PDA

View Full Version : Jonge Turken en Marokkanen willen blijven



Anonymous
15-08-2005, 13:24
Jonge Turken en Marokkanen willen blijven
VOORBURG - De meeste Turkse en Marokkaanse jongeren die in Nederland wonen, willen hier blijven. Een op de tien Turken tussen de achttien en 27 jaar zou terug willen naar het herkomstland en ziet daar ook mogelijkheden voor. Slechts een op de twintig jonge Marokkanen is van plan zich in Marokko te vestigen.


Ik begrijp alleen niet waarom ze dan altijd op nederland lopen te kankeren :?

NTT-FX
15-08-2005, 14:47
NL=suikeroom in vergelijk met de landen van herkomst , logisch dat geen hond terug wil ...

Anonymous
15-08-2005, 16:32
Jonge Turken en Marokkanen willen blijven
VOORBURG - De meeste Turkse en Marokkaanse jongeren die in Nederland wonen, willen hier blijven. Een op de tien Turken tussen de achttien en 27 jaar zou terug willen naar het herkomstland en ziet daar ook mogelijkheden voor. Slechts een op de twintig jonge Marokkanen is van plan zich in Marokko te vestigen.


Ik begrijp alleen niet waarom ze dan altijd op nederland lopen te kankeren :?

Ten eerste maak je de fout door te zeggen dat ze allemaal op Nederland lopen te kankeren. Er is een deel dat idd. loopt te kankeren op Nederland, maar velen zijn blij dat ze hier zijn. Dus niet op lopen te kankeren om wat een klein deel van die bevolkingsgroepen zeggen.
Ik heb zelf ook Turkse ouders. Zelf ben ik hier geboren en getogen, en ik zou niet naar Turkije willen. Dit heeft niets te maken met wat die lompe ninja (NTT-FX) te zeggen heeft.
Ik heb hier mijn vrienden, een groot deel van mijn familie, mijn werk, opleiding, vriendin, kortom alles.
En zo denkt blijkbaar het grootste deel erover.

mossad
15-08-2005, 17:12
Jonge Turken en Marokkanen willen blijven
VOORBURG - De meeste Turkse en Marokkaanse jongeren die in Nederland wonen, willen hier blijven. Een op de tien Turken tussen de achttien en 27 jaar zou terug willen naar het herkomstland en ziet daar ook mogelijkheden voor. Slechts een op de twintig jonge Marokkanen is van plan zich in Marokko te vestigen.


Ik begrijp alleen niet waarom ze dan altijd op nederland lopen te kankeren :?

Ten eerste maak je de fout door te zeggen dat ze allemaal op Nederland lopen te kankeren. Er is een deel dat idd. loopt te kankeren op Nederland, maar velen zijn blij dat ze hier zijn. Dus niet op lopen te kankeren om wat een klein deel van die bevolkingsgroepen zeggen.
Ik heb zelf ook Turkse ouders. Zelf ben ik hier geboren en getogen, en ik zou niet naar Turkije willen. Dit heeft niets te maken met wat die lompe ninja (NTT-FX) te zeggen heeft.
Ik heb hier mijn vrienden, een groot deel van mijn familie, mijn werk, opleiding, vriendin, kortom alles.
En zo denkt blijkbaar het grootste deel erover.

Ik ben blij dat jij er zo over denkt en zo hoort het ook. Maar ik denk niet dat het zo'n kleine groep is onder (vooral) Marokkaanse jongeren die lopen te kankeren op NL. De slachtofferrol is nl. heel fijn voor sommigen. Kun je lekker de buitenwereld de schuld geven voor je problemen.

Daarmee wil ik niet de grote(re) groep die wel positief is niet in een kwaad daglicht stellen, maar zij zouden zich meer moeten uitspreken tegen degenen die het voor hun verpesten. Net zoals dat autochtone Nederlanders racisme voluit af moeten wijzen. Niet omdat het verplicht is, maar omdat het beter is en het duidelijkheid geeft.

Silat
15-08-2005, 23:10
kunnen we dat woord niet weer gaan cencureren?? in terminale ziekte ofzo??


Mossad ik ben het weer volledig met je eens.

mossad
16-08-2005, 00:41
kunnen we dat woord niet weer gaan cencureren?? in terminale ziekte ofzo??


Mossad ik ben het weer volledig met je eens.

Het is goed om de dungeonmaster aan mijn zijde te hebben :lol:

Silat
16-08-2005, 02:24
kom jij ook in de dungeon dan :lol:

mossad
16-08-2005, 11:05
nee :D