PDA

View Full Version : Peesontsteking schouder



someone
31-08-2005, 12:30
Wie kan mij hierbij helpen.Ik loop na nog geen 2 weken rustig trainen met een peesontseking in mijn schouder....
Ik heb brufen gekregen van de arts, maar wat kan ik er zelf aan doen???

alvast bedankt
marjolein

Highline
31-08-2005, 12:46
Wie kan mij hierbij helpen.Ik loop na nog geen 2 weken rustig trainen met een peesontseking in mijn schouder....
Ik heb brufen gekregen van de arts, maar wat kan ik er zelf aan doen???

alvast bedankt
marjolein

ik heb hetzelf net onder mijn knie en in allebei mijn handen gehad :shock:. idd erg pijnlijk. ik kreeg ook ibuprofen en het is denk ik idd het verstandigst om te rusten..

ROIDRAGE
31-08-2005, 13:42
amputeren is ook een optie

The Bulldog
31-08-2005, 14:04
amputeren is ook een optie

levert ook een indirect voordeel op...

50 % minder kans op een armklem...

ROIDRAGE
31-08-2005, 14:47
amputeren is ook een optie

levert ook een indirect voordeel op...

50 % minder kans op een armklem...

psies, men kan niet breken wat er niet is

Highline
31-08-2005, 15:24
amputeren is ook een optie

levert ook een indirect voordeel op...

50 % minder kans op een armklem...

psies, men kan niet breken wat er niet is

er bestaat toch ook zoiets als phantoom pijn bij mensen met een amputatie? zal er dan ook een phantoom armklem zijn?

Aaronk
31-08-2005, 15:32
afvallen

dokter flinstone
31-08-2005, 15:35
Ibu als ontstekingsremmer en verder rust houden.
phantoompijn kan ja maar niet bij een denkbeeldige armklem

Highline
31-08-2005, 15:52
Ibu als ontstekingsremmer en verder rust houden.
phantoompijn kan ja maar niet bij een denkbeeldige armklem

:)

Anonymous
31-08-2005, 15:53
thanks voor de reply maar amputeren heeft geen zin, veel nog vechten zonder al te veel klappen op mijn kop :roll:

Dokter flinstone thanks, is dit ook echt de enige oplossing heb een hekel aan rust :shock:

helemaalgek
02-09-2005, 17:14
beter toch rust nemen, heb hetzelfde probleem gehad en toch lekker eigenwijs doorgegaan met trainen, toen heeft de huisarts uiteindelijk mijn schouder volgespoten met corticosteroiden. Dan ben je helemaal niet blij. binnen twee weken is dan ook de helft van je spiermassa in je schouder gegarandeerd volledig weggevreten en ben je nog langer uit de running.

Anonymous
06-10-2005, 22:52
ontstekingen moet je zo min mogelijk wegdrukken met ibu,omdat je dan geen pijn of irritatie meer voelt en dan veels te snel geneigd bent om weer te gaan trainen .rust een paar dagen goed uit maar laat je schouder nooit teveel in zelfde posities hangen of rusten (mitella bv) als er een gewricht beweging nodig heeft is het de schouder wel. je zult zoals hierboven ook beschreven heel snel afnamen van spiermassa zien ,en in ergste geval krijg je soort van distruvi ,wat bij oudere ook vaak voor komt (verkalking ) dus kortom rust maar ook ontspannen blijven bewegen met je schouder .als je er niet uitkomt heb ik nog wel wat goeie oefeningen . sucses