PDA

View Full Version : Ik ga stoppen met drinken



MB667
29-08-2005, 11:45
Dit weekend was er kermis in linne, en ik heb me ernstig misdragen. Kep nu een dikke bult op mijn kop, ik ben zeer hard een stuk of 5 keer gevallen. Ook op een struik met een dikke rechtopstaande tak in het midden wat bijna door mijn rug stak.Kep weer eens een paar kopstoten tegen de barwand gegeven, ook tegen muren etc. Doet nu nog steeds pijn, Ik heb gevochten met mijn broertje. En er zijn nog een paar dingen gebeurd die ik beter niet kan zeggen op een openbaar forum. Verder zitten mijn vader en moeder en mijn vriendin te malen, en een paar vrienden zijn best pissig op me, eentje van hun heeft nu een gekneusde rib. Ik kap ermee.

Virus
29-08-2005, 11:48
Goed idee :lol:

Dalgliesh
29-08-2005, 11:52
foto's?

B3 lik3 M3
29-08-2005, 11:56
Dat is toch vrij standaard? En vrijdag zijn ze je weer vergeten en kan je het zaterdag weer herhalen :P

Joris
29-08-2005, 12:06
evry godamn weekend :lol:

Makijs
29-08-2005, 12:13
Misschien kun je beter even hier kijken in plaats van in een ander topic om torrentsites te vragen http://www.aa-nederland.nl/. :wink:

kyokushin
29-08-2005, 12:42
vervang het bier door kruiden thee werkt ook verslavend.

NTT-FX
29-08-2005, 13:06
Drank maakt meer kapot...

Aaronk
29-08-2005, 13:12
klink als een normale dag in het leven van de kancho

MB667
29-08-2005, 13:14
hehe. bij mij alleen in het weekend. het valt me nog mee dat ik niet in de cel heb overnacht dit weekend.

Aaronk
29-08-2005, 13:16
ik was dit weeken 2 uur in de cel. en toen was ik er weer uit. ik ga ook een dagboek bij houden

NormaR
29-08-2005, 13:17
Was dat niet die kermis waar die enorme vechtpartij tussen Katwijkers en Lissenaren was uitgebroken?

Guru
29-08-2005, 18:21
Toch vaag dat zoveel mensen aggresief worden van drank.
Ik was vroeger echt een drankexpert en wist hoever ik kon gaan met drinken.
Ben weleens afgevoerd omdat ik bijna out ging van de drank en heb weleens in een taxi de boel ondergekotst.
Ik word slaperig en sommige gevallen ziek van teveel alcohol, denk maar aan een alcoholvergiftiging, als je je eigen gal uitkotst de volgende ochtend.

Hoe kunnen mensen zo raar en agressief worden van drank?
Dat is voor mij altijd een raadsel.

B3 lik3 M3
30-08-2005, 10:32
Ik ben altijd degene die de rest ervan behoedt om rare dingen te gaan doen..

Als ik agressief zou worden dan zou ik ook per direct stoppen..

Anonymous
30-08-2005, 10:40
Ik ben altijd degene die de rest ervan behoedt om rare dingen te gaan doen..

Als ik agressief zou worden dan zou ik ook per direct stoppen..

is bij mij t zelfde

Jay Hoov
30-08-2005, 10:57
als je bezopen ineens rare dingen wil doen, wat betekend dat eigenlijk? dat je dingen onderdrukt die dan naar buiten komen ofzo?

serieuze vraag

Dat denk ik wel....Ik word alleen maar vrolijker als ik lam ben :D

Jay Hoov
30-08-2005, 11:25
als je bezopen ineens rare dingen wil doen, wat betekend dat eigenlijk? dat je dingen onderdrukt die dan naar buiten komen ofzo?

serieuze vraag

Dat denk ik wel....Ik word alleen maar vrolijker als ik lam ben :D

ik ook, net zo lang tot ik met mijn kop ik de pleepot hang

:D :D

Biiyen
30-08-2005, 11:36
als je bezopen ineens rare dingen wil doen, wat betekend dat eigenlijk? dat je dingen onderdrukt die dan naar buiten komen ofzo?

serieuze vraag

Dat denk ik wel....Ik word alleen maar vrolijker als ik lam ben :D

ik ook, net zo lang tot ik met mijn kop ik de pleepot hang

hehe dat gebeurt mij nooit meer! Heb ook eene een keer toen ik nog thuis woonde midden in de nacht uit me slaapkamer raam staan kotsen. Ik heb me ouders nog nooit zo kwaad meegemaakt als toen. :lol: Zag er 's morgens ook wel goor uit zo'n plakkaat kots voor deur en over het rolluik...... Nu drink ik tot een bepaalde hoogte en dan stop ik met drinken.

Jay Hoov
30-08-2005, 14:39
als je bezopen ineens rare dingen wil doen, wat betekend dat eigenlijk? dat je dingen onderdrukt die dan naar buiten komen ofzo?

serieuze vraag

Dat denk ik wel....Ik word alleen maar vrolijker als ik lam ben :D

ik ook, net zo lang tot ik met mijn kop ik de pleepot hang

hehe dat gebeurt mij nooit meer! Heb ook eene een keer toen ik nog thuis woonde midden in de nacht uit me slaapkamer raam staan kotsen. Ik heb me ouders nog nooit zo kwaad meegemaakt als toen. :lol: Zag er 's morgens ook wel goor uit zo'n plakkaat kots voor deur en over het rolluik...... Nu drink ik tot een bepaalde hoogte en dan stop ik met drinken.

het helpt ook weleens om voor het slapen gaan een liter water weg te drinken, maar ik heb dan altijd nogal moeite om water weg te krijgen. maar in principe is het perfect tegen katers

Klopt, dat doe ik ook :D
Je kan ook nog een asprientje nemen voor het slapen.

Aaronk
30-08-2005, 15:07
Als ik dronken ben, heb ik eigennaardige gewoonte om katas te lopen :?

Makijs
30-08-2005, 17:00
het helpt ook weleens om voor het slapen gaan een liter water weg te drinken, maar ik heb dan altijd nogal moeite om water weg te krijgen. maar in principe is het perfect tegen katers

Als je er een gewoonte van maakt, tik je zo 1,5 liter weg. Helpt heel goed. Nog handiger is het om tussen het zuipen door even sneaky een glas water weg te tikken; scheelt echt enorm. Groot nadeel is dat je 's nachts vaak je bed uit moet.

redjuh
30-08-2005, 17:08
Als ik dronken ben, heb ik eigennaardige gewoonte om katas te lopen :?

HAHAHAHAHAHHAHAAHA LMFAO