PDA

View Full Version : Gordon Ramsay: Oorlog in de keuken



Ralph
16-08-2005, 20:47
Er is weer een nieuw seizoen van dit meesterlijke programma bezig. Kijk nu op RTL 5!! Echt geweldig hoe die kerel de waarheid spreekt.

Jeru
16-08-2005, 21:25
Gordon Ramsey rules :twisted:
Terecht als je ziet wat een zooitje het soms is....

Anonymous
16-08-2005, 22:30
Stressvol werk man, in de keuken. nix voor mij, ik zou gek worden. respect voor die mensen dat ze zich zo kunnen laten afsnauwen zonder te flippen.

kyokushin
16-08-2005, 23:13
fantastisch programma, die gordon kan het leuk brengen.

Tsuki
17-08-2005, 09:23
ik zag pas geleden voor het eerst een stukje , wat een vent is dat zeg LOL

ik zou er niet tegen kunnen alsie zo tegen me te keer ging maar goed hij zet de meeste wel op het goede spoor en ik lig in een deuk alsie zo uit zijn dak gaat dus ik ga zeker kijken 8)

Anonymous
17-08-2005, 09:32
Gorden Ramsey is tha man!

Marco (scheids)
17-08-2005, 11:10
Gordon Ramsey is superrrrrrrrrrrrr

Tsuki
17-08-2005, 11:47
Gordon Ramsey is superrrrrrrrrrrrr

jij denkt ook alleen maar aan eten he ......................... :wink:

micha
17-08-2005, 12:34
ik vind hem ook super maar ik denk dat als ik voor hem zou werken dat het niet lang zou duren voordat hij KO op de grond ligt en ik geen baan meer zou hebben :lol:

Ik heb een probleem met autoritair gedrag....

Dennis
17-08-2005, 12:56
Ik heb geen moeite met hard werken, maar als ie zo tegen mij praat mag ie het de volgende toch echt zelf doen.

Snap niet dat werknemers dat pikken

cactusdre
17-08-2005, 14:01
ik vind hem ook super maar ik denk dat als ik voor hem zou werken dat het niet lang zou duren voordat hij KO op de grond ligt en ik geen baan meer zou hebben :lol:

Ik heb een probleem met autoritair gedrag....

Is je sensei niet autoritair dan? Als je beter wil worden in sport of in dit geval koken en het runnen van een restaurant moet je dit accepteren. Je wordt er door gehardt waardoor je in stress-situaties beter kan functioneren. Als ik daar stond voor een uitzendbureau had ik hem al lang een knal verkocht. Ramsey is wel de K(ook)1 kampioen.

micha
17-08-2005, 14:15
cactusdre is correct ik zeg ook niet dat het goed is maar als iemand mij uitscheld of vernedert krijg ik een klassiek geval van rode waas...

TheSkindo
17-08-2005, 15:20
De top in de restaurant-scene is niet zo groot en als je zelf aan de top wilt komen moet je dus in de leer bij de groten....Daarnaast heeft iemand als Ramsey een sterren restaurant en om die sterren te behouden moet tie een konstante perfectie (hoe meer sterren hoe maar geld he) hebben en als dan iemand van zijn staf loopt te fucken.....

Octavius
17-08-2005, 17:32
Ik heb voor zo soort chef gewerkt. In Maastricht, het went en je moet het zien als een investering. Er zijn 100en die jouw plek willen. Elke topkok is zo. Ze zijn allemaal autistische egoistische eikels die altijd gelijk hebben. Maar zoals Skindo zegt. De kwaliteit moet altijd goed zijn. Hij is de verantwoordelijke en als het niet goed is dan weten ze het je goed te vertellen.
Maar je ziet aan Gordon dat het ook zijn tol eist. Hij ziet er 10 a 15 jaar ouder uit.

Verder verdient i goed zijn geld met 'consulting'. Onze Cas doet dat tegen woordig ook.