PDA

View Full Version : Lang vliegen doe je het beste met......?



Biiyen
02-09-2005, 22:59
Oke laatste fase van planning... Lange vluchten zijn klote, daarom wie heeft waar mee gevlogen op Thailand en wie heeft welke ervaringen? Hoe was de service? Hoe zat je?

micha
02-09-2005, 23:03
ontspannen Thailand is vlakbij :wink:

je moet gewoon denken dat je naar Australie vliegt dan ben je bijna 40 uur onderweg :lol:

tip in Thailand kun je bij de apotheek kopen wat je wilt. Ik heb een keer op Ko san road 2 valiumpillen gekocht voor een stuiver. Gewoon bij een apotheeken toen na het eten in het vliegtuig 1 geslikt en ik werd pas wakker toen we geland waren :roll:

Biiyen
02-09-2005, 23:08
ontspannen Thailand is vlakbij :wink:

je moet gewoon denken dat je naar Australie vliegt dan ben je bijna 40 uur onderweg :lol:

tip in Thailand kun je bij de apotheek kopen wat je wilt. Ik heb een keer op Ko san road 2 valiumpillen gekocht voor een stuiver. Gewoon bij een apotheeken toen na het eten in het vliegtuig 1 geslikt en ik werd pas wakker toen we geland waren :roll:

Ik ga echt geen valium slikken jij halve gare.... :lol:

blazin.arr0w::::
02-09-2005, 23:23
De beste is bij verre Singapore Airlines. Maar daar betaal je ook wel wat extra voor.

Lange vluchten waarmee ik ervaring heb en goede:

Quantas
China Airlines (helaas wel het record meeste crashes, maar was erg tevreden over)
Continental (zal niet op Bangkok vliegen denk ik)
British Airways

minder tevreden:

Garuda

harry
02-09-2005, 23:33
Ik zou gewoon vliegen met het Thaise Phuket Air :wink:

A-team
03-09-2005, 00:43
Je zit in Limburg, dus probeer Dusseldorf eens. Kijk bij LTU .
Zorg voor een goed boek of iets anders om te lezen. Veel plezier daar :lol:

ROIDRAGE
03-09-2005, 00:46
el al

Anonymous
03-09-2005, 08:56
Ik vlieg ook altijd met China Airlines, EVA air vliegt ook direct , veel andere maatschappijen zijn of gruwelijk duur of ze vliegen via via en dan zit je nutteloos lang op een vliegveld te wachten.
En die pillen van de thaise apotheker zijn echt goed :wink: !
Gewoon zeggen dat je 12 uur moet vliegen en je krijgt een pilletje met de opmerking "you wake up, you fresh"
Ik heb 10 uur achter elkaar geslapen en voelde me idd behoorlijk fresh bij aankomst.
Verder zou ik ervoor zorgen dat je voldoende leesvoer bij je hebt en een gameboy, en het idee van vakantie maakt natuurlijk een hoop goed.

Highline
03-09-2005, 12:10
ik denk dat Onor airways wel goed is aangezien die veel in het nieuws was, lijkt me ecth iets voor jou raziel :roll:

Wheelie
03-09-2005, 12:46
ontspannen Thailand is vlakbij :wink:

je moet gewoon denken dat je naar Australie vliegt dan ben je bijna 40 uur onderweg :lol:

tip in Thailand kun je bij de apotheek kopen wat je wilt. Ik heb een keer op Ko san road 2 valiumpillen gekocht voor een stuiver. Gewoon bij een apotheeken toen na het eten in het vliegtuig 1 geslikt en ik werd pas wakker toen we geland waren :roll:

Ik ga echt geen valium slikken jij halve gare.... :lol:

niks mis met valium, ik gebruik het regelmatig om te slapen
heb er nog wel wat liggen voor je ;)
ik weet niet of malaysian airlines op thailand vliegt, maar daar was ik zeer tevreden over

Ronald
03-09-2005, 13:28
Ik heb met China Airlines gevlogen en daar had ik geen klagen over.

Justinian
03-09-2005, 13:58
1. Singapore Airlines: Service was top en het vliegtuig was top. Laag op de ‘crashlist’.
2. EVA: Service was top en het vliegtuig was top. Laag op de ‘crashlist’.
3. KLM: Service was minder maar het vliegtuig was verder goed. Laag op de ‘crashlist’.
4. Thai Airways: Service was goed, maar weinig ruimte.
5. Martinair: Service niet al te best.
6. China Airways: Service was niet verkeerd, maar het feit dat China Airlines zo’n beetje aanvoerder is in de crashlist maakt het dat China bij mij op de laatste plaats eindig.

Biiyen
03-09-2005, 15:00
Ze hadden voor directe vluchten EVA (Met airporttax +-900€) en Qantas (Met apt 800€) . EVA was 100 euro duurder dan Quantas. Het voordeel van EVA was wel dat je 1x kosteloos je terugreis kon omzetten naar andere datum. Uit welk land komt EVA?

blazin.arr0w::::
03-09-2005, 15:05
6. China Airways: Service was niet verkeerd, maar het feit dat China Airlines zo’n beetje aanvoerder is in de crashlist maakt het dat China bij mij op de laatste plaats eindig.

Ben er o.a. mee naar Taiwan gevlogen. Twee weken voordat ik ging knalde er daar eentje 200m voor de kust naar beneden.

Op het moment dat we op Schiphol allemaal zaten en we reeds aan het taxien waren moesten we terug. Een motor deed het niet.
Dan denk je wel effe na of je nog wel mee wil. 1 persoon spacede 'm de pan uit en wou eraf.

Ik ben gegaan. En geen spijt. Had goede service en goede toestellen. Zeker vanaf Taipei naar Sydney was een top vliegtuig.

Jeru
03-09-2005, 15:06
Ze hadden voor directe vluchten EVA en Quantas. EVA was 100 euro duurder dan Quantas. Het voordeel van EVA was wel dat je 1x kosteloos je terugreis kon omzetten naar andere datum. Uit welk land komt EVA?

Taiwan. Vond de stoelen in economy niet zo ruim dus daar vragen of je bij de deur mag :wink:
Ze hebben ook Evergreen klasse en dat is wel weer vrij ruim qua stoelen, maar ietsje duurder (geloof niet echt veel). Als je toch 3 maanden gaat is de prijs van een ticket niet van het hoogste belang lijkt me.

Je krijgt dit bier op de vlucht dus dat is wel cool :lol:
http://www.wagnerur.hu/itallap/pia4/taiwan_beer.jpg

Biiyen
03-09-2005, 15:12
Ze hadden voor directe vluchten EVA en Quantas. EVA was 100 euro duurder dan Quantas. Het voordeel van EVA was wel dat je 1x kosteloos je terugreis kon omzetten naar andere datum. Uit welk land komt EVA?

Taiwan. Vond de stoelen in economy niet zo ruim dus daar vragen of je bij de deur mag :wink:
Ze hebben ook Evergreen klasse en dat is wel weer vrij ruim qua stoelen, maar ietsje duurder (geloof niet echt veel). Als je toch 3 maanden gaat is de prijs van een ticket niet van het hoogste belang lijkt me.

Je krijgt dit bier op de vlucht dus dat is wel cool :lol:
http://www.wagnerur.hu/itallap/pia4/taiwan_beer.jpg

Nee idd... zat er zelf ook al zwaar aan te denken om business class te gaan vliegen. Is maar een paar honderd euro meer, en je zit dan wel relax en krijgt goed te vreten.

blazin.arr0w::::
03-09-2005, 15:22
Taiwan beer rulesssssssssssssssssssssssss

A-team
03-09-2005, 21:19
Ze hadden voor directe vluchten EVA en Quantas. EVA was 100 euro duurder dan Quantas. Het voordeel van EVA was wel dat je 1x kosteloos je terugreis kon omzetten naar andere datum. Uit welk land komt EVA?

Taiwan. Vond de stoelen in economy niet zo ruim dus daar vragen of je bij de deur mag :wink:
Ze hebben ook Evergreen klasse en dat is wel weer vrij ruim qua stoelen, maar ietsje duurder (geloof niet echt veel). Als je toch 3 maanden gaat is de prijs van een ticket niet van het hoogste belang lijkt me.

Je krijgt dit bier op de vlucht dus dat is wel cool :lol:
http://www.wagnerur.hu/itallap/pia4/taiwan_beer.jpg

Nee idd... zat er zelf ook al zwaar aan te denken om business class te gaan vliegen. Is maar een paar honderd euro meer, en je zit dan wel relax en krijgt goed te vreten.

Den kdat je dat niet red met een paar honderd euro!

Daniel
03-09-2005, 21:24
wij hebben dit jaar met eva gevlogen.. Prima vlucht. Voor een paar tientjes meer zit je in de evergreen en dat is prima vertoeven

NTT-FX
03-09-2005, 21:48
British Airways is prima , Swissair trouwens ook. :)
Beide goeie catering, goed zitten en geen vertragingen.

Jeru
04-09-2005, 12:05
http://www.bmair.nl/Vliegtickets/Azie/Vliegtickets-Thailand-Bangkok.htm#Eva%20Air