PDA

View Full Version : eiwitshake's



Anonymous
23-08-2005, 15:28
ik neem na iedere training eiwitshakes
Maar waar moet je voor oppassen met eiwitten want ik hoorde als je er teveel van neemt dat je dan last van je nieren kan krijgen ofzo
Iemand die er verstand van heeft ?
bendakt

Virus
23-08-2005, 17:56
Klopt inderdaad...

Wat ikzelf altijd doe is zorgen dat ik dagelijks voldoende eiwitten binnenkrijg. Dat wil zeggen, de shake`s na de training (voor een snelle eiwitopname) en voor de rest voornamelijk eiwitrijk voedsel.

- kwark
- tonijn (vis in het algemeen)
- eieren

Proberen 2 a 3 gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht p.d. binnen te krijgen...

Een teveel aan eiwitten kan inderdaad slecht zijn voor je nieren!

Lees deze thread (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=62) eens door anders voor uitgebreide info...

Octavius
23-08-2005, 18:07
Na welke training neem je ze? En hoe train je. Hoeveel neem je.

Jammer dat sommige mensen nog steeds zo kortzichtig zijn en denken dat alleen een shake helpt.

Als je teveel neem merk je wel op de WC. Lang leven purschuim

Anonymous
23-08-2005, 18:29
ik neem ze na zware kickbokstrainingen . Iemand die bij mij traint een oud bodybuilder zegt dat je die extra eiwitten nodig hebt.

Anonymous
23-08-2005, 18:31
ps neem 2 glazen zeg maar (250 ml melk +- 2 scheppen poeder)

Octavius
23-08-2005, 18:38
Ik zou eerder snelle koolhydraten nemen na me training en dan pas me eiwitten. Eiwit direct na je training heeft weining tot geen zin.

Anonymous
23-08-2005, 18:40
ik neem ze niet meteen na de training maar ongeveer 45 min tot 60 min erna of is dat ook niet goed ?

Silat
24-08-2005, 02:09
ja maar eerst je energie weer aanvullen, zodat je lichaam daarna kan herstellen. zoals octavius eigenlijk schrijft.

Anonymous
24-08-2005, 08:21
Ik zou eerder snelle koolhydraten nemen na me training en dan pas me eiwitten. Eiwit direct na je training heeft weining tot geen zin.

wat kan je t beste nemen dan na n training?

ik ben bezig met afvallen erbij dus t moet ook daar goed voor zijn.

Virus
24-08-2005, 15:08
Direct na het trainen een flesje met dextrose...

Als je thuis komt, half uurtje wachten en dan een shake er achteraan...

Hoeveelheid: twee / drie volle eetlepels op een halve liter melk / water