PDA

View Full Version : vraagje over k-lite codec en stream video



bryan
29-08-2005, 17:30
ik heb gister die k-lite codec ff geinstalleerd maar nu kan ik geen streaming video's meer kijken...zoals bij subfighter..

nu krijg ik eerst "openen of opslaan "

wat moet ik veranderen om dat weer normaal te kunnen ?

cheers alvast

NTT-FX
29-08-2005, 18:17
Da's dus het nadeel van een codec pack ; als je over iets goed werkends heen schrijft loop je het risico dat het ergens fout gaat... :?

Als je weet welke codec je precies nodig hebt kun je proberen om de oude nog een keer te overschrijven.
Als je dat niet weet kun je misschien de functie systeem herstel ( winXP ) proberen.

bryan
29-08-2005, 22:53
ok thanx gast maar hoe doe ik zo een herstel dan ?
ff in leek termen please

cheers

bryan
30-08-2005, 00:07
cht fucking irritant kan nu niets meer live streamen

iemand hulp ?

NTT-FX
30-08-2005, 00:39
Ik hoop dat je nog weet wanneer je dat codec pack installde want anders helpt het je nog niet veel :?
Kies start, programma's , bureau acc. , systeemwerkset.

Daar staat de optie systeemherstel.
Vanaf daar wijst het zich vanzelf ; alleen maar het juiste herstelmoment kiezen.
Let alleen wel op dat je werk wat je tot die tijd hebt opgeslagen wel even backupt , anders ben je dat namelijk ook kwijt ;)

Good luck :)

bryan
30-08-2005, 11:12
dude you are the man ! alleen kan ik nu sommige filmpjes niet spelen door dat ik fucking codec mis....

maar toch cheers mate :D

NTT-FX
30-08-2005, 12:15
Ook daar is een oplossing voor ; download GSpot (http://www.free-codecs.com/download/GSpot.htm)

Start het programma en open daarin het filmpje.
Vervolgens krijg je precies te zien met welke codecs het filmpje is gemaakt.
Met die wetenschap en de hulp van google is het daarna vrij simpel om alleen die codec te downloaden :)

Ietsje meer moeite maar zeker geen codec(pack) problemen meer! :D