PDA

View Full Version : Thaise premier pest journalisten met zoemer



Justinian
26-08-2005, 08:56
Mocht premier Balkenende komende Prinsjesdag genoeg hebben van lastige vragen van journalisten, dan is het wellicht een idee om een tactiek van de Thaise minister-president Thaksin Shinawatra over te nemen. Sinds vandaag laat hij een intimiderende zoemer horen als hij de gestelde vraag 'niet constructief' vindt.

De zoemer wordt ook gebruikt om complimentjes uit te delen. Als de premier een goede vraag voorgelegd krijgt, beloont hij de journalist met een aangenaam deuntje. Bovendien verschijnt een goedkeurende O op het display van de zoemer. In het geval van een slechte vraag verschijnt een X.

Aanwezige verslaggevers zijn van mening dat de premier te ver is gegaan. Shinawatra verklaarde het Japanse speeltje echter te gebruiken om de sfeer op de persconferentie wat meer ontspannen te maken.
-------------------------------------------------------------------------------------

:lol: LMAO Thaksin "beloont de journalist met een aangenaam deuntje"

Justinian
26-08-2005, 08:57
De man met z´n bordjes :lol:
http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00998/BORDJE_998871i.jpg

Aaronk
26-08-2005, 09:07
ja, wat grappig. :?

Nog een land wat ik boycot nu.

Justinian
26-08-2005, 09:08
ja, wat grappig. :?

Nog een land wat ik boycot nu.
Zucht... ga nou eens slapen ouwe knorrepot...

Justinian
26-08-2005, 09:14
Van Nu.nl :lol:

BANGKOK - De Thaise Premier Thaksin Shinawatra meent het ultieme antwoord te hebben gevonden op lastige vragen van journalisten. Hij beproefde zijn nieuwe tactiek donderdag op een persconferentie, tot verbijstering van de aanwezige verslaggevers.

Toen een van hen vroeg waarom de regering geen toestemming van het parlement had gevraagd voor het afkondigen van de noodtoestand in het roerige zuiden, drukte Thaksin een zoemer in die hij in zijn hand hield. Er klonk een intimiderend geluid. Op de zoemer verscheen een X en Thaksin riep: "Niet-constructief!"

Thaksin gebruikte de zoemer ook om complimentjes uit te delen. Een journaliste die vroeg naar het regeringsbeleid ten aanzien van de stijgende olieprijzen, werd beloond met een goedkeurende O op de zoemer en een aangenaam deuntje. Aan de verbaasde journalisten legde Thaksin uit dat zijn zoon het speeltje in Japan heeft gekocht en dat Thaksin het had geleend om de sfeer op de persconferentie wat meer ontspannen te maken.

Sommige journalisten hekelden achteraf Thaksins gedrag. Een redacteur van de Engelstalige krant The Nation, Tulsathit Taptin, vond dat de premier te ver was gegaan. "Journalisten hebben het recht de vragen te stellen die van belang zijn voor het Thaise volk", aldus Taptin.

Aaronk
26-08-2005, 09:18
Ahoi! Dubbele standaarden in zicht!

Als dit in een land als Irak, Iran had voorgevallen hadden jullie allemaal wel niet gepost hoe slecht deze landen wel niet zijn. Maar ja, aangezien het Thailand is waar de meeste op vakantie gaan en hun zaad lozen is het allemaal weg goed.

Justinian
26-08-2005, 09:21
Ahoi! Dubbele standaarden in zicht!

Als dit in een land als Irak, Iran had voorgevallen hadden jullie allemaal wel niet gepost hoe slecht deze landen wel niet zijn. Maar ja, aangezien het Thailand is waar de meeste op vakantie gaan en hun zaad lozen is het allemaal weg goed.
Karels, lighten up fgs :roll: De Thaise premier gaf zelf ook al aan dat het meer als grap bedoeld was. Ik kan er in ieder geval smakelijk om lachen. Als dat volgens jou getuigt van dubbele standaarden, so be it. Ik slaap er niet minder om :lol:

Aaronk
26-08-2005, 09:22
Ahoi! Dubbele standaarden in zicht!

Als dit in een land als Irak, Iran had voorgevallen hadden jullie allemaal wel niet gepost hoe slecht deze landen wel niet zijn. Maar ja, aangezien het Thailand is waar de meeste op vakantie gaan en hun zaad lozen is het allemaal weg goed.

dit is niet hetzelfde als verkrachte kidneren ter dood veroordelen, dumbass, als dit in irak, of iran zou gebeuren zou ik het ook grappig vinden, bovendien loos ik mijn zaad in de regel gewoon in nederland.

Met schelden kan je je punt niet beter maken.

Thailand werken ENORM veel kinderen gedwongen in de prostitutie. Thailand is geen haar beter dan irak

Justinian
26-08-2005, 09:34
Thailand werken ENORM veel kinderen gedwongen in de prostitutie. Thailand is geen haar beter dan irak
1. De Thaise autoriteiten pakken dit probleem echt op. Ik hoor met grote regelmaat dat er weer een ‘farang’ is opgepakt i.v.m. sex met een minderjarige. Geloof mij: de straffen die deze buitenlanders opgelegd krijgen zijn niet gering!
2. Het zijn met name de Europeanen en Noord-Amerikanen die van deze ‘diensten’ gebruik maken.

Wie is nu fout? Het land dat dit probleem oppakt of de mensen die voor de kinderprostitutie naar Thailand op vakantie gaan? Lijkt me duidelijk! Met andere woorden jouw stelling dat Thailand geen haar beter is dan Irak raakt kant noch wal.

Aaronk
26-08-2005, 09:36
Ahoi! Dubbele standaarden in zicht!

Als dit in een land als Irak, Iran had voorgevallen hadden jullie allemaal wel niet gepost hoe slecht deze landen wel niet zijn. Maar ja, aangezien het Thailand is waar de meeste op vakantie gaan en hun zaad lozen is het allemaal weg goed.

dit is niet hetzelfde als verkrachte kidneren ter dood veroordelen, dumbass, als dit in irak, of iran zou gebeuren zou ik het ook grappig vinden, bovendien loos ik mijn zaad in de regel gewoon in nederland.

Met schelden kan je je punt niet beter maken.

Thailand werken ENORM veel kinderen gedwongen in de prostitutie. Thailand is geen haar beter dan irak

hahaha, ga jij beweren dat je niet mag schelden om een punt over te brengen :D

je slaaptekort begint duidelijk aan je te vreten Karels, je moet je slaap pakken en daarna gaan trainen man, anders komt die pot tegen mannsur er niet.

Ik ben ook helemaal niet zo'n fan van thailand als de meeste hier, maar ik vind die aziaten wel de grappigste politici ter wereld, zijn het geen knokpartijen zoals bijv. in Japan, dan dit, ik vind het prachtig man.

Ja dat beweer ik. het hier geen pit.

maak je geen drukte over mijn training, het is allemaal in de handen van god.

Dat jij het als humor ziet is jou goed recht. Ik zie het als een ZEER kwalijke en gevaarlijke zaak.

Justinian
26-08-2005, 09:42
Dat jij het als humor ziet is jou goed recht. Ik zie het als een ZEER kwalijke en gevaarlijke zaak.
http://photos1.blogger.com/img/296/896/640/Trolls.jpg

Aaronk
26-08-2005, 09:42
Thailand werken ENORM veel kinderen gedwongen in de prostitutie. Thailand is geen haar beter dan irak
1. De Thaise autoriteiten pakken dit probleem echt op. Ik hoor met grote regelmaat dat er weer een ‘farang’ is opgepakt i.v.m. sex met een minderjarige. Geloof mij: de straffen die deze buitenlanders opgelegd krijgen zijn niet gering!
2. Het zijn met name de Europeanen en Noord-Amerikanen die van deze ‘diensten’ gebruik maken.

Wie is nu fout? Het land dat dit probleem oppakt of de mensen die voor de kinderprostitutie naar Thailand op vakantie gaan? Lijkt me duidelijk! Met andere woorden jouw stelling dat Thailand geen haar beter is dan Irak raakt kant noch wal.

Gevoelig onderwerp roy?

LOL Thailand pakt het aan? over 100000 jaar is kinderprostitutie in grote getalen. Als Thailand echt iets er aan had willen doen, hadden ze dat allang gedaan en in veel grotere getalen. Thailand is het perv paradijs en met dat verdienen ze een hele hoop geld. Laat me niet lachen met het zogenaamde aanpakken van kinderprostitutie. lol @ het schijnbeleid van thailand.

Justinian
26-08-2005, 09:46
Thailand werken ENORM veel kinderen gedwongen in de prostitutie. Thailand is geen haar beter dan irak
1. De Thaise autoriteiten pakken dit probleem echt op. Ik hoor met grote regelmaat dat er weer een ‘farang’ is opgepakt i.v.m. sex met een minderjarige. Geloof mij: de straffen die deze buitenlanders opgelegd krijgen zijn niet gering!
2. Het zijn met name de Europeanen en Noord-Amerikanen die van deze ‘diensten’ gebruik maken.

Wie is nu fout? Het land dat dit probleem oppakt of de mensen die voor de kinderprostitutie naar Thailand op vakantie gaan? Lijkt me duidelijk! Met andere woorden jouw stelling dat Thailand geen haar beter is dan Irak raakt kant noch wal.

Gevoelig onderwerp roy?

LOL Thailand pakt het aan? over 100000 jaar is kinderprostitutie in grote getalen. Als Thailand echt iets er aan had willen doen, hadden ze dat allang gedaan en in veel grotere getalen. Thailand is het perv paradijs en met dat verdienen ze een hele hoop geld. Laat me niet lachen met het zogenaamde aanpakken van kinderprostitutie. lol @ het schijnbeleid van thailand.
Thailand pakt het probleem wel degelijk aan, maar het is natuurlijk niet van de ene op de andere dag opgelost. Het probleem is de laatste jaren in ieder geval aanzienlijk afgenomen. De (retorische) vraag blijft dus: Wie is nu fout? Het land dat dit probleem oppakt of de mensen die voor de kinderprostitutie naar Thailand op vakantie gaan?

Aaronk
26-08-2005, 10:11
Thailand werken ENORM veel kinderen gedwongen in de prostitutie. Thailand is geen haar beter dan irak
1. De Thaise autoriteiten pakken dit probleem echt op. Ik hoor met grote regelmaat dat er weer een ‘farang’ is opgepakt i.v.m. sex met een minderjarige. Geloof mij: de straffen die deze buitenlanders opgelegd krijgen zijn niet gering!
2. Het zijn met name de Europeanen en Noord-Amerikanen die van deze ‘diensten’ gebruik maken.

Wie is nu fout? Het land dat dit probleem oppakt of de mensen die voor de kinderprostitutie naar Thailand op vakantie gaan? Lijkt me duidelijk! Met andere woorden jouw stelling dat Thailand geen haar beter is dan Irak raakt kant noch wal.

Gevoelig onderwerp roy?

LOL Thailand pakt het aan? over 100000 jaar is kinderprostitutie in grote getalen. Als Thailand echt iets er aan had willen doen, hadden ze dat allang gedaan en in veel grotere getalen. Thailand is het perv paradijs en met dat verdienen ze een hele hoop geld. Laat me niet lachen met het zogenaamde aanpakken van kinderprostitutie. lol @ het schijnbeleid van thailand.
Thailand pakt het probleem wel degelijk aan, maar het is natuurlijk niet van de ene op de andere dag opgelost. Het probleem is de laatste jaren in ieder geval aanzienlijk afgenomen. De (retorische) vraag blijft dus: Wie is nu fout? Het land dat dit probleem oppakt of de mensen die voor de kinderprostitutie naar Thailand op vakantie gaan?

Doe nou niet of thailand helemaal goed zit. Hiermee maak je alleen je zelf belachelijk.

Justinian
26-08-2005, 10:21
Doe nou niet of thailand helemaal goed zit. Hiermee maak je alleen je zelf belachelijk.
Begrijpend lezen, kennelijk net zo moeilijk als correct Nederlands schrijven.

Aaronk
26-08-2005, 10:24
Doe nou niet of thailand helemaal goed zit. Hiermee maak je alleen je zelf belachelijk.
Begrijpend lezen, kennelijk net zo moeilijk als correct Nederlands schrijven.

Gelukkig niet zo moeilijk als een vrouw kopen thailand :lol:

Justinian
26-08-2005, 10:24
Doe nou niet of thailand helemaal goed zit. Hiermee maak je alleen je zelf belachelijk.
Begrijpend lezen, kennelijk net zo moeilijk als correct Nederlands schrijven.

Gelukkig niet zo moeilijk als een vrouw kopen thailand :lol:
Als ik je laatste zin zo lees vrees ik van wel.

Aaronk
26-08-2005, 10:28
zucht Roy. Ik kan er ook niks aan doen dat jou favo land VOL zit met Trannies, kinderhoeren, perverse mannetjes, drugs, geweld.

Maarja daar kan thailand niks aan doen, is allemaal de schuld van de kwade blanke man

Justinian
26-08-2005, 10:30
zucht Roy. Ik kan er ook niks aan doen dat jou favo land VOL zit met Trannies, kinderhoeren, perverse mannetjes, drugs, geweld.

Maarja daar kan thailand niks aan doen, is allemaal de schuld van de kwade blanke man
Nou, laten we hier deze diepgaande discussie dan maar mee afronden...

Jay Hoov
26-08-2005, 10:33
Door door door :D

Justinian
26-08-2005, 10:34
zucht Roy. Ik kan er ook niks aan doen dat jou favo land VOL zit met Trannies, kinderhoeren, perverse mannetjes, drugs, geweld.

Maarja daar kan thailand niks aan doen, is allemaal de schuld van de kwade blanke man
Nou, laten we hier deze diepgaande discussie dan maar mee afronden...

jammer, jullie waren zo aan elkaar gewaagd :?
De koek is op Rik.

Aaronk
26-08-2005, 10:35
Haat je je zelf omdat je blank belt roy?

Justinian
26-08-2005, 10:41
Haat je je zelf omdat je blank belt roy?

blank bellen is voor niemand een pretje Aaron :(
Idd, daarom bel ik bij voorkeur met een kleurtje.

*Note to self: van het weekend weer ff naar de zonnebank.*

Mickey
26-08-2005, 10:42
lmfao @ karels in de contramine..

Thailand is dusdanig geen ideaal land dat mensen er genoodzaakt zijn
om de hierboven besproken wijzen geld te verdienen. Dit heeft
te maken met de armoede aldaar.

Het feit DAT er geld mee te verdienen is, heeft wel alles te maken met
de VRAAG die er naar is, vanuit het toerisme vanuit het westen.

Laten we wel wezen.. De meeste mensen die er heen gaan.. Komen
er niet omdat het zon mooi land is.. ;)

Aaronk
26-08-2005, 10:53
lmfao @ karels in de contramine..

Thailand is dusdanig geen ideaal land dat mensen er genoodzaakt zijn
om de hierboven besproken wijzen geld te verdienen. Dit heeft
te maken met de armoede aldaar.

Het feit DAT er geld mee te verdienen is, heeft wel alles te maken met
de VRAAG die er naar is, vanuit het toerisme vanuit het westen.

Laten we wel wezen.. De meeste mensen die er heen gaan.. Komen
er niet omdat het zon mooi land is.. ;)

In ben niet in de contramine. Mijn stemming is in positieve status.

Dat de vraag er is uit de westerste wereld is maar al te duidelijk, maakt dat thailand minder fout voor hun lakse optreden?

Mickey
26-08-2005, 10:54
lmfao @ karels in de contramine..

Thailand is dusdanig geen ideaal land dat mensen er genoodzaakt zijn
om de hierboven besproken wijzen geld te verdienen. Dit heeft
te maken met de armoede aldaar.

Het feit DAT er geld mee te verdienen is, heeft wel alles te maken met
de VRAAG die er naar is, vanuit het toerisme vanuit het westen.

Laten we wel wezen.. De meeste mensen die er heen gaan.. Komen
er niet omdat het zon mooi land is.. ;)

In ben niet in de contramine. Mijn stemming is in positieve status.

Dat de vraag er is uit de westerste wereld is maar al te duidelijk, maakt dat thailand minder fout voor hun lakse optreden?

Ik hoor toch regelmatig dat er weer een of andere coruplente duitser is opgepakt wegens ontucht.

Je kunt je ook voorstellen dat de Thaise overheid er baat bij heeft,
daar zij geen belastingen kunnen heffen op deze inkomsten ;)
Het werkt ziektes en criminaliteit in de hand.

Tsuki
26-08-2005, 10:56
Thailand werken ENORM veel kinderen gedwongen in de prostitutie. Thailand is geen haar beter dan irak
1. De Thaise autoriteiten pakken dit probleem echt op. Ik hoor met grote regelmaat dat er weer een ‘phranq’ is opgepakt i.v.m. sex met een minderjarige. Geloof mij: de straffen die deze buitenlanders opgelegd krijgen zijn niet gering!



WTF ...............daarom issie hier zo weinig meer aanwezig

Justinian
26-08-2005, 10:57
Ik hoor toch regelmatig dat er weer een of andere coruplente duitser is opgepakt wegens ontucht.

Je kunt je ook voorstellen dat de Thaise overheid er baat bij heeft,
daar zij geen belastingen kunnen heffen op deze inkomsten ;)
Het werkt ziektes en criminaliteit in de hand.
En toch is Thailand, met name sinds Thaksin, bezig met het uitbannen van (kinder)prostitutie en corruptie. Zoals ik eerder al schreef: het zal echt niet van de ene op de andere dag zijn veranderd, maar ze zijn hard bezig!

Aaronk
26-08-2005, 10:59
lmfao @ karels in de contramine..

Thailand is dusdanig geen ideaal land dat mensen er genoodzaakt zijn
om de hierboven besproken wijzen geld te verdienen. Dit heeft
te maken met de armoede aldaar.

Het feit DAT er geld mee te verdienen is, heeft wel alles te maken met
de VRAAG die er naar is, vanuit het toerisme vanuit het westen.

Laten we wel wezen.. De meeste mensen die er heen gaan.. Komen
er niet omdat het zon mooi land is.. ;)

In ben niet in de contramine. Mijn stemming is in positieve status.

Dat de vraag er is uit de westerste wereld is maar al te duidelijk, maakt dat thailand minder fout voor hun lakse optreden?

Ik hoor toch regelmatig dat er weer een of andere coruplente duitser is opgepakt wegens ontucht.

Je kunt je ook voorstellen dat de Thaise overheid er baat bij heeft,
daar zij geen belastingen kunnen heffen op deze inkomsten ;)
Het werkt ziektes en criminaliteit in de hand.

Een heel slim iemand zei ooit. Hoe meer mooie en dure woroden iemand gebruikt hoe minder inhoud zijn punt eigen heeft.

Dat en regelmatig iemand opgepakt word is maar een heeeeeeeel klein deel van de rest van de viespeuken.

Aaronk
26-08-2005, 11:00
ik geloof niet dat pedo's een dusdanige bron van inkomsten zijn voor de tahise regering, om dat kutimago daarom maar voor lief te nemen.
Lijkt me gewoon een onmogelijke zaak voor een land, wat leeft van toerisme, om die hele tak door de mangel te halen om het kaf van de koren te snijden, daar bederf je het hele toersime mee en dat gaat ook niet. Lastig verhaal.
Denk dus gewoon dat de middelen te beperkt zijn om dit echt aan te pakken.

Nee, maar toerisme wel. Pedos zijn ook gewoon mensen.

Justinian
26-08-2005, 11:00
ik geloof niet dat pedo's een dusdanige bron van inkomsten zijn voor de tahise regering, om dat kutimago daarom maar voor lief te nemen.
Rik = correct!

Mickey
26-08-2005, 11:03
ik geloof niet dat pedo's een dusdanige bron van inkomsten zijn voor de tahise regering, om dat kutimago daarom maar voor lief te nemen.
Lijkt me gewoon een onmogelijke zaak voor een land, wat leeft van toerisme, om die hele tak door de mangel te halen om het kaf van de koren te snijden, daar bederf je het hele toersime mee en dat gaat ook niet. Lastig verhaal.
Denk dus gewoon dat de middelen te beperkt zijn om dit echt aan te pakken.

Ik denk dat wat ik zei verkeerd word gelezen..
De thaise overheid heeft er baat bij het aan te pakken..

Want:
1. het levert ze niets op
2. het werkt ziekten in de hand

Justinian
26-08-2005, 11:03
Thailand werken ENORM veel kinderen gedwongen in de prostitutie. Thailand is geen haar beter dan irak
1. De Thaise autoriteiten pakken dit probleem echt op. Ik hoor met grote regelmaat dat er weer een ‘phranq’ is opgepakt i.v.m. sex met een minderjarige. Geloof mij: de straffen die deze buitenlanders opgelegd krijgen zijn niet gering!



WTF ...............daarom issie hier zo weinig meer aanwezig
:lol:

@Mickey: Mickey = correct :lol:

Mickey
26-08-2005, 11:03
Nee, maar toerisme wel. Pedos zijn ook gewoon mensen.

Tot dat ze aan je zusje / kind hebben gezeten.. ;)
Dan overgiet je ze met benzine en steek je ze in de fik ;)

Aaronk
26-08-2005, 11:04
ik geloof niet dat pedo's een dusdanige bron van inkomsten zijn voor de tahise regering, om dat kutimago daarom maar voor lief te nemen.
Lijkt me gewoon een onmogelijke zaak voor een land, wat leeft van toerisme, om die hele tak door de mangel te halen om het kaf van de koren te snijden, daar bederf je het hele toersime mee en dat gaat ook niet. Lastig verhaal.
Denk dus gewoon dat de middelen te beperkt zijn om dit echt aan te pakken.

Nee, maar toerisme wel. Pedos zijn ook gewoon mensen.

dat staat er toch ook Karels, daarom valt het zo moeilijk aan te pakken, niet alleen lezen wat je wil lezen.

lol sorry. reageerde al voor dat ik klaar was met lezen. my bad

Aaronk
26-08-2005, 11:05
ik geloof niet dat pedo's een dusdanige bron van inkomsten zijn voor de tahise regering, om dat kutimago daarom maar voor lief te nemen.
Lijkt me gewoon een onmogelijke zaak voor een land, wat leeft van toerisme, om die hele tak door de mangel te halen om het kaf van de koren te snijden, daar bederf je het hele toersime mee en dat gaat ook niet. Lastig verhaal.
Denk dus gewoon dat de middelen te beperkt zijn om dit echt aan te pakken.

Ik denk dat wat ik zei verkeerd word gelezen..
De thaise overheid heeft er baat bij het aan te pakken..

Want:
1. het levert ze niets op
2. het werkt ziekten in de hand

Ok, als we nu ALLE sextoeristen in eigen land houden. Kijk eens hoe veel slechter het gaat met thailand.

Mickey
26-08-2005, 11:08
ik geloof niet dat pedo's een dusdanige bron van inkomsten zijn voor de tahise regering, om dat kutimago daarom maar voor lief te nemen.
Lijkt me gewoon een onmogelijke zaak voor een land, wat leeft van toerisme, om die hele tak door de mangel te halen om het kaf van de koren te snijden, daar bederf je het hele toersime mee en dat gaat ook niet. Lastig verhaal.
Denk dus gewoon dat de middelen te beperkt zijn om dit echt aan te pakken.

Ik denk dat wat ik zei verkeerd word gelezen..
De thaise overheid heeft er baat bij het aan te pakken..

Want:
1. het levert ze niets op
2. het werkt ziekten in de hand

Ok, als we nu ALLE sextoeristen in eigen land houden. Kijk eens hoe veel slechter het gaat met thailand.

EXACT!! Dank je! Je illustreert nu dus mijn punt.
Ik garandeer je dat er op datzelfde moment ook een drastische terugval
in prostitutie en ander pervers gedrag waar te nemen zijn.

Entrapment is da shit ;)

Justinian
26-08-2005, 11:09
Ok, als we nu ALLE sextoeristen in eigen land houden. Kijk eens hoe veel slechter het gaat met thailand.
Ben ik met je eens! Alleen, de reguliere sekstoerist doet feitelijk wat hij hier in Nederland ook straffeloos kan. Als ik het goed heb ging het om de pedoseksuele sekstoerist. Ik denk dat Thailand goed zonder deze mensen kan. Sterker nog, het zou het land volgens mij alleen maar goed doen.

Justinian
26-08-2005, 11:12
en het aantal kinderverkrachtingen in het westen zal explosief toenemen :(
of het zal zich verplaatsen naar cambodja of whatever, hoe erg het ook is, die pedo's (...) moeten kinderen neuken, het gebeurd nu alleen daar veelvuldig
Daar zou je heel goed gelijk in kunnen hebben!

Aaronk
26-08-2005, 11:14
ik geloof niet dat pedo's een dusdanige bron van inkomsten zijn voor de tahise regering, om dat kutimago daarom maar voor lief te nemen.
Lijkt me gewoon een onmogelijke zaak voor een land, wat leeft van toerisme, om die hele tak door de mangel te halen om het kaf van de koren te snijden, daar bederf je het hele toersime mee en dat gaat ook niet. Lastig verhaal.
Denk dus gewoon dat de middelen te beperkt zijn om dit echt aan te pakken.

Ik denk dat wat ik zei verkeerd word gelezen..
De thaise overheid heeft er baat bij het aan te pakken..

Want:
1. het levert ze niets op
2. het werkt ziekten in de hand

Ok, als we nu ALLE sextoeristen in eigen land houden. Kijk eens hoe veel slechter het gaat met thailand.

EXACT!! Dank je! Je illustreert nu dus mijn punt.
Ik garandeer je dat er op datzelfde moment ook een drastische terugval
in prostitutie en ander pervers gedrag waar te nemen zijn.

Entrapment is da shit ;)

Wie gaat die monden voeden die nu geld verdienen met de prostitutie?

Als ik jou mag citeren

Thailand is dusdanig geen ideaal land dat mensen er genoodzaakt zijn
om de hierboven besproken wijzen geld te verdienen. Dit heeft
te maken met de armoede aldaar

Krijgen ze een uitkering van thailand?

Justinian
26-08-2005, 11:21
Wie gaat die monden voeden die nu geld verdienen met de prostitutie?

Als ik jou mag citeren

Thailand is dusdanig geen ideaal land dat mensen er genoodzaakt zijn
om de hierboven besproken wijzen geld te verdienen. Dit heeft
te maken met de armoede aldaar

Krijgen ze een uitkering van thailand?
Wellicht is werken bij de Mc een oplossing (US$0.60 per uur/23.75 baht per uur). De dochter van Thaksin heeft er ook een tijd gewerkt, zie foto samen met haar papa de minister-president.

http://www2.chinadaily.com.cn/english/doc/2004-03/31/xinsrc_ebecb464241f4119af27721e0d175164_thai.jpg

Aaronk
26-08-2005, 11:40
Wie gaat die monden voeden die nu geld verdienen met de prostitutie?

Als ik jou mag citeren

Thailand is dusdanig geen ideaal land dat mensen er genoodzaakt zijn
om de hierboven besproken wijzen geld te verdienen. Dit heeft
te maken met de armoede aldaar

Krijgen ze een uitkering van thailand?
Wellicht is werken bij de Mc een oplossing (US$0.60 per uur/23.75 baht per uur). De dochter van Thaksin heeft er ook een tijd gewerkt, zie foto samen met haar papa de minister-president.

http://www2.chinadaily.com.cn/english/doc/2004-03/31/xinsrc_ebecb464241f4119af27721e0d175164_thai.jpg

Ik hoop dat alle kinder prostis een plaats hebben als ze zonder werk zitten. Zo wel mooi wezen.

Iets minder wereldvreemd..
Kinderprostities zonder werk + geen opleiding + geen bron van inkomsten = Criminaliteit

Anonymous
26-08-2005, 11:48
Niet alleen thailand, maar de hele wereld is bedorven. Overal is kinderprostitutie, vaak aangezet door de ouders, en europese pedo's maken er misbruik van.

Aaronk
26-08-2005, 11:57
Niet alleen thailand, maar de hele wereld is bedorven. Overal is kinderprostitutie, vaak aangezet door de ouders, en europese pedo's maken er misbruik van.

dat staat hier totaal buiten

Justinian
26-08-2005, 13:33
Ik hoop dat alle kinder prostis een plaats hebben als ze zonder werk zitten. Zo wel mooi wezen.

Iets minder wereldvreemd..
Kinderprostities zonder werk + geen opleiding + geen bron van inkomsten = Criminaliteit
Mijns inziens een verkeerde benadering Karels. Kinderprostituees moeten (in beginsel) zelfs zonder werk zitten! Het zijn de ouders die moeten werken en dit is óók in Thailand mogelijk, zelfs zonder opleiding.

Daarnaast, leuke rekensom al kan het volgens mij een stuk eenvoudiger:
Kinderprostitutie = criminaliteit

jcsport
26-08-2005, 16:46
Ik hoor toch regelmatig dat er weer een of andere coruplente duitser is opgepakt wegens ontucht.

Ik hoor helaas regelmatig dat zon pedo na een paar uurtjes weer op straat stond.
Wasvroeger Thailand het walhalla van de kinderporno, tegenwoordig wijken de viespeuken steeds vaker uit naar de Fillipijnen, Brazilie, en het oostblok (Roemenie Bulgarije Tsjechie etc) lekker dichtbij en je hebt in veel gevallen niet eens meer een paspoort nodig.

en FF on topic, die Thaskin is lekker bezig, heeft ook wat maffia aangpakt,
maar het is natuurlijk dweilen met de kraan open.
En ik vind het niet echt betrouwbaar overkomen om met een zoemer een gevoelige vraag te ontwijken.
Hoewel, Balkenende lult er zo omheen dat het voor niemand meer te volgen is en het vervolgens maar doodgezwegen word. Is net zo erg.
Politici deugen gewoon niet.

Justinian
26-08-2005, 16:50
en FF on topic, die Thaskin is lekker bezig, heeft ook wat maffia aangpakt,
maar het is natuurlijk dweilen met de kraan open.
En ik vind het niet echt betrouwbaar overkomen om met een zoemer een gevoelige vraag te ontwijken.
Hoewel, Balkenende lult er zo omheen dat het voor niemand meer te volgen is en het vervolgens maar doodgezwegen word. Is net zo erg.
Politici deugen gewoon niet.
Als het serieus bedoelt was, nee, dan kom je niet geloofwaardig over. Dit was echter puur als gein bedoelt en ik kan er wel om lachen :lol: