PDA

View Full Version : Verdachte opgepakt in zaak Peter Smit



Biiyen
24-08-2005, 10:07
Verdachte opgepakt in zaak gedode kickbokser

Uitgegeven: 24 augustus 2005 10:01
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2005 10:02
ROTTERDAM - De politie heeft dinsdag een 22-jarige Schiedammer aangehouden die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van kickbokser Peter Smit. Dat heeft de Rotterdamse politie woensdag bekendgemaakt.

De voormalige wereldkampioen werd vorige week maandag op de Meidoornsingel in Rotterdam op klaarlichte dag doodgeschoten.

Jay Hoov
24-08-2005, 10:11
Ik hoop dat ze de dader hebben, en dat ze ook een normale straf geven......levenslang of zo :evil:

Biiyen
24-08-2005, 10:28
Dat kan niet want die gasten hebben Peter naar hun toe gelokt en doorzeeft, het was dus met voorbedachte raden. Dus de dader krijgt straf voor Moord met voorbedachte rade, daar wordt je wel een tijdje voor weggeduwt

Jay Hoov
24-08-2005, 10:30
Ik hoop dat ze de dader hebben, en dat ze ook een normale straf geven......levenslang of zo :evil:

dat zit er helaas niet in denk ik. Het is vreselijk breed uitgemeten in de pers dat ie wereldkampioen kickboksen is geweest en weleens losse handjes heeft gehad in het verleden. Het wordt, ben ik bang, een makkie voor die advocaat om het op een vreemde vorm van noodweer te gooien, 'die vent was beresterk en met blote handen maakte ik geen schijn van kans, hij had me afgemaakt' of iets in die trant.

Let maar op. :cry:

Zit er dik in ja......Maar dat is toch ongelooflijk, ik zit me echt weer op te fucken hiero :evil: :evil: :evil: :evil: