PDA

View Full Version : hamstring



Anonymous
29-07-2005, 10:30
gvd gister mijn hamstring geblesseerd. hoop 1ste graad.

Ronny
29-07-2005, 10:33
L to the B

Silat
29-07-2005, 14:51
ja en... wat wil je dat wel zeggen mendo... je sport niet eens. :lol:

drink een paar biertjes extra en je voelt het niet meer.

Octavius
29-07-2005, 15:15
Ziektewet zeker...

Anonymous
29-07-2005, 19:08
ja pinokio joop kasteel style, ik zit daar 8 weken voor in de ziektewet.

en silat, je zult het niet geloven, maar ik ren nu 4 mndn 4 dagen per week 5 km. deze week rende ik 8 km, toen kreeg ik daar last van, desondanks ben ik toch door blijven gaan met rennen, deze week was voor het eerste keer kickboksles en toen scheurde die spier. dom van me. wat kan ik daar aan doen, dat wilde ik vragen, ondanks dat het niet naar voren kwam in de door mijn gestarte topic. mijn uit de grond van mijn hart excuses daarvoor.

Octavius
29-07-2005, 20:48
ja pinokio joop kasteel style, ik zit daar 8 weken voor in de ziektewet.

en silat, je zult het niet geloven, maar ik ren nu 4 mndn 4 dagen per week 5 km. deze week rende ik 8 km, toen kreeg ik daar last van, desondanks ben ik toch door blijven gaan met rennen, deze week was voor het eerste keer kickboksles en toen scheurde die spier. dom van me. wat kan ik daar aan doen, dat wilde ik vragen, ondanks dat het niet naar voren kwam in de door mijn gestarte topic. mijn uit de grond van mijn hart excuses daarvoor.

Sorry dat ik op je lul ging staan. Zeker je humor ook geblesseerd.

Anonymous
29-07-2005, 21:31
dat is het, arnold.

Octavius
29-07-2005, 22:34
Rusten moet je, Je bent van niks ineens veel gaan doen. Je lichaam heeft het al aangegeven dat hij overbelast werd. Maar je bent al langs je dokter geweest. Wat heeft hij je 'voorgeschreven'.

Anonymous
29-07-2005, 22:58
ik ga niet naar de dokter, dat kost 40 euro voor jan lul, het advies ken van hem ken ik ook misschien gratis van mijn mixfightinternetvrienden krijgen.....

Anonymous
29-07-2005, 22:59
ik ga niet naar de dokter, dat kost 40 euro voor jan lul, het advies van hem ken ik ook misschien gratis van mijn mixfightinternetvrienden krijgen.....

Octavius
30-07-2005, 01:11
Hoe weet je dan dat i gescheurd is? Is het niet gewoon spierpijn?

Silat
30-07-2005, 01:26
succes ermee mendo, rust en insmeren met arnica of iets wat warm wordt.

Anonymous
01-08-2005, 17:26
Ik voelde een snelle scheut. Maar tering hey. gvd. je raadt nooit wat me nu net is overkomen.

Mijn ballen staan gvd tering hard in brand. Ze fikken man. niet normaal.Ik kreeg nu net een duits zalfje van pap. iets wat heel erg heet wordt. Hij zei ook dat dat goed was voor de hamstring. Dus ik strijk die zalf helemaal over mijn vingers en ging via mijn boxershort richting hamstring. Blijk ik dus ook dat spul over mijn ballen per ongeluk te hebben gewreven. Nix aan het handje op dat moment. Ik stap in mijn auto en rij richting mijn eigen huis. Op een gegeven moment begint het me daar te branden en niet een klein beetje. Tering hard. Maar ik moest nog 10 minuten naar huis rijden. Schreeuwend ben ik naar huis gereden. Ik ren thuis naar de douche. koud water. Nix helpt niet. 3 keer onder de douche geweest maar het fikt nog steeds. Nu zit ik dus gvd met een blok ijs aan mijn ballen en het fikt nog steeds.

Anonymous
01-08-2005, 17:27
Ik voelde een snelle scheut. Maar tering hey. gvd. je raadt nooit wat me nu net is overkomen.

Mijn ballen staan gvd tering hard in brand. Ze fikken man. niet normaal.Ik kreeg nu net een duits zalfje van pap. iets wat heel erg heet wordt. Hij zei ook dat dat goed was voor de hamstring. Dus ik strijk die zalf helemaal over mijn vingers en ging via mijn boxershort richting hamstring. Blijk ik dus ook dat spul over mijn ballen per ongeluk te hebben gewreven. Nix aan het handje op dat moment. Ik stap in mijn auto en rij richting mijn eigen huis. Op een gegeven moment begint het me daar te branden en niet een klein beetje. Tering hard. Maar ik moest nog 10 minuten naar huis rijden. Schreeuwend ben ik naar huis gereden. Ik ren thuis naar de douche. koud water. Nix helpt niet. 3 keer onder de douche geweest maar het fikt nog steeds. Nu zit ik dus gvd met een blok ijs aan mijn ballen en het fikt nog steeds.

Anonymous
01-08-2005, 18:03
tis gelukkig nu over. Heeft zeker een uur geduurd. Goed spul man.

trouwens: ik zit niet voor een blessure aan mijn been in de ziektewet.....kep vandaag gewoon vrij.