PDA

View Full Version : Neuken op pliesieauto mag niet



Biiyen
30-07-2005, 15:15
Neuken op pliesieauto mag niet

Een neukend stelletje is vannacht in Groningen aangehouden omdat zij elkaar aan stukken lagen te trekken op de motorkap van een pliesiewagen. De 25-jarige man en de 33-jarige vrouw kozen de stilstaande surveillancewagen als warme ondergrond voor hun vrijpartij. De twee agenten in de auto zagen het enige tijd aan, maar kwamen toen toch tussenbeiden. Dit tot groot ongenoegen van de twee tortelduifjes. Zo begon de man de agenten beledigingen, waarna de dienders besloten de man aan te houden. Hier was zijn partner het weer niet mee eens en zij probeerde haar minnaar te ontzetten uit de pliesieauto. De agenten besloten daarop de vrouw ook maar mee te nemen naar het bureau. Een politiezegsman reageert nuchter op het incident: "Er staat natuurlijk nergens in de wet dat je niet mag vrijen op een politiewagen. Maar de agenten deden daar hun werk: ze moeten ieder moment kunnen uitrukken. Als de twee geliefden nadat ze werden aangesproken waren weggegaan, was er niets aan de hand geweest."

LJ Silver
30-07-2005, 16:06
owh schat, weet je wat ik nou altijd al heb willen doen...

mossad
30-07-2005, 16:09
Neuken op pliesieauto mag niet

"Er staat natuurlijk nergens in de wet dat je niet mag vrijen op een politiewagen ."

Tsjonge jonge moet dan alles in de wet letterlijk worden beschreven. Met je dikke reet van die auto af!

Justinian
30-07-2005, 17:20
Neuken op pliesieauto mag niet

"Er staat natuurlijk nergens in de wet dat je niet mag vrijen op een politiewagen ."

Tsjonge jonge moet dan alles in de wet letterlijk worden beschreven. Met je dikke reet van die auto af!
Het is gewoon in het openbaar, dus het lijkt me dat dit ook niet specifiek beschreven hoeft te worden :wink:

Silat
31-07-2005, 02:06
[quote=Raziƫl]

Tsjonge jonge moet dan alles in de wet letterlijk worden beschreven. Met je dikke reet van die auto af!

ja over die luidspreker op het dak :lol:

Mickey
31-07-2005, 11:56
LMFAO! Dat lijkt me erg Goed!

Arjan
31-07-2005, 22:09
comfort... lig je dan met je arie op die sirene te porken of er achter? lijkt het me nog steeds hard, mja dames willen toch altijd onderop dus dan ook lijkt me!!

Ossie
01-08-2005, 04:32
Ze waren bezig op de motorkap, niet op het dak......

Ik vind dit trouwens wel een puik plan. Maar es effe informeren wat me meissie hiervan vindt.