PDA

View Full Version : Ghetto fights



Justinian
24-08-2005, 11:57
Wat een idioten... (http://members.shaw.ca/fivelitermustang/backthatshitup.wmv)

Dennuz
24-08-2005, 12:03
Gezellige boel daar.. wordt ie ook nog eens beroofd als ie KO is..

Robert
24-08-2005, 12:05
ZIELIGE KUTFIGUREN!

Ik haat zulk dom volk :!:

Justinian
24-08-2005, 12:07
ZIELIGE KUTFIGUREN!

Ik haat zulk dom volk :!:
Ik ook!

bloody
24-08-2005, 12:07
niet normaal, echt iets gemist in opvoeding

Kaun
24-08-2005, 12:42
zet die dappere dodo met Wanderlei in de ring!! :twisted:

Anonymous
24-08-2005, 13:04
wat een klootzakken als ik zie dat ze met zn allen 1 pakken maak ik ze allemaal af hier raak ik echt opgevokt van

Biiyen
24-08-2005, 13:06
een remedie.... arm locken, raam dicht draaien en met die gast wat gaan rondrijden, kijken of hij het dan nog vind dat je moet back-uppen.

Iwan
24-08-2005, 13:08
Damn, wat een kutzicht zeg. Die gast kreeg echt een paar flinke klappen terwijl tie achter het stuur zat.

Jay Hoov
24-08-2005, 13:08
Wat een !@#$%^^$##$%.....!!!

Heel stoer hoor...... :evil: :evil: :evil:

Nickuraba
24-08-2005, 13:08
wat een klootzakken als ik zie dat ze met zn allen 1 pakken maak ik ze allemaal af hier raak ik echt opgevokt van

waahahahahahahah lache al die reacties hiero, zo denk ik er precies over maar jullie verwoorden het perfect.

k word er ook agressief van

p diddy
24-08-2005, 13:17
k lijers zijn het gewoon even op backen en dan met 120 km naar voren !!!!

smike
24-08-2005, 13:26
teringnikkers, ik poep op ze!
gangleden wahahah die nikker is wel heel stoer met 80 man om ze heen, dan is iedereen "dapper"!
Als zij nou lekker met 80 rednecks op de vuist gaan en elkaar afmaken, scheelt weer hoop misdrijven!

NESCIO
24-08-2005, 13:58
zo zo valt niet mee zeker leven met al die vooroordelen...

Joris
24-08-2005, 14:02
ach je moet daar ook alleen heen met een vlammenwerper

Dalgliesh
24-08-2005, 14:05
ach je moet daar ook alleen heen met een vlammenwerper
En dan zwart branden?

Mexperiment
24-08-2005, 14:24
MAN, op zo een moment wil je gewoon dat beel din kruipen om zo die gasten helemaal kapot te maken.....SMERIGE HONDEN !!!!

Joris
24-08-2005, 14:32
ach je moet daar ook alleen heen met een vlammenwerper
En dan zwart branden?
:lol:

Biiyen
24-08-2005, 14:34
ach je moet daar ook alleen heen met een vlammenwerper
En dan zwart branden?
:lol:

Hoef je ook niet meer op zoek naar een restaurant, aan die dikke neger zat heel wat meer dan die schamele 450gram bij linke loetje....

Tsuki
24-08-2005, 15:43
kinderachtig gedoe , ze weten ook wel wie ze pakken .................. en dat ook nog beroven dat is helemaal het toppunt van lafhied.

NESCIO
24-08-2005, 15:46
wel stijl dat ie die ruit inslaat heb ik dan wel weer respect voor gewoon ondergaan die shit

maartenjackie
24-08-2005, 15:48
moeten ze bij mij niet flikken want ik verander zo in ChemoMan en breek alle kaken

CAPO58
24-08-2005, 17:31
teringnikkers, ik poep op ze!
gangleden wahahah die nikker is wel heel stoer met 80 man om ze heen, dan is iedereen "dapper"!
Als zij nou lekker met 80 rednecks op de vuist gaan en elkaar afmaken, scheelt weer hoop misdrijven!

Heey bro, wat is er met jou dan. Denk je dat dit nooit voorkomt dat er een neger in elkaar wordt getrapt door rednecks/blanke mensen. Ik verafschuw dit ook zwaar, dit is gewoon laf en f*cked up wat ze doen. Maar dat wil niet zeggen dat je racistische uitspraken maakt :!:
Hou je je een beetje in wil je?

Guru
24-08-2005, 19:39
Aha, dus dit het trainingscomplex van onze Kancho Karels?

Ronald
24-08-2005, 19:45
Hou je je een beetje in wil je?
El Turco = correct.

smike
24-08-2005, 20:20
ach je moet daar ook alleen heen met een vlammenwerper
En dan zwart branden?
:lol:

Zijn ze al :lol:

Ow sorry, ik discrimineer nu zeker weer.. pff

Dalgliesh
24-08-2005, 20:45
ach je moet daar ook alleen heen met een vlammenwerper
En dan zwart branden?
:lol:

Zijn ze al :lol:

Ow sorry, ik discrimineer nu zeker weer.. pff
Zo verpest je de grap :?

suikerklontje
24-08-2005, 22:20
word er ook misselijk van maar van sommige racistische reacties word ik mischien wel misselijker. die gasten zijn opgegroeid in een achterstands wijk en weten (helaas) niet beter (recht van de sterkste).
ik vind het ook wel erg laf om van achter je computertje dat soort opmerkingen te maken terwijl je op je sportschool werk/school niks zegt (durft te zeggen).

gieloe
24-08-2005, 23:06
hij had wel ballen hoor die gozer om dat achterruit nog te bossen!!! respect

Joris
25-08-2005, 02:08
word er ook misselijk van maar van sommige racistische reacties word ik mischien wel misselijker. die gasten zijn opgegroeid in een achterstands wijk en weten (helaas) niet beter (recht van de sterkste).
ik vind het ook wel erg laf om van achter je computertje dat soort opmerkingen te maken terwijl je op je sportschool werk/school niks zegt (durft te zeggen).


ja inderdaad

ze hadden een moeilijke jeugd en nou mogen ze iedereen in elkaar hoeken, het leifste met 6 vrienden want anders krijgen ze mischien klappen terug en aangezien ze het al zo lastig hebben



ze dachten vast dat ze een lintje kregen toen ze die gozer eerst inelkaar hoekte omvervolgens even te beroven.



ik vind het ook wel erg laf om van achter je computertje dat soort opmerkingen te maken terwijl je op je sportschool werk/school niks zegt (durft te zeggen


Ik ben blij dat jij ons allemaal persoonlijk kent

smike
25-08-2005, 02:47
Actionhenk kan het bijna niet beter verwoorden.
Ten 1e ook al ben je zo opgegroeid, wil niet zeggen dat je het zomaar hoeft te accepteren.
Ten tweede is "laf" erg ironisch, het is namelijk laf om met 20 man 1 weerloze gozer te pakken, want had die gozer die neger een paar klappen verkocht of erger hadden ze matties wel der bovenop gesprongen. Hij was trouwens wel heel dapper he, grote mond en stoer doen, als je 20 man achter je hebt pfff.
Op me werk/school zeg ik dit ook hoor, daar is namelijk iedereen zo, dapper ben je in je eentje en niet met 20 man achter je.

smike
25-08-2005, 02:48
Nog even voor de duidelijkheid: het kan me niet schelen of ze zwart wit, geel rood of paars zijn, voor elke groep heb ik wel een ander scheldwoord, ik heb het niet over negers in het algemeen, maar sommig mensen schijnen dat niet te snappen :roll:

Justinian
25-08-2005, 09:43
Nog even voor de duidelijkheid: het kan me niet schelen of ze zwart wit, geel rood of paars zijn, voor elke groep heb ik wel een ander scheldwoord, ik heb het niet over negers in het algemeen, maar sommig mensen schijnen dat niet te snappen :roll:
Smike = correct. Het kan me geen moer schelen of die gast nou zwart of blank is, hij is gewoon fout.

Ik hou zeker niet van discriminatie, maar er is één ding dat ik een beetje vreemd vind. Als een neger een andere neger 'nigga' noemt dan is het geen punt. Als een blanke een neger 'nigga' noemt nou, dan heb je de poppen aan het dansen. Beetje een dubbele moraal als je het mij vraagt.

Justinian
25-08-2005, 10:00
Ik hou zeker niet van discriminatie, maar er is één ding dat ik een beetje vreemd vind. Als een neger een andere neger 'nigga' noemt dan is het geen punt. Als een blanke een neger 'nigga' noemt nou, dan heb je de poppen aan het dansen. Beetje een dubbele moraal als je het mij vraagt.

:roll:

ik heb weleens betere opmerkingen van je gelezen
Kijk ik begrijp het op zich wel, maar het is toch iets dat ik vreemd vind.

Ronny
25-08-2005, 10:01
justi....het ligt er natuurlijk wel aan wie het zegt.....als ik een grote bek heb tegen mijn ma, dan wil dat nog niet zeggen dat ik het accepteer als iemand anders dat zegt.

ook is het zo dat aan de hand van de geschiedenis...blanken het woord nigger hebben bedacht..als een denigrerend woord. als donkere mensen het tegen elkaar zeggen kunnen ze eigenlijk niet discrimineren, doordat ze van hetzelfde ras zijn.

Justinian
25-08-2005, 10:10
ook is het zo dat aan de hand van de geschiedenis...blanken het woord nigger hebben bedacht..als een denigrerend woord. als donkere mensen het tegen elkaar zeggen kunnen ze eigenlijk niet discrimineren, doordat ze van hetzelfde ras zijn.
Zoals ik al schreef: ik begrijp het wel, maar ik vind het een beetje vreemd. Het is een vervelend woord, dat ben ik met je eens. Ik begrijp ook dat het een andere lading heeft wanneer een neger het woord gebruikt, maar waarom zou je - gelet op de etymologie - dat 'vervelende woord' toch overnemen?

Remco
25-08-2005, 10:12
Of dat afschuwelijke: "Aauwwe!"

Ook niet iets wat je tegen Sinterklaas zegt. Al ontgaat me de relevantie ervan in een gesprek tussen twee 15-jarigen.

Justinian
25-08-2005, 10:20
ook is het zo dat aan de hand van de geschiedenis...blanken het woord nigger hebben bedacht..als een denigrerend woord. als donkere mensen het tegen elkaar zeggen kunnen ze eigenlijk niet discrimineren, doordat ze van hetzelfde ras zijn.
Zoals ik al schreef: ik begrijp het wel, maar ik vind het een beetje vreemd. Het is een vervelend woord, dat ben ik met je eens. Ik begrijp ook dat het een andere lading heeft wanneer een neger het woord gebruikt, maar waarom zou je - gelet op de etymologie - dat 'vervelende woord' toch overnemen?

als je woorden als 'etymologie' gaat gebruiken, is bij deze de discussie gesloten :D
:lol: Ai dat lag dus ook al wat gevoelig, mijn excuses ;)

Hans
25-08-2005, 12:40
Hoort deze topic niet op het off topic forum?

Justinian
25-08-2005, 12:41
Nu wel ;)

Tsuki
25-08-2005, 13:33
wil iedereen hier die een woordenboek heeft opgevreten nu even de vinger opsteken , het lijkt er steeds meer op dat dit een forum is voor 1 of ander politieke partij .............. you guys make me sick

Justinian
25-08-2005, 13:36
wil iedereen hier die een woordenboek heeft opgevreten nu even de vinger opsteken , het lijkt er steeds meer op dat dit een forum is voor 1 of ander politieke partij .............. you guys make me sick
Ik heb er een shake van gemaakt, dat kreeg ik net iets makkelijker weg :wink:

CAPO58
25-08-2005, 16:21
justi....het ligt er natuurlijk wel aan wie het zegt.....als ik een grote bek heb tegen mijn ma, dan wil dat nog niet zeggen dat ik het accepteer als iemand anders dat zegt.

ook is het zo dat aan de hand van de geschiedenis...blanken het woord nigger hebben bedacht..als een denigrerend woord. als donkere mensen het tegen elkaar zeggen kunnen ze eigenlijk niet discrimineren, doordat ze van hetzelfde ras zijn.

Precies, als ik met m'n matties praat dan praten we vaak ook met woorden die je niet tegen een ander gebruikt(scheldwoorden). Ik neem aan dat jullie ook met jullie close vrienden af en toe ook wel zo praat.
Nadat Amerika die gasten als slaven en al heeft gebruikt moeten ze vooral nog doorgaan met tegen hun 'nigger' te zeggen. Wat voor reactie zou jij geven dan, als je voorvaders zijn behandeld als dieren en later weer blanke mensen tegen je nigger zouden zeggen? Dit ligt nou eenmaal gevoeliger bij negers en waarom ze nou tegen elkaar nigger zeggen, dat is de grote vraag..

Remco
25-08-2005, 16:31
Ik ben het met je eens, Turco.

Onder elkaar zijn het plaagstootjes, maar wanneer een Rotterdammer een Amsterdammer een jood noemt, heeft dat een ander effect dan tussen Amsterdammers onder elkaar.

Daarnaast denk ik dat ook "nigger" een geuzennaam wordt. Om de kracht uit het woord te halen, wordt het "geïnstitutionaliseerd" *pakt woordenboek*. Toen ajacieden jarenlang joden genoemd werden, hebben ze die naam ook zelf aangenomen en zijn ze er trots op geworden.

Dalgliesh
25-08-2005, 16:37
Vanaf nu spreek ik jullie allemaal met sletje en bitch.

Anonymous
25-08-2005, 16:57
Vanaf nu spreek ik jullie allemaal met sletje en bitch.

UP YOURS N**** :wink:

Tsuki
25-08-2005, 16:58
die guest was me .........

Hans
25-08-2005, 16:58
Nu wel ;)

Een Mod die daar nu pas achterkomt...pfff :?

Justinian
25-08-2005, 17:06
Wat voor reactie zou jij geven dan, als je voorvaders zijn behandeld als dieren en later weer blanke mensen tegen je nigger zouden zeggen? Dit ligt nou eenmaal gevoeliger bij negers en waarom ze nou tegen elkaar nigger zeggen, dat is de grote vraag..
Dat besef ik en hoef je ook niet uit te leggen. Wat ik niet goed begrijp is dat men - gelet op de oorsprong van het woord - dit woord gewoon blijft gebruiken. Dat komt mij vreemd voor.

Justinian
25-08-2005, 17:06
Nu wel ;)

Een Mod die daar nu pas achterkomt...pfff :?
Hans, ga ff ergens anders lopen zeiken aub. Alvast bedankt.

Dalgliesh
25-08-2005, 17:07
Vanaf nu spreek ik jullie allemaal met sletje en bitch.

UP YOURS N**** :wink:
come and get some bitch :D En Tsuki, jou tijd komt nog sletje

Aaronk
26-08-2005, 09:33
Net het filmpje gekeken. Alle 2 gedragen zich als achterstallig uitschot. niets om druk over te maken.

Jay Hoov
06-09-2005, 12:00
Heeft iemand nog dit filmpje op z'n pc?

Ik wil hem nog een keer zien....Repost Aub

micha
06-09-2005, 13:16
repost

B3 lik3 M3
06-09-2005, 13:31
http://www.stuntcook.com/index.php?p=f&i=7007

Jay Hoov
06-09-2005, 13:58
http://www.stuntcook.com/index.php?p=f&i=7007

B3 lik3 M3 in the place to be....Thanks B!