PDA

View Full Version : Mohammed A komt weg met 2,5 jaar



Biiyen
09-08-2005, 18:00
Jan Kievit die een aantal maanden terug werd doodgeslagen door Mohammed A. Meneer Kievit was zo aardig een stel meisjes in bescherming te nemen tegen Mohammed en zijn geile companen. Mohammed was het er niet mee eens dat meneer kievit het opnam voor die vieze hoertjes. Hij besloot dan ook Meneer Kievit eens flink op zijn bek te slaan. Door die harde slag op zijn hoofd overleed Jan Kievit.

Na autopsie bleek dat Jan ziek was en dat Mohammed daardoor gerechtvaardig was om Jan dood te slaan. Mohammed wordt dan ook niet vervolgd voor moord.. maar voor mishandeling. *zucht*

De Nederlandse rechtbank heeft weer eens klassiek rechtgesproken. Mohammed is een slecht persoon en gaat voor maar liefst 2,5 jaar de cel in! is dat niet geweldig? het 9 maanden oude dochtertje en zijn vrouw die nu vaderloos opgroeien zullen waarschijnlijk een gat in de lucht zijn gesprongen met deze medogeloze uitspraak.

Hulde aan Justitie! 2,5 jaar is een topstraf! GA ZO DOOR!
:evil:

bron: http://www.nu.nl/news/571585/15/Twee%EBnhalf_jaar_celstraf_voor_doodslaan_Ridderke rker.html


Justitie stelde twee weken geleden op de zitting al dat in dit geval geen sprake is van doodslag

? Mohammed slaat en Jan is daardoor dood.... ? hoezo geen doodslag?

Ossie
09-08-2005, 18:38
Dat is wel een erg lage straf ja. Dat soort volk moeten ze veel en veel langer wegstoppen....



Is het toeval dat er een Mohammed A. en een Mohammed B. een moord hebben gepleegd? Wanneer zal Mohammed C. een moord plegen?
Preventieve maatregel: stop alle Mohammeds in de cel. :lol:

Sjaak
09-08-2005, 20:18
Jan Kievit die een aantal maanden terug werd doodgeslagen door Mohammed A. Meneer Kievit was zo aardig een stel meisjes in bescherming te nemen tegen Mohammed en zijn geile companen. Mohammed was het er niet mee eens dat meneer kievit het opnam voor die vieze hoertjes. Hij besloot dan ook Meneer Kievit eens flink op zijn bek te slaan. Door die harde slag op zijn hoofd overleed Jan Kievit.

Na autopsie bleek dat Jan ziek was en dat Mohammed daardoor gerechtvaardig was om Jan dood te slaan. Mohammed wordt dan ook niet vervolgd voor moord.. maar voor mishandeling. *zucht*

De Nederlandse rechtbank heeft weer eens klassiek rechtgesproken. Mohammed is een slecht persoon en gaat voor maar liefst 2,5 jaar de cel in! is dat niet geweldig? het 9 maanden oude dochtertje en zijn vrouw die nu vaderloos opgroeien zullen waarschijnlijk een gat in de lucht zijn gesprongen met deze medogeloze uitspraak.

Hulde aan Justitie! 2,5 jaar is een topstraf! GA ZO DOOR!
:evil:

bron: http://www.nu.nl/news/571585/15/Twee%EBnhalf_jaar_celstraf_voor_doodslaan_Ridderke rker.html


Justitie stelde twee weken geleden op de zitting al dat in dit geval geen sprake is van doodslag

? Mohammed slaat en Jan is daardoor dood.... ? hoezo geen doodslag?

Nou effe mijn versie, :

Justitie is zwaar gestoord en die rechters verdienen het om zelf keihard op hun bek geslagen te worden. Het enige wat die Mohammmed verdiend is de doodstraf of een nekschot en in het minste geval levenslang.

Die gestoorde randdebiel komt vrij over slecht 20 maanden en dan kan die weer iemand "vermoorden" door onze geweldige rechters. Je gunt het niemand maar wat zou zo'n rechter doen als het iemand van zijn familie zou zijn ?

Optiefen met al die softe watjes van rechters, opsluiten die moordenaars en nooit meer loslaten op de maatschappij. Als iemand van mijn familie dit overkomt wacht ik heb op zodra ze hem vrijlaten en daarna kunnen ze mij opsluiten :x :evil: :idea:

Zo kom maar op linkse rakkers waarom die rechter zo geweldig is :evil:

Jay Hoov
09-08-2005, 20:20
Ik had het niet beter kunnen verwoorden Sjaak....

Lekker bezig :!:

Ik word met de dag verdrietiger door dit Tyfus systeem hier in Nederland :cry:

Sjaak
09-08-2005, 20:26
Ik had het niet beter kunnen verwoorden Sjaak....

Lekker bezig :!:

Ik word met de dag verdrietiger door dit Tyfus systeem hier in Nederland :cry:

Hier nog een Jay :cry:

Waarom kom ik nou nooit een Mohammed tegen die mij voor me bek wil slaan, nou ik garandeer je een ding ik verbouw hem en ik stop hem net zo ver onder de grond dat zijn eigen moeder hem niet meer herkend en met alle middelen die ik maar heb :x

Wat een kankerlui zeg, sorry voor me taalgebruik maar heb het helemaal gehad met dit soort TUIG wat nog beschermd wordt ook door ons tyfus rechtsysteem. Hoe kan dit nou over 20 maanden vrij komen ???????????

Zou die rechter het aandurven dit later uit te leggen aan die dochter zijn man. Ik hoop dat ze hem ter plekke neerknald en ik kan daar alle begrip voor tonen want ik zou precies het zelfde doen :evil: :x

Jay Hoov
09-08-2005, 20:33
Kappen Sjaak, ik zit zowat te huilen achter m'n pc :cry: .Met een hoop opgekropte gevoelens(Aggressie).

Weet je wat het is, die gasten(Rechters etc)hebben er geen last van in het dagelijks leven, zoals mensen als jij en ik.Die gasten worden rond gereden, voor de deur afgezet...Ze hebben nergens last van.Hetzelfde met gasten als Balkende...Laat ze maar ff een weekje in Adam west/Oost komen leven, of een weekje bij jou in buurt....Dan piepen ze wel anders, maar helaas gebeurt dat niet :evil:

Ps Als je zo'n kanker rat tegen komt, pm me dan....Ik ben goed in knieen!!!!!!

Ronald
09-08-2005, 20:49
Weet je wat het is, die gasten(Rechters etc)hebben er geen last van in het dagelijks leven, zoals mensen als jij en ik.Die gasten worden rond gereden, voor de deur afgezet...
Misschien kennen ze jouw omstandigheden niet Jay, maar jij heel zeker die van hen ook niet :lol: . Ik "ken" 2 rechters. Beiden worden echt niet rondgereden en voor de deur afgezet :mrgreen: .

Jay Hoov
09-08-2005, 21:05
Sarcastisch bedoelt....Je weet heus wel wat ik bedoel!

Ronald
09-08-2005, 21:11
Sarcastisch bedoelt....Je weet heus wel wat ik bedoel!
Uhm... ik dacht dat je het serieus bedoelde :? .

Pieter mulder
10-08-2005, 08:53
Ik denk laten we een bedrijf beginnen, kunnen ze ons inhuren om zulk soort gastjes een koppie kleiner te maken !!

Misschien krijgen we nog wel subsidie !!

Marco
10-08-2005, 09:00
Dat is wel een erg lage straf ja. Dat soort volk moeten ze veel en veel langer wegstoppen....



Is het toeval dat er een Mohammed A. en een Mohammed B. een moord hebben gepleegd? Wanneer zal Mohammed C. een moord plegen?
Preventieve maatregel: stop alle Mohammeds in de cel. :lol:

Niet alle Mohammeds, je kan The Greatest voorheen Cassius Clay toch niet wegstoppen in de cel ? oh ja en mijn buurman Mohammed ook niet want dat is een aardige vent!

Anonymous
10-08-2005, 10:21
Preventieve maatregel: stop alle Mohammeds in de cel. :lol:

Dat zeg nou verdomme al jaren. Als je nou kan regelen dat alle Ali's, Hassans en Abdullahs ook nog achter de tralies verdwijnen krijg je vast een nobel prijs :lol:

Anonymous
10-08-2005, 10:23
binnen 2 jr is ie dus vrij. dat half jaar voorarrest gaat er ook nog af.

Mickey
10-08-2005, 10:33
Ik had het niet beter kunnen verwoorden Sjaak....

Lekker bezig :!:

Ik word met de dag verdrietiger door dit Tyfus systeem hier in Nederland :cry:

Hier nog een Jay :cry:

Waarom kom ik nou nooit een Mohammed tegen die mij voor me bek wil slaan, nou ik garandeer je een ding ik verbouw hem en ik stop hem net zo ver onder de grond dat zijn eigen moeder hem niet meer herkend en met alle middelen die ik maar heb :x

Wat een kankerlui zeg, sorry voor me taalgebruik maar heb het helemaal gehad met dit soort TUIG wat nog beschermd wordt ook door ons tyfus rechtsysteem. Hoe kan dit nou over 20 maanden vrij komen ???????????

Zou die rechter het aandurven dit later uit te leggen aan die dochter zijn man. Ik hoop dat ze hem ter plekke neerknald en ik kan daar alle begrip voor tonen want ik zou precies het zelfde doen :evil: :x

Nog geen jaar geleden had ik hemel en aarde proberen te bewegen
om je te overtuigen van het tegendeel.. Maar.. For Gods Sake!
Ik ga er ook steeds meer zo tegen aan kijken.

Dit land gaat naar de fokking tyfus.. En we staan erbij en we kijken ernaar.

Jay Hoov
10-08-2005, 10:47
Sjaak is onze Che Guevara...... :D :)

Tsuki
10-08-2005, 10:47
tja het enige wat je kan doen om je frustraties kwijt te raken is hopen dat je zo'n mannetje tegen het lijf loopt als ie stoer loopt te doen ......................... maar het vreemde is, dat zoiets nooit gebeurd JAMMER

Jay Hoov
10-08-2005, 10:47
Sjaak is onze Che Guevara...... :D :)

Go Sjaak :P

Sjaak
10-08-2005, 10:51
Ik had het niet beter kunnen verwoorden Sjaak....

Lekker bezig :!:

Ik word met de dag verdrietiger door dit Tyfus systeem hier in Nederland :cry:

Hier nog een Jay :cry:

Waarom kom ik nou nooit een Mohammed tegen die mij voor me bek wil slaan, nou ik garandeer je een ding ik verbouw hem en ik stop hem net zo ver onder de grond dat zijn eigen moeder hem niet meer herkend en met alle middelen die ik maar heb :x

Wat een kankerlui zeg, sorry voor me taalgebruik maar heb het helemaal gehad met dit soort TUIG wat nog beschermd wordt ook door ons tyfus rechtsysteem. Hoe kan dit nou over 20 maanden vrij komen ???????????

Zou die rechter het aandurven dit later uit te leggen aan die dochter zijn man. Ik hoop dat ze hem ter plekke neerknald en ik kan daar alle begrip voor tonen want ik zou precies het zelfde doen :evil: :x

Nog geen jaar geleden had ik hemel en aarde proberen te bewegen
om je te overtuigen van het tegendeel.. Maar.. For Gods Sake!
Ik ga er ook steeds meer zo tegen aan kijken.

Dit land gaat naar de fokking tyfus.. En we staan erbij en we kijken ernaar.

Haha wie had dat nu gedacht Mick, times are changing :wink: en ja dit land gaat echt naar de "fokking tyfus" :x

Sjaak
10-08-2005, 11:10
toch vind ik dit allemaal weer te negatief hoor, sorry, maar natuurlijk moet die knakker een veel langere straf krijgen, maar dit land naar de klote? onzin man.

Sorry maar met het niet met je eens, dit land gaat echt naar de klote en ik kan tientallen voorbeelden aandragen waarom misschien wel meer. Kijk bv is naar die gozer die die man dood slaat en 2 en een half jaar krijgt :shock: Ik hoef hier toch niet verder over uit te weiden denk ik en dat bedoel ik nou. Heel veel (oude) mensen voelen zich niet meer veilig in hun eigen land en hoe komt dat .................................... :roll:


Sjaak jij reageert het heftigst maar je leeft in een land waar je van je hobby je beroep hebt kunnen maken, en zo ruim, dat je 50 keer per jaar op vakantie gaat :D

Ik heb dat kunnen doen door keihard te werken en dat doe ik nog steeds en ik vindt dat als je hard werkt je veel mag verdienen. Ik haat mensen die elke maanden hun klauwen op houden (profiteurs en parasieten) en voor de rest niks doen behalve patsen door te rijden in dikke auto's. Hoe zouden ze daar nu toch aan komen :roll:


natuurlijk ligt dat ook aan je inzet en instelling, maar in een heleboel andere landen had je dat nooit mogelijk kunnen maken (in ieder gavel niet onder Fidel :wink: ).

Niet onder Fidel, maar wel onder 90 % van de landen in de wereld.


Bij dit land en ons klimaat horen nu eenmaal veel te milde straffen en bureaucratie dat is natuurlijk klote

Klote is niet het juiste woord want vertel dat is maar aan dat meisje waarvan haar vader is doodgeslagen en vertel dat is aan al die 'slachtoffers' die dagelijks te beurt vallen aan gewelddadigheden. De lijst van mensen die zijn doodgeslagen of getrapt de laatste jaren is helaas veel te lang en wat heeft justitie er aan gedaan, pfffff :x Al die moordenaars hebben hele korte straffen gekregen en komen over een paar jaar weer vrij en wat denk je dat er dan weer gaat gebeuren ................... denk dat je dat zelf ook wel weet :cry:


maar anderzijds is dat wel wat ons gedeeltelijk onderscheid van de landen waar het een stuk minder aangenaam vertoeven is.

Het wordt hier ook steeds minder vertoeven en wacht maar af als hier de eerste aanslagen gepleegd gaan worden om het nu even over terrorisme te gaan hebben :cry:

Woonplezier, fijn vertoeven, plezier maken, uitgaan gewoon leven is voor mij met je familie en vrienden overal "veilig" naar toe kunnen gaan ook 's avonds en gewoon leuk plezier maken en niet op je hoede zijn voor zeer "onaangename" zaken die helaas heden ten dage orde van de dag zijn in Rotterdam :cry:

Rotterdam Zuid is nog steeds mijn favouriete plaats omdat ik daar ben opgegroeid en omdat het daar heel gaaf is, maar de tijd dat ik daar onbezonnen en frank en vrij over straat liep is helaas al heel wat jaartjes over, ben altijd alert en op me kwievieve voor wat kan gebeuren want heb helaas veel te veel dingen gezien .................................

Anonymous
10-08-2005, 11:37
Ik had het niet beter kunnen verwoorden Sjaak....

Lekker bezig :!:

Ik word met de dag verdrietiger door dit Tyfus systeem hier in Nederland :cry:

Hier nog een Jay :cry:

Waarom kom ik nou nooit een Mohammed tegen die mij voor me bek wil slaan, nou ik garandeer je een ding ik verbouw hem en ik stop hem net zo ver onder de grond dat zijn eigen moeder hem niet meer herkend en met alle middelen die ik maar heb :x

Wat een kankerlui zeg, sorry voor me taalgebruik maar heb het helemaal gehad met dit soort TUIG wat nog beschermd wordt ook door ons tyfus rechtsysteem. Hoe kan dit nou over 20 maanden vrij komen ???????????

Zou die rechter het aandurven dit later uit te leggen aan die dochter zijn man. Ik hoop dat ze hem ter plekke neerknald en ik kan daar alle begrip voor tonen want ik zou precies het zelfde doen :evil: :x

Nog geen jaar geleden had ik hemel en aarde proberen te bewegen
om je te overtuigen van het tegendeel.. Maar.. For Gods Sake!
Ik ga er ook steeds meer zo tegen aan kijken.

Dit land gaat naar de fokking tyfus.. En we staan erbij en we kijken ernaar.

Damn Mick zo heb ik je nog nooit horen praten. Anyway ik loop al jaren te roepen dat dit land naar zijn grootje gaat, maar zolang we een regering hebben die alles met de mantel der liefde bedekt komen we geen stap verder.

Ik heb het hier dan ook een beetje gehad. Vanaf 28 september ben ik dan ook in Zuid-Amerika te vinden. Bye bye holland.

Sjaak
10-08-2005, 11:42
Damn Mick zo heb ik je nog nooit horen praten. Anyway ik loop al jaren te roepen dat dit land naar zijn grootje gaat, maar zolang we een regering hebben die alles met de mantel der liefde bedekt komen we geen stap verder.


Amen to that.

Jay Hoov
10-08-2005, 11:52
Qua voorzieningen is Nederland ook een van de beste van de wereld, waarom denk je dat iedereen maar naar Nederland komt.
Maar Sjaak heb wel gelijk.

Ossie
10-08-2005, 11:55
Dat is wel een erg lage straf ja. Dat soort volk moeten ze veel en veel langer wegstoppen....



Is het toeval dat er een Mohammed A. en een Mohammed B. een moord hebben gepleegd? Wanneer zal Mohammed C. een moord plegen?
Preventieve maatregel: stop alle Mohammeds in de cel. :lol:

Niet alle Mohammeds, je kan The Greatest voorheen Cassius Clay toch niet wegstoppen in de cel ? oh ja en mijn buurman Mohammed ook niet want dat is een aardige vent!

Ik hoop dat de rest wel begrijpt dat het hier om een grap ging......

Marco
10-08-2005, 12:02
Dat is wel een erg lage straf ja. Dat soort volk moeten ze veel en veel langer wegstoppen....



Is het toeval dat er een Mohammed A. en een Mohammed B. een moord hebben gepleegd? Wanneer zal Mohammed C. een moord plegen?
Preventieve maatregel: stop alle Mohammeds in de cel. :lol:

Niet alle Mohammeds, je kan The Greatest voorheen Cassius Clay toch niet wegstoppen in de cel ? oh ja en mijn buurman Mohammed ook niet want dat is een aardige vent!

Ik hoop dat de rest wel begrijpt dat het hier om een grap ging......

Ik hoop dat de rest wel begrijpt dat ik het ook grappig bedoelde...

Marco
10-08-2005, 12:05
rapperik heeft mijn eeuwige respect gewonnen

Marco
10-08-2005, 12:06
mocht ik je nog eens tegenkomen op een gala dan krijg je een biertje van me

Jay Hoov
10-08-2005, 12:23
Wat een saamhorigheid weer zeg...Ik kan weer rustig mijn middag dutje doen :D

Marco
10-08-2005, 12:32
Wat een saamhorigheid weer zeg...Ik kan weer rustig mijn middag dutje doen :D

er gaat niks boven een lekker middag dutje, helaas ben ik aan het werk.

Ossie
10-08-2005, 12:51
zie je en zo gaat het nou met die buitelanders, die gierige turk, die biedt niks en ik heb het van hem ook goed geraden :D :D

Een klap op je kop ken je krijge!!!!

Of 1 biertje: beschikbaar gesteld door de stichting Ossie (stichting die zorgt dat het bijna uitgestorven diertje 'de Ossie' niet wordt uitgeroeid)

Jay Hoov
10-08-2005, 13:52
Wat een saamhorigheid weer zeg...Ik kan weer rustig mijn middag dutje doen :D

er gaat niks boven een lekker middag dutje, helaas ben ik aan het werk.

Pfff, ik ben weer wakker :P

Nickuraba
10-08-2005, 16:13
Mensen maken hier wel 1 grote fout, en dat is de rechters er de schuld van geven. Daar klopt echt totaal niks van jongens!

De rechter past simpelweg de wet toe, soms doen ze domme uitspraken maar dat wordt met hoger beroep of cassatie wel weer recht gezet. Het probleem is de wet. Men moet dus flippen op de wetgever.

Maarjah iedereen is het er wel mee eens dat de wet klote is .Ik bedoel nu dit, maar zijn genoeg andere voorbeelden, bijvoorbeeld euthenasie. Door de fijne gelovige partijen mag niemand (dus ook de ongelovigen) in NL euthenasie plegen. Dit geld ook zo voor straffen, en vele andere beleidstereinen. Maarjah zit maar 1 ding op heren, de politiek in :wink: