PDA

View Full Version : Relschoppers zomerfeesten Nijmegen bij opsporing verzocht



Anonymous
13-08-2005, 18:44
De laatste dag van de zomerfeesten is het bij het podium van de Matrixx onder de brug flink uit de hand gelopen. (mede door politie optreden)
Er zijn toen 14 agenten gewond geraakt. De politie beschikt over duidelijke opnames en deze zullen Dinsdag getoont worden bij Opsporing verzocht en op de site van de politie Nijmegen.

Volgens mensen die erbij waren was er een vechtpartij die was eigenlijk al voorbij toen de politie het terrein opkwam.
Ben er zelf niet bij geweest maar was nogal heftig geloof ik.

Wheelie
13-08-2005, 18:56
heb de beelden al gezien, ging behoorlijk los daar
stond toen een link in de gelderlander van amateur beelden

ICON
13-08-2005, 19:00
ik was net n uurtje weg daarzo.

Anonymous
13-08-2005, 19:58
De politie zegt over duidelijker beelden te beschikken, heb die amateurbeelden ook gezien, je zag wel rellen maar kon er niemand uit herkennen. ben benieuwd er zijn al op verschillende plaatsen in NL arrestaties verricht.

Sjaak
14-08-2005, 00:37
De laatste dag van de zomerfeesten is het bij het podium van de Matrixx onder de brug flink uit de hand gelopen. (mede door politie optreden)
Er zijn toen 14 agenten gewond geraakt. De politie beschikt over duidelijke opnames en deze zullen Dinsdag getoont worden bij Opsporing verzocht en op de site van de politie Nijmegen.

Volgens mensen die erbij waren was er een vechtpartij die was eigenlijk al voorbij toen de politie het terrein opkwam.
Ben er zelf niet bij geweest maar was nogal heftig geloof ik.

Graag beelden :lol:

Anonymous
14-08-2005, 13:08
Deuce stond er middenin :lol:

Ging er hard aan toe...

ICON
14-08-2005, 13:13
http://www.lamstraal.nl/films.php?id=1513

hij staat hier. ik krijg zelf alleen geen beeld. misschien bij jullie wel.

Anonymous
14-08-2005, 13:35
Deuce stond er middenin :lol:

Ging er hard aan toe...
Misschien zien we Deuce Dinsdag wel bij opsporing verzocht....

TommySoprano
14-08-2005, 17:35
hmmm dat filmpie start idd niet :( ik was er niet gelukkig en Rellen is voor zielige groepsrukkers :!: