PDA

View Full Version : Sexwoordenboek het fetish forum



Guru
31-08-2005, 23:27
Geweldig dit forum!
Wat een humor!!
:lol: :lol: :lol:

Hier enkele voorbeelden.


tighty
Nieuw Lid


Geslacht:



Gepost op: 05-08-2005 11:17:13
100% latex! Heb nu momenteel twee sokken aan van 100% latex. En het waren hele goedkope sokken, want voor een zak ballonnen betaal je tegenwoordig niet zoveel. Met een beetje beleid en geduld lukt het zeker om ze over je voeten heen te krijgen (tot je enkels). Ik zweet er nu al lekker in, je kunt ze zo onder je sokken aan houden (als je bijv. even de stad in gaat ofzo).
Ook kan je je handen helemaal inpakken met ballonnen. Heb laatste allebei mijn handen ingepakt (met hulp van iemand anders) met wel 6 lagen ballonnen, dit had als resultaat dat ik mijn handen helemaal niet meer kon bewegen (geen millimeter).

Hebben meer mensen wel eens dingen gedaan met ballonnen? Vertel erover en vertel ook meteen wat je ervan vindt...


http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?board=6;action=display;threadid=30019


Marthijn
Nieuw Lid


Geslacht:



Gepost op: 30-08-2005 22:54:06
Hallo iedereen...

Ik heb een enorm probleem...

Ik kan niet van de kleren van mijn jongere zusje afblijven... Ze zijn echter veel te klein, dus scheurt er hier en daar weleens een broek uit...

Het gaat me niet zozeer om de grootte, maar om de kleding zelf .

Mijn ouders worden alleen hier flink ziek van (wat ook logisch is), maar zodra ik alleen in huis ben, duik ik toch weer de kast in .

Vaak laat ik het boven, en treffen mijn ouders een paar truien of broeken minder aan, en word ik dr weer bijgehaald...


Ook flip ik helemaal als ik in de winkel strings zie hangen. Ik kan m'n ogen er niet vanaf houden, en krijg een stijve (wat best genant is midden in de winkel ...
Het lijkt me als jongen geweldig om in een string rond de lopen, alleen durf ik er nooit een te kopen... bang voor gezeik. Niet zozeer van m'n ouders, maar als er nou eens bekenden staan ...

Dus kort samengevat: ik wil van m'n neiging af om m'n zussies kleren aan te trekken, maar het lijkt me wel gaaf om in een string rond te lopen (maar dan ook niet verder dan dat). Maar ik durf ze dus nooit te kopen .

Het lijkt me gewoon geweldig lekker zitten, en de opwinding omdat niemand t weet

http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?board=6;action=display;threadid=31832

strak
Lid





Gepost op: 23-06-2005 12:57:32
Wat vinden jullie van een beulskap, zijn er ook meiden die ze wel eens op hebben. Ik heb er zelf 2 van leer en vind het persoonlijk opwindend om te dragen.
« Laatste verandering: 03-07-2005 00:13:10 door Wereldreizigster » Gelogd



Ezrah
Ere Lid


Geslacht:



Antwoord #1 Gepost op: 23-06-2005 12:58:03
Euh lijkt me niks... wat vind je er opwindend aan dan?
Gelogd

--------------------------------------------------------------------------------
Trust is a weakness.


strak
Lid





Antwoord #2 Gepost op: 23-06-2005 13:02:28
Als ik met mijn vriendin sm of bondage doe vind ik het een super om een beulskap op te hebben, hoort er eigenlijk wel bij.

http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?board=6;action=display;threadid=27219

xXRichardXx
31-08-2005, 23:33
De vraag hoe je aan deze info komt lijkt me vrij overbodig.

Guru
31-08-2005, 23:42
Geslacht:



Antwoord #73 Gepost op: 14-06-2004 18:49:38
ah men... we hadden laatst sportles op school... en toen leende ik van een vriendin die ik al een tijdje ken uit een andere klas even haar kleding.. normaal heeft ze dan zon joggingbroek enzo... men... had ze zon glanzend ding ... ik heb dat ding aangetrokken... zit echt enorm lekker... die stof gek... je glijd ook zowat weg als je ergens gaat zitten... rekt ook enorm... ik ben in de les naar de plee gegaan... en heb me toen afgetrokken... kwam gewoon met stralen klaar... gelukkig onderbroek aan... echt gewoon supergevoel.
ik heb een foto van dat meisje van een acroles bij ons op school... ik heb nog nooit zon orgasme gehad serieus... maar als ik had geweten dat ze die broek nu had ipv joggingbroek had ik in eerste instantie denk ik niet geleend... veel mensen kijken dan zo naar je :0 www.cu2.nl/acro

Octavius
31-08-2005, 23:48
Ieder zijn hobby.

Guru
31-08-2005, 23:53
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAA


BedFetish-Maniac
Gast

Gepost op: 25-09-2003 22:00:26
Hallo mensen ik heb misschien een hele rare Fetish, ik raak opgewonde van me bed, meer mensen die mijn fetish delen? want volgens mij ben ik de enige
« Laatste verandering: 26-07-2004 23:37:58 door Wereldreizigster » Gelogd



Katja
Ere Lid


Geslacht:



Antwoord #1 Gepost op: 25-09-2003 22:31:49
Dat denk ik ook! Ik waardeer mijn bed vooral omdat ik er zo lekker inkan slapen en thats it!
Gelogd



MissX
Bekend Lid


Geslacht:



Antwoord #2 Gepost op: 25-09-2003 22:38:38
Jah, meestal wordt ikheeel erg loom en lekker slaperig van mijn bed en als ik er opgewonden in lig dan komt het door wat anders
Gelogd



Wereldreizigster
Wereldwijffie? :)
Moderator


Geslacht:



Antwoord #3 Gepost op: 26-09-2003 12:05:25
Ten eerste, maak je er niet druk om, het is NIET raar. Iedereen heeft zo zijn eigen dingen die hem of haar opwinden en voor jou is dat een bed. Dus zet ten eerste van je af dat het raar is

Daarnaast, krijg je dan bepaalde gedachten bij het zien van een bed of is het gewoon het bed zelf dat het doet? Zijn er nog een bepaald soort bedden dat erger is dan andere en wat gaat er dan door je heen bij het zien van een bed?

(Zou een baantje in een beddenwinkel niets voor jou zijn j/k)
« Laatste verandering: 26-09-2003 12:05:54 door Wereldreizigster » Gelogd

--------------------------------------------------------------------------------

Life is what happens to you while you are busy making other plans... - John Lennon.
www.wereldreizigster.tk = www.worldtraveler.tk = PM mij! = Zoekfunctie forum = www.google.nl


BedFetish-Maniac
Gast

Antwoord #4 Gepost op: 28-09-2003 19:33:23
Als ik me bed een beurt geef denk ik alleen aan t bed zelf, en hoe zachter het bed, hoe geiler ik word

Silat
01-09-2005, 01:28
ik heb al een topic van je gevonden hoor...

http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?board=16;action=display;threadid=30681

Wheelie
01-09-2005, 11:15
heel erg boeiend guru :lol:

payap
01-09-2005, 13:34
Doe me plots denken aan dat forum van die lesbo's :lol:

heb jij dat adres nog Wheelie !! 8)

Wix
01-09-2005, 15:35
Doe me plots denken aan dat forum van die lesbo's :lol:

heb jij dat adres nog Wheelie !! 8)

Ojaaa, heb je die nog Wheelie!!!??

Silat
02-09-2005, 01:22
Doe me plots denken aan dat forum van die lesbo's :lol:

heb jij dat adres nog Wheelie !! 8)

Ojaaa, heb je die nog Wheelie!!!??


Ja wheelie, heb je die nog????

MB667
02-09-2005, 08:15
tsssssssssssssssssssssssssssssssssss, ik was de ontdekker daarvan, know your hero's :lol:

www.bimeiden.net

gvd :wink:

Silat
02-09-2005, 14:03
zet jij nou maar een slot op je beertender :lol:

Silat
02-09-2005, 14:04
thanks Mendo :wink:

Marco
02-09-2005, 14:17
www.nietvoordepoes.nl