreken de waarheid? Ik geloof nooit alleen maar in de
slechtheid van de mens.... en aangezien ik opgegroeid ben tussen de turken
ben ik er als geen ander van bewust dat dat allochtonen echt geen slechte jongens zijn.

Ouwe mensen spreken niet per se de waarheid, maar ik heb weinig argumenten gehoord die ondersteunen dat dit verhaal uit een dikke duim komt.
En dat geouwehoer over rassenhaat word ik heel moe van. Dit heeft niets met rassenhaat te maken en als je bij dit soort verhalen altijd discriminatie gaat roepen ga je hetzelfde doen als wat dit land een hele tijd verkeerd heeft gedaan, nl. zorgen dat er nergens meer over gesproken kan worden. Daarom is het integratievraagstuk voor een aanzienlijk deel een puinhoop geworden.
Je zegt ook dat allochtonen geen slechte jongens zijn. Waar slaat dat nou op? De ene allochtoon is de andere niet en ook onder allochtonen heb je klootzakken en leuke mensen. Allochtonen zijn net gewone mensen.

Leon
03-08-2005, 19:32
Toen ik zei dat Allochtone jongens niet perse slechte jongens waren doel ik,
bedoelde ik niet te zeggen dat ze helemaal anders zijn of iets dergelijks, het
is gewoon dat veel van mijn autochtone vrienden vaak klagen over 'buitenlanders'
alsof ze allemaal crimineel zijn en geen enkele ook maar aardig kan zijn.....
Ik vind het zo raar dat veel vrienden van me zo denken? Dat slaat toch werkelijk
nergens op?

Leon
04-08-2005, 12:37
ik opgegroeid ben tussen de turken


is dit een of andere variant op tarzan? :D

Ja ik spreek ook een exclusieve taal :wink:
Ik kan nou ook goed auto's gappen etc :lol:

Leon
04-08-2005, 15:09
Ja meneer :cry: :wink:

Ronny
04-08-2005, 15:15
leuk he ...discusseren met een kleuter.....


leon"from the gutter"moestuin

Anonymous
04-08-2005, 15:26
Deze topic heeft nu idd best wel een eminem gehalte.