PDA

View Full Version : McDonalds is voor kansloze losers



Guru
08-08-2005, 16:21
McDonalds is voor kansloze losers die geen smaak hebben.

Mijn vriendin was daar toevallig (is mij onduidelijk, waarom), gaat naar de toilet en laat haar tas met vers fruit bij een tafel staan.
Vervolgens komt zij terug, is de hele tas gewoon door een proleet meegenomen.
Zo goed gaat het dus in Nederland, dat we zelfs een tas met fruit zo maar gaan jatten.
De triestheid ten top....van die kansloze mensen die totaal geen smaakpapillen hebben om alleen maar gewetenloos zo'n smaakloze hamburger naar binnen te werken.
Ik hoop dat deze persoon er in stikt!
Karma is a bitch! 8)
En iemand die een tas fruit jat , zal tot in het oneindige tot mijn voodoo praktijken behoren.

Ronny
08-08-2005, 16:23
*smak*.....iemand een appel?

Guru
08-08-2005, 16:25
Ja lekker.

Soms hoop ik weleens op een snelle pijnloze dood van de hele mensheid.
Reagan had het kunnen doen.

Ronny
08-08-2005, 16:25
McDonalds is voor kansloze losers die geen smaak hebben.

Mijn vriendin is een....van die kansloze mensen die totaal geen smaakpapillen hebben om alleen maar gewetenloos zo'n smaakloze hamburger naar binnen te werken.
.

om het even kort samen te vatten.

Guru
08-08-2005, 16:27
Teveel klappen op je hoofd gehad waardoor je laatste hersencellen als sneeuw onder zon waren verdwenen, waarschijnlijk..

Voor alle duidelijkheid redbull ronny..

Mijn vriendin ging daar naar naar de toilet, niks meer, niks minder.

mama
08-08-2005, 16:33
fruit is ook veel lekkerder dan de mac
;)

Ronny
08-08-2005, 16:33
Teveel klappen op je hoofd gehad waardoor je laatste hersencellen als sneeuw onder zon waren verdwenen, waarschijnlijk..

Voor alle duidelijkheid redbull ronny..

Mijn vriendin ging daar naar naar de toilet, niks meer, niks minder.

...........als sneeuw voor de zon bedoel je? Je kunt ook iets anders bedoelen...misschien iets uit een van je hoogdravende pulpbindsels over de nieuwe orde, maar daar ga ik niet van uit.

Guru
08-08-2005, 16:39
Invloeden van buiten en van binnen en inspiratie maken mij de persoon waar ik voor sta.
Zoals de aarde door evolutie onstaan is, zal hij ook als een nachtkaars uitgaan.
Het is alleen te hopen dat ik dat schouwspel op bejaarde leeftijd mag meemaken.
De plaats is duidelijk, de tijd is (nog) een relatief begrip.

Ronny
08-08-2005, 16:45
EAT SHIT>>>>>GURU

Guru
08-08-2005, 17:17
EAT SHIT>>>>>GURU

:lol: :lol: :lol:
Ronny, feel my pain..
Join the dark forces, like I did...
You will feel so much better....

WHOEHAHAHAHA

Ossie
08-08-2005, 17:57
Jij bent echt niet te geloven Guru.

Iemand steelt je tas in de MCdonalds, dus iedereen die daar zit is meteen stijlloos en een loser. En als het ergens was gebeurd dan? Waren al die mensen dan ook losers??

Jouw vriendins tas word gestolen, dus de hele mensheid verdient het om te sterven? Echt waar vent, ga eens naar een psychiater of zo, en laat je immens veel prozac voorschrijven.....

Of veel beter nog: pak een geweer, knal je vriendin door het hoofd, daarna jezelf. Dan ben jij van deze o zo slechte, kwade wereld af, en de hele mensheid is verlost van jou te negatieve bullshit.

Guru
08-08-2005, 18:19
Nog wat details.
Het was fruit van de turkse groenteman, het zakje was van matige kwaliteit qua sterkte.
Er zat een advocado in, een meloen,mango's en nog wat.
totale kosten bedragen 6 euro.
Dan heb ik nog niet over de geestelijke schade die ons is berokkend.

McDonalds was al voor losers voor dit incident was gebeurd.
face it, het is een tent voor kinderen en voor volwassenen die gedwongen worden door hun kinderen en door het platvloerse denken van trieste individuen die houden van campings op Renesse en Texel.

Biiyen
08-08-2005, 18:25
De geestelijke schade.... HAHAHAHAHAHAHAHAHA geestelijk is er niets meer dat jou schade kan berokkene. Ik ben het met je eens dat Mc Donalds vies en goor is, maar zeuren over 6 euro fruit.... buitenlands fruit nog wel, dat fruit dat jij gebruikt om je voodoo poppetjes in te verzuipen.

Man ik heb deze week een deuk in me auto van meer dan 1000€ (zonder excuus briefje) en heb een boete van 205€ gekrijgt ... hou op met zeuren over wat kut fruit.

mama
08-08-2005, 18:28
ik zou ze gaan aanklagen als ik jou was

Anonymous
08-08-2005, 18:47
Nog wat details.
Het was fruit van de turkse groenteman, het zakje was van matige kwaliteit qua sterkte.
Er zat een advocado in, een meloen,mango's en nog wat.
totale kosten bedragen 6 euro.
Dan heb ik nog niet over de geestelijke schade die ons is berokkend.

McDonalds was al voor losers voor dit incident was gebeurd.
face it, het is een tent voor kinderen en voor volwassenen die gedwongen worden door hun kinderen en door het platvloerse denken van trieste individuen die houden van campings op Renesse en Texel.

en dat zeg jij????? degene die met een topic over DAVID HASSELFHOF KOMT!!!

halfzachte zwever! dat ben je

Guru
08-08-2005, 19:04
I pity the Foo'!!!

http://www.muchosucko.com/video-besomebodybymrt.html

Sjaak
08-08-2005, 19:13
McDonalds is voor kansloze losers die geen smaak hebben.

Mijn vriendin was daar toevallig (is mij onduidelijk, waarom), gaat naar de toilet en laat haar tas met vers fruit bij een tafel staan.
Vervolgens komt zij terug, is de hele tas gewoon door een proleet meegenomen.
Zo goed gaat het dus in Nederland, dat we zelfs een tas met fruit zo maar gaan jatten.
De triestheid ten top....van die kansloze mensen die totaal geen smaakpapillen hebben om alleen maar gewetenloos zo'n smaakloze hamburger naar binnen te werken.
Ik hoop dat deze persoon er in stikt!
Karma is a bitch! 8)
En iemand die een tas fruit jat , zal tot in het oneindige tot mijn voodoo praktijken behoren.

Wat heeft dat met Mc Donalds te maken, je kan je tas gewoon nergens meer laten staan tegenwoordig want er loopt gewoon veel te veel TUIG rond in onze maatschappij die liever stelen dan werken voor hun geld.

En als ze zo'n teringlijer pakken loopt die na 30 minuten weer buiten. In rotterdam heb je draaideurcrimineeltjes die al meer dan 300 x zijn gepakt voor diefstal dus wat wil je nou met zo'n wezenloos pappen en nathouden beleid.

Je moet dat tuig niet vrijlaten maar in een WERKKAMP stoppen :evil:

Gulo gulo
08-08-2005, 19:17
Misschien was het helemaal geen Mc Donalds-bezoeker maar een groente en fruit fetisjist. Hij/zij zag je vriendin het fruit kopen en is haar gevolgd, terwijl hij/zij het moment afwachtte om toe te slaan.

Biiyen
08-08-2005, 19:23
McDonalds is voor kansloze losers die geen smaak hebben.

Mijn vriendin was daar toevallig (is mij onduidelijk, waarom), gaat naar de toilet en laat haar tas met vers fruit bij een tafel staan.
Vervolgens komt zij terug, is de hele tas gewoon door een proleet meegenomen.
Zo goed gaat het dus in Nederland, dat we zelfs een tas met fruit zo maar gaan jatten.
De triestheid ten top....van die kansloze mensen die totaal geen smaakpapillen hebben om alleen maar gewetenloos zo'n smaakloze hamburger naar binnen te werken.
Ik hoop dat deze persoon er in stikt!
Karma is a bitch! 8)
En iemand die een tas fruit jat , zal tot in het oneindige tot mijn voodoo praktijken behoren.

Wat heeft dat met Mc Donalds te maken, je kan je tas gewoon nergens meer laten staan tegenwoordig want er loopt gewoon veel te veel TUIG rond in onze maatschappij die liever stelen dan werken voor hun geld.

En als ze zo'n teringlijer pakken loopt die na 30 minuten weer buiten. In rotterdam heb je draaideurcrimineeltjes die al meer dan 300 x zijn gepakt voor diefstal dus wat wil je nou met zo'n wezenloos pappen en nathouden beleid.

Je moet dat tuig niet vrijlaten maar in een WERKKAMP stoppen :evil:

Sjaak is back! 8)

Ossie
08-08-2005, 19:31
Sjaak houdt er ook wel radicale oplossingen op na zeg.

Misschien moet je een politieke partij oprichten samen met Guru??
:lol:

PigDog
08-08-2005, 19:32
Er zat een advocado in, een meloen,mango's en nog wat.


Ik heb bij Menno Buch een keer een filmpje gezien over een vrouw met aubergines......
Was dat jouw vriendin?

Guru
08-08-2005, 19:43
IEDERE DRAAIDEURCRIMINEEL DE DOODSTRAF! 8)

micha
08-08-2005, 20:59
Mc fruit

Tsuki
08-08-2005, 21:02
McDonalds is voor kansloze losers die geen smaak hebben.

Mijn vriendin was daar toevallig (is mij onduidelijk, waarom), gaat naar de toilet en laat haar tas met vers fruit bij een tafel staan.
Vervolgens komt zij terug, is de hele tas gewoon door een proleet meegenomen.
Zo goed gaat het dus in Nederland, dat we zelfs een tas met fruit zo maar gaan jatten.
De triestheid ten top....van die kansloze mensen die totaal geen smaakpapillen hebben om alleen maar gewetenloos zo'n smaakloze hamburger naar binnen te werken.
Ik hoop dat deze persoon er in stikt!
Karma is a bitch! 8)
En iemand die een tas fruit jat , zal tot in het oneindige tot mijn voodoo praktijken behoren.

had de dief toevallig een öklay zonnebril ter waarde van 5 euro op ?

NTT-FX
08-08-2005, 21:53
Hoezo komkommertijd? :lol:

Ossie
08-08-2005, 23:00
McDonalds is voor kansloze losers die geen smaak hebben.

Mijn vriendin was daar toevallig (is mij onduidelijk, waarom), gaat naar de toilet en laat haar tas met vers fruit bij een tafel staan.
Vervolgens komt zij terug, is de hele tas gewoon door een proleet meegenomen.
Zo goed gaat het dus in Nederland, dat we zelfs een tas met fruit zo maar gaan jatten.
De triestheid ten top....van die kansloze mensen die totaal geen smaakpapillen hebben om alleen maar gewetenloos zo'n smaakloze hamburger naar binnen te werken.
Ik hoop dat deze persoon er in stikt!
Karma is a bitch! 8)
En iemand die een tas fruit jat , zal tot in het oneindige tot mijn voodoo praktijken behoren.

had de dief toevallig een öklay zonnebril ter waarde van 5 euro op ?

Hahaha :lol:

LOCO
09-08-2005, 00:14
McDonalds is voor kansloze losers die geen smaak hebben.

McDonalds was al voor losers voor dit incident was gebeurd.
face it, het is een tent voor kinderen en voor volwassenen die gedwongen worden door hun kinderen en door het platvloerse denken van trieste individuen die houden van campings op Renesse en Texel.

Ehm,...... just wondering,..... wat deed jij daar dan? :roll:

Guru
09-08-2005, 12:30
McDonalds is voor kansloze losers die geen smaak hebben.

McDonalds was al voor losers voor dit incident was gebeurd.
face it, het is een tent voor kinderen en voor volwassenen die gedwongen worden door hun kinderen en door het platvloerse denken van trieste individuen die houden van campings op Renesse en Texel.

Ehm,...... just wondering,..... wat deed jij daar dan? :roll:

Ik was daar niet bij.
Hoewel ik er weleens naartoe moet gaan om deze mensen weg te trekken uit deze poel des verderfs.
Ik heb zoveel medelijden met deze mensen.
Ik ben van nature een goedhartig mens.

jojo
09-08-2005, 13:29
best lullig :wink:

Sjaak
09-08-2005, 13:33
Kentucky Fried Chicken is the best :wink:

Anonymous
09-08-2005, 15:48
Hm krijg een beetje honger van dit verhaal. Ik ga toch zo maar even een Big Mac menu scoren.

Anonymous
09-08-2005, 16:02
misschien ligt het fruit nog wel bij haar minnaar en heeft ze dat als smoes gebruikt.

ICON
09-08-2005, 18:21
misschien ligt het fruit nog wel bij haar minnaar en heeft ze dat als smoes gebruikt.
lijkt me iets waarschijnlijker

Anonymous
09-08-2005, 18:57
Kentucky Fried Chicken is the best :wink:

a.k.a Kentucky Fried Nigga

Aaronk
09-08-2005, 18:59
Kentucky Fried Chicken is the best :wink:

kom jij uit su?

Anonymous
09-08-2005, 19:06
O jee straks gaat hij Sjaak vragen naar de lengte van zijn piemel :roll:

Sjaak
09-08-2005, 19:13
Kentucky Fried Chicken is the best :wink:

kom jij uit su?

Kom jij uit een ei ?

Peete
09-08-2005, 22:03
Zijn er gewoon rotte appels in de Mac dan tegenwoordig?

Jeru
09-08-2005, 22:22
Kentucky Fried Chicken is the best :wink:

a.k.a Kentucky Fried Nigga

Hier in de Kinkerstraat hebben we Southern Fried Chicken dat is pas ghetto style :lol:

Rico Suave
10-08-2005, 06:42
Kentucky Fried Chicken is the best :wink:

a.k.a Kentucky Fried Nigga

Hier in de Kinkerstraat hebben we Southern Fried Chicken dat is pas ghetto style :lol:

Cool! Sjaak, smikkelen maar en keep it gangsta!

Marco
10-08-2005, 09:23
Rico vergeet je de Maoz falafel niet ? ik kom je daar tenslotte wel eens tegen dusssssss :wink:

Anonymous
10-08-2005, 10:18
Rico vergeet je de Maoz falafel niet ? ik kom je daar tenslotte wel eens tegen dusssssss :wink:

Maoz falafel is alleen voor de uber thugs, daar is Sjaak nog niet aan toe. Hij moet het rustig opbouwen en dan kan hij uiteindelijk hangen met de O.G's (of de U.T's) bij Maoz.

Marco
10-08-2005, 12:01
Rico vergeet je de Maoz falafel niet ? ik kom je daar tenslotte wel eens tegen dusssssss :wink:

Maoz falafel is alleen voor de uber thugs, daar is Sjaak nog niet aan toe. Hij moet het rustig opbouwen en dan kan hij uiteindelijk hangen met de O.G's (of de U.T's) bij Maoz.

Word !

Remco
10-08-2005, 12:25
Het feit dat iemand bij de MacDonalds het aanblik van een tas met gezonde groenten en fruit kennelijk niet kan weerstaan doet mij toch vermoeden dat het met die onderontwikkelde smaakpappillen daar wel mee valt.

Je casus ontkracht je eigen stelling!

Guru
10-08-2005, 16:04
Het feit dat iemand bij de MacDonalds het aanblik van een tas met gezonde groenten en fruit kennelijk niet kan weerstaan doet mij toch vermoeden dat het met die onderontwikkelde smaakpappillen daar wel mee valt.

Je casus ontkracht je eigen stelling!

Misschien wel ff niet.
Ik ga er niet vanuit dat een gemiddelde Mcdonalds klant (lees neanderthaler) weet wat het is om fruit te waarderen.

Anonymous
10-08-2005, 18:48
Het feit dat iemand bij de MacDonalds het aanblik van een tas met gezonde groenten en fruit kennelijk niet kan weerstaan doet mij toch vermoeden dat het met die onderontwikkelde smaakpappillen daar wel mee valt.

Je casus ontkracht je eigen stelling!

Misschien wel ff niet.
Ik ga er niet vanuit dat een gemiddelde Mcdonalds klant (lees neanderthaler) weet wat het is om fruit te waarderen.

Nee niet zwart nee niet wit nee niet zwart wit, nah nah nah shut the fuck up met je bekropen hoofie goofy.

ICON
11-08-2005, 02:05
Het feit dat iemand bij de MacDonalds het aanblik van een tas met gezonde groenten en fruit kennelijk niet kan weerstaan doet mij toch vermoeden dat het met die onderontwikkelde smaakpappillen daar wel mee valt.

Je casus ontkracht je eigen stelling!

Misschien wel ff niet.
Ik ga er niet vanuit dat een gemiddelde Mcdonalds klant (lees neanderthaler) weet wat het is om fruit te waarderen.
guru je zuigt ballen

kyokushin
11-08-2005, 11:13
ga zo effe bij de mac kijken of er ook nog een zak fruit te scoren is 8)

NTT-FX
11-08-2005, 12:02
Wie zoekt... :D

http://xs41.xs.to/pics/05324/mdft.jpg
Met dank aan © SG ;)

Ossie
11-08-2005, 12:06
Guru praat poep deel 381...

De enige neanderthaler hier ben jij Guru.
je bent een kortzichtige aap. 'mensen die bij Mcdonalds eten, waarderen geen fruit'. Flikker toch een roteind op man!!!!!
Als het zo is wat je zegt, hoe kan het dan dat ze bij de Mac fruitsalades verkopen???

Anonymous
11-08-2005, 12:33
Guru praat poep deel 381...

De enige neanderthaler hier ben jij Guru.
je bent een kortzichtige aap. 'mensen die bij Mcdonalds eten, waarderen geen fruit'. Flikker toch een roteind op man!!!!!
Als het zo is wat je zegt, hoe kan het dan dat ze bij de Mac fruitsalades verkopen???

hahaha, ze verkopen inderdaad fruitsalades, maar heb jij daar ooit iemand een fruitsalade zien kopen? ik niet! :lol: volgens mij is dat meer voor het idee.

Dennis
11-08-2005, 12:44
Guru praat poep deel 381...

De enige neanderthaler hier ben jij Guru.
je bent een kortzichtige aap. 'mensen die bij Mcdonalds eten, waarderen geen fruit'. Flikker toch een roteind op man!!!!!
Als het zo is wat je zegt, hoe kan het dan dat ze bij de Mac fruitsalades verkopen???

Ik begin nu een idee te krijgen waar ze deze fruitsalades van maken

Dennis
11-08-2005, 17:25
Verwarde man bedreigt personeel McDonald's

Uitgegeven: 11 augustus 2005 16:17

AMSTERDAM - Een verwarde man heeft donderdagochtend in een McDonald's op de Nieuwendijk in het centrum van Amsterdam gedreigd met een bom. De man zat al een tijd in het restaurant en weigerde te vertrekken. Hij zei in het Engels dat hij een bom bij zich had.

Een politieagent in burger wist hem uiteindelijk te overmeesteren. De politie had na de melding van het personeel de omgeving aan het begin van de Nieuwendijk bij het Centraal Station afgezet.


Volgens een woordvoerder van de politie zou het gaan om een man uit Scandinavië. "Na de melding is een politieman in burger naar binnen gegaan. Op het moment dat de man het personeel lastig viel, is de agent boven op hem gesprongen." In de tas die de man bij zich had zaten vieze kleren. De man is aangehouden


Guru is nu echt doorgedraaid

Guru
11-08-2005, 17:48
Dit is wel humor.

Misschien ga ik dat eens doen bij examencentrum van het CBR...LOL

Ton
11-08-2005, 18:16
waarom?