PDA

View Full Version : Brazil !!!



Pieter mulder
10-08-2005, 16:01
Yo mensen,

Morgenmiddag vertrek ik naar het ZONNIGE Brazil.
Zoals sommige al weten ga ik daar eerst 10 dagen trainen, daarna is het mijn bedoeling om richting Manaus te gaan om daar een aantal dagen in de jungle te verblijven.
Daarna vlieg ik richting Jeri om daar heerlijk te genieten van mijn welverdiende rust. Vandaaruit reis ik langs de kust naar Olinda , Salvador, Rio en Sao Paulo. En dan weer terug naar A'dam.

Ik zal tussendoor proberen wat te posten, misschien wat fotoos.

DE GROETEN !!

Marco
10-08-2005, 16:06
have fun en doe een jasje om je snikkel want die braziliaanse chicks zijn allemaal op hun 10de al ontmaagd en zitten niet stil. :roll:

Tsuki
10-08-2005, 16:12
DAMN ik ben jaloers , veel plezier man ...................

Justinian
10-08-2005, 16:13
Wat Marco zei en veel plezier ;)

Ton
10-08-2005, 16:17
DAMN ik ben jaloers , veel plezier man ...................


Fuck fuck fuck! Ik ben ook erg jaloers op je!!!

Have fun, en vergeet niet van die Mike in brazil tafferelen uit te halen met je cam ;)

Mickey
10-08-2005, 17:16
LMFAO @ Marco!
Interpolis. Glashelder.

Ronald
10-08-2005, 18:08
Gaaf man. Veel plezier daar. En wat foto's onderweg zou heel leuk zijn idd :D .

Dalgliesh
10-08-2005, 18:31
have fun en doe een jasje om je snikkel want die braziliaanse chicks zijn allemaal op hun 10de al ontmaagd en zitten niet stil. :roll:
Gewoon een chick van 9 nemen.

Anonymous
10-08-2005, 18:50
Veel plezier! En wanneer je geen dungeon materiaal me terug neemt vind ik dat je geband moet worden.

ICON
11-08-2005, 02:03
have fun en doe een jasje om je snikkel want die braziliaanse chicks zijn allemaal op hun 10de al ontmaagd en zitten niet stil. :roll:
Gewoon een chick van 9 nemen.
dalgliesh snapt t

ashi76
11-08-2005, 02:06
Ga je met / bij Ed trainen ?????

Silat
11-08-2005, 02:24
Veel plezier Pieter!!

Anonymous
11-08-2005, 10:12
Veel plezier en neem het ervan!

dtgerald
11-08-2005, 17:12
Ga je met Brazilian topteam trainen?Even de Noguera twins dubbelvouwen :lol: .Veel plezier daar ik wil er ooit ook nog eens heen naar de copa cabana.Een partijtje voetvolley met Romario.

Pieter mulder
13-08-2005, 21:54
yo, hier vanuit het niet al te zonnige Brazil.

Ik zit in een hele gave villa met luitjes uit america, duitslan, italie en zuid-afrika. Een toffe groep in een villa aan het strand een een zwembad !!

Heb net mijn eerste training gehad en ga vanavond mijn 2de doen.
Het tijdverschil: het is hier 5uur vroeger dan in nederland.

Ik heb het super naar mijn zin, wat betreft de vrouwen ( voor diegene die het willen weten, en dat zijn er nogal een paar gezien de reacties) Het is hier allemaal best leuk, maar ik ben erg verwend want ik kom uit Arnhem !!
Heb inmiddels op het strand 1 gezien, maar die was erg verwaand. Kijken of ze er morgen weer is, want dan neem ik mijn camera mee zodat ik wat dungeon materiaal heb.

maar ik zie hier veel maar het is niet allemaal dungeon waardig!!
Ik weet dat dat voor vele nix uitmaakt, maar ik wil natuurlijk wel een goede indruk achterlaten van brazilie, en natuurlijk moet ik ook op mijn stijl letten !! :D :D

greetz
Pieter

Ton
13-08-2005, 22:41
Heel vet Pieter !! We wachten op je foto's :D

btw zit er niks bijzonders tussen die buitenlandse gasten in je villa, of zijn het alleen maar mannen? :)

veel plezier iig !

Ronald
14-08-2005, 00:58
Cool Pieter, kom maar met die foto's 8)

Jeru
14-08-2005, 12:45
Veel plezier Pieter!
You know we like them dungeon style pictures :twisted:

Pieter mulder
18-08-2005, 01:16
Yo,
Hier weer een brichtj vanuit het inmiddels zonovergoten Brazil !!
Het trainen gaat hier echt goed !! Heb vandaag een rustdag, eindelijk want mijn lijf doet aan alle kanten zeer van alle grepen en verwurgingen waar die blackbelt mij steeds in leggen !!

Er staan inmiddels al wat fotoos op www.brazilianblackbelt.com

groeten Pieter

ROIDRAGE
18-08-2005, 01:35
hey
hoeveel soa's heb je al?

B3 lik3 M3
18-08-2005, 07:23
Pieter ouwe player!!

Have fun hè!

payap
29-08-2005, 10:09
Hee di9e Pieter,

waar blijven die andere foto's :mrgreen:

have fun !

Ronald
29-08-2005, 10:17
Ja man, daar staat ie, derde van rechtsboven :lol:

http://www.brazilianblackbelt.locaweb.com.br/site/adm/imagensUpload/ago05-FourthBJJCAMP-%20382%20cópia.jpg

ROIDRAGE
29-08-2005, 18:08
voor de variatie.

een kleurplaat die bestaat uit 1 kleur is toch saai :wink:

NTT-FX
30-08-2005, 12:24
Dan hebben de Brazilianen dus meer kleurgevoel dan Japanners want die zal het een zorg zijn als er alleen maar witte pakken op een foto staan ;)

Nee joh , Japanners denken meer zwart-wit.. 8) (whatever :P )

http://img142.echo.cx/img142/3307/sciwshrsh7ye.jpg

m.g
30-08-2005, 14:03
Pieter coole foto's en niet te veel ...eeuuuhhmmm... trainen!! daar hè :wink:

Pieter mulder
01-09-2005, 20:51
Als het goed is staan er inmiddels nog meer foto´s op www.brazilianblackbelt.com

Ik zit nu inmiddels in Jeri, lekker te relaxen. Ik ben ook nog de Pantanal in geweest, is een soort uitloper van de amazone.

Ik moet iedereen helaas teleurstellen die op speciale foto´s zitten te wachten.
Ik ben hier om te trainen en te relaxen. Zal je net zien, zo ben je een paar jaar vrijgezel, zo leer 2 weken voordat je naar Brazil gaat een hele leuke meid kennen. Heb ik weer!!

Het trainen was echt heel gaaf!! Kheb veel geleerd, maar ban ook al weer veel vergeten. Kheb inmiddels ook op verschillende plaatsen in rio getraint en ga mijn laatste dagen die ik straks nog heb ook nog trainen bij Felipe Costa en Comprido!!

greetz
Pieter

Ton
01-09-2005, 22:23
Ik ben hier om te trainen en te relaxen. Zal je net zien, zo ben je een paar jaar vrijgezel, zo leer 2 weken voordat je naar Brazil gaat een hele leuke meid kennen. Heb ik weer!!


greetz
Pieter

Wees gerust, de dungeon is een besloten forum waar je vriendin niet zal komen. Daar kun je dus vrijuit praten en pics posten ;) j/k

Geniet nog ff van de tijd dat je daar zit !! ik ben iig zwaar jaloers

ROIDRAGE
01-09-2005, 23:49
je liefde moet binnen de NL grenzen blijven.
zodra je erbuiten bent, moet je ff je slag slaan. vooral in brazil.
als je in NL bent, dan pas mag je weer normaal doen

yas
02-09-2005, 16:15
Als het goed is staan er inmiddels nog meer foto´s op www.brazilianblackbelt.com

Ik zit nu inmiddels in Jeri, lekker te relaxen. Ik ben ook nog de Pantanal in geweest, is een soort uitloper van de amazone.

Ik moet iedereen helaas teleurstellen die op speciale foto´s zitten te wachten.
Ik ben hier om te trainen en te relaxen. Zal je net zien, zo ben je een paar jaar vrijgezel, zo leer 2 weken voordat je naar Brazil gaat een hele leuke meid kennen. Heb ik weer!!

Het trainen was echt heel gaaf!! Kheb veel geleerd, maar ban ook al weer veel vergeten. Kheb inmiddels ook op verschillende plaatsen in rio getraint en ga mijn laatste dagen die ik straks nog heb ook nog trainen bij Felipe Costa en Comprido!!

greetz
Pieter

dmn pieter, ben echt jaloers..! ben net weer terug uit rio..en mis het enorm :cry:
felipe en comprido zijn toppers, veel van je landgenoten hebben getraind bij brasa . momenteel traint kenny uit belgie van team cadu en nog een paar andere gasten uit belgie, said, bij brasa
als ik het goed heb begrepen ben je al terug van manaus..ik hoop dat je daar nog hebt kunnen trainen, want king of bjj, ronaldo jacare, woont en traint daar..

bij welke gyms ben je geweest?

dat je daar de tijd van je leven hebt..volgens mij ben je nu deeply in love, dus zal maar vast gaan nadenken hoe je geld gaat verdienen in rio :wink:

als je nog tijd hebt, ga dan langs de la riva academy, veel lichtgewichten, erg technisch, hoog niveau, av. n.s. copacabana, 702 en een paar bloks verder zit artur mariano,een muaythaischool en doe de groeten van mij :D

www.arturmariano.com.br
http://www.geocities.com/global_training_report/delariva.htm
http://news.adcombat.com/article.html?id=541

Pieter mulder
03-09-2005, 21:25
Ik heb in het kamp samen met Wim, Ken, en Gaby uit belgie getraind en heb ze ook nog gzien na de masters. Ik ga over 2 dagen weer naar rio om bij comprido te trainen.
Wat Jacare betreft, die heeft volgens mij ook bij brazillian blackbelt getraind. Iig vorig kamp was hij er ook. Deze keer was Damian Maia er ook. Hij was volgens mij 2de bij de Mundial.

Ik ben niet in Manaus geweest, helaas!! Een enkele ticket van Rio naar Manaus was ongeveer 600 pleuro´s dus ben ipv de amazone naar de Pantanal gweest. Heb daar in een natuurlijk aquarium gezwommen. Echt heel gaaf. Zicht onder water +- 15 tot 20 meter en je moest de vissen zowat van je af slaan. Dit was in Bonito, daar heb ik ook nog ff grolt met een gozer van 17, met een nek van een buffel. Hij leerde van zijn vader al BJJ voordat hij kon lopen. Dus hij heeft mij dan ook alle hoeken van de mat laten zien!! Shit, hij was echt goed!!

Oja, ik heb laatst van iemand het meeladres van Ed van de Ster gehad. Dat adres kan ik vanaf hier niet opzoeken. Zou diegen die nog een keer naar mij kunnen sturen, zit namelijk van 5 op 6 sept. forteleza. En wou hem wel ff opzoeken.

Bom Dia

Pieter

Justinian
04-09-2005, 19:48
je liefde moet binnen de NL grenzen blijven.
zodra je erbuiten bent, moet je ff je slag slaan. vooral in brazil.
als je in NL bent, dan pas mag je weer normaal doen
Bram = correct, buitenland telt niet.. voor mannen

Aaronk
04-09-2005, 22:53
pieter is echt een smerige poot. nou mijn respect ben je kwijt. neuk alles met een kut - motto van de kancho