PDA

View Full Version : André de reus?



Jeroen
18-08-2005, 23:06
Kom net deze site tegen. Wel eens van André the Giant gehoord?
Wat een gast...

http://www.andrethegiant.com

Jeru
18-08-2005, 23:33
Wel eens van gehoord? Die gast was legendarisch in de WWF.
Heb em ook weleens op tv gezien toen ik jong was. Jammer genoeg is hij ook alweer een tijdje dood.
Hij zou nu vast met de K-1 mee hebben gedaan :wink:

micha
18-08-2005, 23:34
Andre is een legend

Biiyen
19-08-2005, 00:57
idd Andre the giant is legendarisch ,,, vroeger bleef ik extra bij mijn oma slapen in Osdorp omdat daar WWF werd uitgezonden. Met Rodney piper en Hulk Hogan toen die nog echt the man was. Dat was zo super vet! Die Rodney Piper was knetter gek! Die spoorde voor geen meter. En dat was volgens mij niet gespeeld, die was echt gek in zijn kop.

Soms hadden ze van die rare dingen zoals 20 worstelaars in de ring en dan gingen ze allemaal tegen elkaar vechten en de laatste die in de ring stond had gewonnen. Gingen ze gangen tegen Andre maar hij knalde ze allemaal eruit!

Ronald
19-08-2005, 11:50
Soms hadden ze van die rare dingen zoals 20 worstelaars in de ring en dan gingen ze allemaal tegen elkaar vechten en de laatste die in de ring stond had gewonnen.
Royal Rumble heette dat :wink: .

Andre the Giant heeft ook nog "gevochten" tegen Inoki. Ook speelde hij wel eens in films (als giant uiteraard). Maar in Pride had hij het niet overleeft. Hij was een goeie showworstelaar maar vechten kon hij niet.

Remco
19-08-2005, 18:04
Mooi figuur, grote rivaal van Hogan.

Ik vond het als kleine jongen ook machtig: de Bigboss-man, the Ultimate Warrior, Greg The Hammer Valentine, Demolition, Jack the Snake Roberts etc. etc.

Ronald
19-08-2005, 21:09
Mooi figuur, grote rivaal van Hogan.

Ik vond het als kleine jongen ook machtig: de Bigboss-man, the Ultimate Warrior, Greg The Hammer Valentine, Demolition, Jack the Snake Roberts etc. etc.
Andre the Gigant heeft ook nog eens samen met Hogan in een tagteam gezeten. Zoals het in elke goede soap gaat hadden ook zij niet altijd ruzie :lol: .

In het rijtje namen wat je noemt hoort eigenlijk ook nog Bam Bam Bigelow. Die heeft het nog een keer in de kooi geprobeerd tegen Kimo en toen een geweldig pak op z'n sodemieter gehad.

Jay Hoov
19-08-2005, 21:12
Old school!

DVDmannetje
19-08-2005, 23:47
In het rijtje namen wat je noemt hoort eigenlijk ook nog Bam Bam Bigelow. Die heeft het nog een keer in de kooi geprobeerd tegen Kimo en toen een geweldig pak op z'n sodemieter gehad.


Dat was een 'work' oftewel afgesproken werk.

De Big Show heeft dezelfde ziekte maar vanwege betere medicijnen zal hij wel ouder worden en kan de groei ook geremd worden.

Ronald
20-08-2005, 01:03
Dat was een 'work' oftewel afgesproken werk.
Waarom denk je dat?

Ik heb de partij gezien en het ging van dik hout zaagt men planken. Dat zegt natuurlijk nog niets over al dan niet een work, maar het maakte op mij in ieder geval totaal niet die indruk.

Biiyen
20-08-2005, 02:37
Soms hadden ze van die rare dingen zoals 20 worstelaars in de ring en dan gingen ze allemaal tegen elkaar vechten en de laatste die in de ring stond had gewonnen.
Royal Rumble heette dat :wink: .

Andre the Giant heeft ook nog "gevochten" tegen Inoki. Ook speelde hij wel eens in films (als giant uiteraard). Maar in Pride had hij het niet overleeft. Hij was een goeie showworstelaar maar vechten kon hij niet.

Ik las dat hij in de periode met Hogan al ver heen was. Hij kon na een match helemaal niets meer. Ze hadden hem dan ook zogenaamd "geschorst" vanwege een partij die hij helemaal niet meer kon vechten.

Toen hij eenmaal een beetje was hersteld van zijn rug kwam hij zogenaamd rancuneus terug en in het team van de ultimate bad guy The Million Dollar Man. Hij heeft toen de belt van Hogan afgepakt, die de belt op dat moment al 4 jaar in zijn bezit had, in een oneerlijk gevecht waarbij de echte scheidsrechter was vervangen door een omgekochte scheidsrechter die door operaties leek op de echte scheidrechter. :lol:

Andre verkocht de belt 1 minuut na de wedtsrijd aan de Million Dollar man, waardoor hij de korste kampioen ooit is. Ze hadden zelfs een grote belt voor andre gemaakt. :lol: The Million Dollar man verloor de belt aan Randy savage.

Daarna heeft Andre nog enkele malen gevochten waaronder de battle Royal die hij won omdat hij te zwaar was om over het hoogste touw uit de ring te worden gegooid (238 KG).

Foto van de Battle Royal met Andre in het geel, 20 man vechten tot er 1 overblijft:
http://img385.imageshack.us/img385/8997/andre3pl.jpg

Leuk verzonnen allemaal!

Jammer dat ik te jong was om me dat allemaal te herinneren.

Ronald
20-08-2005, 11:17
Leuk verzonnen allemaal!
Er waren destijds veel mensen die ervan overtuigd waren dat het allemaal echt was (ook in m'n naaste omgeving) :lol: .

DVDmannetje
20-08-2005, 15:12
[quote="Raziël
Toen hij eenmaal een beetje was hersteld van zijn rug kwam hij zogenaamd rancuneus terug en in het team van de ultimate bad guy The Million Dollar Man. Hij heeft toen de belt van Hogan afgepakt, die de belt op dat moment al 4 jaar in zijn bezit had, in een oneerlijk gevecht waarbij de echte scheidsrechter was vervangen door een omgekochte scheidsrechter die door operaties leek op de echte scheidrechter. :lol:
[/quote]

Dat was echt lachen. De scheidsrechters waren Dave en Earl Hebner. Tweelingbroers!
Dat soort grappen zie je nu nooit in MMA.


De partij met Bam Bam was een work omdat hij dat zelf verteld heeft.
Veel wrestlers hebben tegenwoordig zogenaamde 'shoot interviews' op video/dvd.
Hierin vertellen ze out of character wat er zoal in hun carriere gebeurd is.
Het was een goede payday voor Bam Bam en in die shoot vertelt hij daarover. De partij staat ook op de shoot.
In een wrestling match is hij daarom ook gaan liggen voor een American Football speler (Laurence Taylor, Wrestlemania 11) die nog nooit een pro match gedaan had.
Nu gaat weliswaar het gerucht dat pro wrestling wel vaker afgesproken werk is :D maar je begrijpt vast wat ik bedoel. Money talks.
Ken Shamrock heeft er ook eentje waarin het meer over MMA dan over zijn WWF tijd gaat.
Volgens Kenny is Sakuraba de meest overschatte shootfighter. Zo kom je nog eens wat te weten :wink:

Ronald
20-08-2005, 15:48
De partij met Bam Bam was een work omdat hij dat zelf verteld heeft.
Veel wrestlers hebben tegenwoordig zogenaamde 'shoot interviews' op video/dvd.
Hierin vertellen ze out of character wat er zoal in hun carriere gebeurd is.
Het was een goede payday voor Bam Bam en in die shoot vertelt hij daarover. De partij staat ook op de shoot.
Hmm... dan nog twijfel ik. Zei hij het niet om z'n gezicht te redden? Hij werd echt behoorlijk toegetakeld. Heb je trouwens dat interview toevallig nog? Ben wel benieuwd naar de beelden.

Guru
20-08-2005, 15:55
DVDmannetje heeft gelijk, het was duidelijk een shoot, trouwens meerdere partijen op die show waren een shoot.
Ik heb de band hier liggen U-Japan heeft tie ofzo.

Die partij van Bam Bam Bigelow was ook betroevend slecht trouwens net als de meeste op die show.

DVDmannetje
20-08-2005, 16:28
De partij met Bam Bam was een work omdat hij dat zelf verteld heeft.
Veel wrestlers hebben tegenwoordig zogenaamde 'shoot interviews' op video/dvd.
Hierin vertellen ze out of character wat er zoal in hun carriere gebeurd is.
Het was een goede payday voor Bam Bam en in die shoot vertelt hij daarover. De partij staat ook op de shoot.
Hmm... dan nog twijfel ik. Zei hij het niet om z'n gezicht te redden? Hij werd echt behoorlijk toegetakeld. Heb je trouwens dat interview toevallig nog? Ben wel benieuwd naar de beelden.


Gezien hoe het interview verliep en alles heb ik geen reden om te twijfelen aan zijn verhaal. Met zijn met vlammen betattoeerde hoofd mag ie er wat ruig uitzien maar het is een hele relaxte kerel zonder 'oh wat ben ik geweldig' houding.
Shoot interviews zijn vaak interessant en grappig. Als ze roadstories gaan vertellen bijvoorbeeld. Of dat ze in de oude territories, toen je nog veel kleine afdelingen had i.p.v. alleen de WWE, soms letterlijk moesten rennen voor hun leven omdat de rednecks in het publiek met diverse soorten snij apparatuur in de aanslag over de rooie gingen als de heels (bad guys) de faces (good guys, hometown boys) ervan langs gaven.

Misschien ken je Jim Cornette wel. Een manager die altijd met een tennisracket langs de ring stond. Die kan geweldig vertellen over de tijd dat de business nog beschermd was en men dus dacht dat het allemaal echt was.

De Bam Bam shoot heb ik maar de video is 8 uur lang. Stukje kletsen, filmpje, weer een stukkie kletsen, filmpje enz.
Dat wordt dus lastig want alles gaat over wrestling behalve de enige shoot fight die hij heeft gehad.


Of de andere matches ook works waren weet ik niet want ik heb de show verder niet gezien. En sommige works zien er ook erg overtuigend uit.

dokter flinstone
22-08-2005, 08:20
Jammer dat showworstelen niet meer wordt uitgezonden hier.
In amerika draait het nog steeds.

jake, te snake, roberts
The macho man
Jim, hacksaw,.... (die gast met stuk hout en de US-vlag)

Ik lees trouwens net dat Hulk Hogan nog steeds worsteld. Hij heeft dit jaar tijdens summerslam shawn michaels verslagen. Het is allemaal nep maar op die leeftijd is dat toch wel knap

Anonymous
22-08-2005, 08:29
vorige week in reportage ging t over show worstelen

met die jake the snake gaat t niet meer zo goed.
zit aan de crack, was wel zielig om te zien.

en die puke die na 3 weken al verlamd was.
was dat na zn eerste wedstrijd??

Biiyen
22-08-2005, 09:07
vorige week in reportage ging t over show worstelen

met die jake the snake gaat t niet meer zo goed.
zit aan de crack, was wel zielig om te zien.

en die puke die na 3 weken al verlamd was.
was dat na zn eerste wedstrijd??

Jammer om te horen dat het slecht gaat met Jake.


Dat was echt lachen. De scheidsrechters waren Dave en Earl Hebner. Tweelingbroers!
Dat soort grappen zie je nu nooit in MMA.

Om eerlijk te zijn ben ik daar heel erg blij om.....

Justinian
22-08-2005, 09:45
vorige week in reportage ging t over show worstelen

met die jake the snake gaat t niet meer zo goed.
zit aan de crack, was wel zielig om te zien.
Dat heb ik ook gezien, vrij triest verhaal!

Biiyen
23-08-2005, 13:14
Ik heb een tracker adres gekregen van een WWE download tracker, het is een gesloten tracker maar morgen gaat het 2 dagen open (24 tot 26 augustus). Dus als nog iemand dat adres wil dan kun je mij een pm sturen.

dtgerald
23-08-2005, 14:02
Ik heb pas nog een dubbel dvd van wrestlemania gekocht best leuk maar ik kijk liever naar Pride.