PDA

View Full Version : BonJovi



TheSkindo
03-09-2005, 13:24
Komen ze eindelijk naar NL....godverdegodver....geen kaartjes voor Bon Jovi kunnen bemachtigen.....binnen 4(!) minuten uitverkocht....dus als iemand er aan kan komen voor een leuke prijs....:-) (en niet op Marktplaats voor 200euro)

mama
03-09-2005, 13:32
ja helaas. mijn schoonzusje stond op het postkantoor. had nummer 12 en er zijn daar 6 kaarten verkocht toen was het al op
echt KUT! baal ook best.
ben bang dat je er op marktplaats niets kan krijgen voor een leuke prijs.
maar ik wil ook heeeeeeeeeeeeeel graag ernaar toe.

TheSkindo
03-09-2005, 14:53
Tja ik heb al hun concerten in NL gezien vanaf de Keep the Faith tour dus ik sta hier ook flink te balen.... :(

Marco
04-09-2005, 21:56
ben niet echt fan van Bonjovi vindt gitarist Richie Sambora wel erg goed en hij zingt ook beter dan Jon :wink: , ik vraag me wel altijd af wat die toetsenist zijn functie is want die hoor ik amper...
maarrrrrrr ze hebben het ver geschopt en ik heb respect voor die mannen want ze hebben een positieve uitstraling en staan al jaren voor uitverkochte stadions

DVDmannetje
05-09-2005, 01:00
Hoewel het een zwarte bladzijde uit mijn concertbezoek is moet ik bekennen ook ooit naar deze lui te zijn geweest in de Rijnhal in Arnhem. Ging voor het voorprogramma en was van de Slippery When Wet tour geloof ik. Tijdens Bon Jovi lekker een pot wezen pissen want ik kreeg opeens ontzettende aandrang.

Sta je daar als echte rocker tussen knuppels met overhemd en stopdas en tienermeisjes met natte kruisjes.

Bedankt voor het openrijten van oude wonden.

Guru
05-09-2005, 07:59
Ik zag Bon Jovi op Live 8 en dacht bij mezelf, dus dit is toch wel de amerikaanse versie van Dries Roelvink.

DVDmannetje
05-09-2005, 10:58
Bands glijden nu eenmaal soms erg af. Het eerste album van Bon Jovi was niet eens zo onaardig maar daarna gingen ze over op de schreeuwerige meezingers.

Een ander groepje dat op een gegeven moment de weg helemaal krijt geraakt is is Metallica. Het grote geld lonkte.
Ze stonden aan de voet van een geheel nieuw genre (trash metal) en hebben tegenwoordig nog minder met metal te maken als Bon Jovi.
Dat had ik toch nooit durven dromen.

Met het reportoire van Dries R. ben ik niet zo bekend.

Silat
05-09-2005, 11:02
bon jovi :lol:

sorry ieder z'n ding..

TheSkindo
05-09-2005, 14:49
tja vroeger zou ik hier waarschijnlijk in verweer tegen zijn gegaan, maar nu kan het me gewoon geen ene flikker schelen wat mensen er van vinden. Het is te soft, te commercieel, voor wijven etc....boeiend!!! Ik vind het gewoon lekkere muziek, rockt lekker, goede teksten die je ook nog eens kan verstaan, goeie sfeer op de concerten en idd het stikt er van de mooie meiden (dus als je dat erg vind ben je vast homo) en meezingers tja vind ik ook leuk duzzz.......

PS: Mickey waarom is er geen smiley die z'n middelvinger op steekt??

Tsuki
05-09-2005, 15:57
tja vroeger zou ik hier waarschijnlijk in verweer tegen zijn gegaan, maar nu kan het me gewoon geen ene flikker schelen wat mensen er van vinden. Het is te soft, te commercieel, voor wijven etc....boeiend!!! Ik vind het gewoon lekkere muziek, rockt lekker, goede teksten die je ook nog eens kan verstaan, goeie sfeer op de concerten en idd het stikt er van de mooie meiden (dus als je dat erg vind ben je vast homo) en meezingers tja vind ik ook leuk duzzz.......

PS: Mickey waarom is er geen smiley die z'n middelvinger op steekt??

goed zo jongen niet het kaas van je brood laten eten door die mannetjes hier

Ralph
05-09-2005, 16:20
Hier een gaaf filmpje voor alle Bon Jovi fans: Triumph the insult dog volgt en interviewt Bon Jovi.

http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=276N9ZAYUR397195BF2S5TOGBP

Anonymous
05-09-2005, 16:33
als we gaan metallen heb ik liever Sinister of Severe Torture. Cannibal Corps of Bolt Thrower zijn ook wel te pruimen, maar niet Bon Jovi, Aerosmith of Twisted Sister. Daar pas ik voor. Maar ieder zijn eigen.

A-team
05-09-2005, 16:44
als we gaan metallen heb ik liever Sinister of Severe Torture. Cannibal Corps of Bolt Thrower zijn ook wel te pruimen, maar niet Bon Jovi, Aerosmith of Twisted Sister. Daar pas ik voor. Maar ieder zijn eigen.

Bon Jovi "metallen" hahahahah laat me niet lachen. :lol: :lol:

TheSkindo
05-09-2005, 17:01
als we gaan metallen heb ik liever Sinister of Severe Torture. Cannibal Corps of Bolt Thrower zijn ook wel te pruimen, maar niet Bon Jovi, Aerosmith of Twisted Sister. Daar pas ik voor. Maar ieder zijn eigen.

Tja ik hou nu eenmaal van muziek die ik kan verstaan en waar nog een melodie inzit...

En voor alle noobs hier: er is een groot verschill tussen metal en rock, net zoals er een verschill is tussen metal en bv black metal

Aerosmith roeleerd ook man zijn live echt cool, maar Twisted Sister is echt crap....bestaan die trouwens nog??

mama
05-09-2005, 17:09
hihi aerosmith is idd ook gaaf.
wat ik hoorde is het eerst een luister sessie waar ze de cd laten horen en daarna spelen ze een paar nummertjes. dus het is niet een heel concert

TheSkindo
05-09-2005, 17:12
Ja eerst een video presentatie van +/- 20 minuten en dan een concert waarvan word gezegt dat het ongeveer 1/1.5 uur gaat duren....

mama
05-09-2005, 17:20
wat ik hoorde hooguit een kwartier tot 20 min.
shit daar zit nog een verschil tussen.
Maar er wordt toch ook iets op tv uitgezonden?


(ps coole sig heb je. gaaf SUperman (h&m shirtje toch))

TheSkindo
05-09-2005, 17:52
Ja maar alleen in oostenrijk ofzo....kunnen we hier niet zien...

(dank je :D is idd H&M)

DVDmannetje
05-09-2005, 18:31
tja vroeger zou ik hier waarschijnlijk in verweer tegen zijn gegaan, maar nu kan het me gewoon geen ene flikker schelen wat mensen er van vinden. Het is te soft, te commercieel, voor wijven etc....boeiend!!! Ik vind het gewoon lekkere muziek, rockt lekker, goede teksten die je ook nog eens kan verstaan, goeie sfeer op de concerten en idd het stikt er van de mooie meiden (dus als je dat erg vind ben je vast homo) en meezingers tja vind ik ook leuk duzzz.......

PS: Mickey waarom is er geen smiley die z'n middelvinger op steekt??


Wel eerlijk zijn hè!
Aangezien je zelfs vraagt om een smiley met middelvinger denk ik toch dat je vannacht niet zo lekker slaapt onder je Samborra dekbedje nu die vervelende lummels hier aan je Bon Jovi komen :cry:
Tja en die opmerking over homo zijn is natuurlijk wel een erg zwaktebod meneer TheSkindo. Wat meer fantasie graag.
Dat jij blijkbaar op die nog haarloze tienermeisjes valt van een jaar of 12 is voor mij toch ook geen reden om te zeggen dat jij vast een pedo bent?
Op de persoon spelen is echt niet stoer hoor duzzz......
Ik kan eigenlijk helemaal geen reden bedenken waarom ik sowieso zou reageren als iemand een bandje waar ik graag naar luister zou afbreken. Waar je je al druk om kunt maken.

Maar zo te zien zullen we dus helaas in oktober niet kennismaken met elkaar tijdens het optreden van het altijd gezellige Prostitute Disfigurement en Crotchduster. Toch jammer.

Twisted Sister was in 2003 headliner van Wacken Open Air (net op dvd uitgebracht).
Krijgt een 9 op Lords of metal. Klasse!

Bon Jovi lijkt me wel een bandje voor TROS publiek dus misschien hebben jullie geluk.
Voor alle fans: Bon Jovi


DVDmannetje, old school SMF

kyokushin
05-09-2005, 20:32
twisted sister stond vorig jaar (2004) ook op waldrock

TheSkindo
05-09-2005, 21:04
Hahahaha, man jij bent echt zielig...ik ga hier niet eens op reageren...lol!!!

Ronald
05-09-2005, 22:01
PS: Mickey waarom is er geen smiley die z'n middelvinger op steekt??
http://smile.smilies.nl/433.gif

DVDmannetje
05-09-2005, 23:42
Roid rage is a bitch.

Guru
05-09-2005, 23:50
Belinda Carlisle - Heaven is a Place on Earth

********

---Ronald---

S.v.p. geen MP3'tjes aanbieden.

---/Ronald---

Iwan
06-09-2005, 10:26
tja vroeger zou ik hier waarschijnlijk in verweer tegen zijn gegaan, maar nu kan het me gewoon geen ene flikker schelen wat mensen er van vinden. Het is te soft, te commercieel, voor wijven etc....boeiend!!! Ik vind het gewoon lekkere muziek, rockt lekker, goede teksten die je ook nog eens kan verstaan, goeie sfeer op de concerten en idd het stikt er van de mooie meiden (dus als je dat erg vind ben je vast homo) en meezingers tja vind ik ook leuk duzzz.......

PS: Mickey waarom is er geen smiley die z'n middelvinger op steekt??


Wel eerlijk zijn hè!
Aangezien je zelfs vraagt om een smiley met middelvinger denk ik toch dat je vannacht niet zo lekker slaapt onder je Samborra dekbedje nu die vervelende lummels hier aan je Bon Jovi komen :cry:
Tja en die opmerking over homo zijn is natuurlijk wel een erg zwaktebod meneer TheSkindo. Wat meer fantasie graag.
Dat jij blijkbaar op die nog haarloze tienermeisjes valt van een jaar of 12 is voor mij toch ook geen reden om te zeggen dat jij vast een pedo bent?
Op de persoon spelen is echt niet stoer hoor duzzz......
Ik kan eigenlijk helemaal geen reden bedenken waarom ik sowieso zou reageren als iemand een bandje waar ik graag naar luister zou afbreken. Waar je je al druk om kunt maken.

Maar zo te zien zullen we dus helaas in oktober niet kennismaken met elkaar tijdens het optreden van het altijd gezellige Prostitute Disfigurement en Crotchduster. Toch jammer.

Twisted Sister was in 2003 headliner van Wacken Open Air (net op dvd uitgebracht).
Krijgt een 9 op Lords of metal. Klasse!

Bon Jovi lijkt me wel een bandje voor TROS publiek dus misschien hebben jullie geluk.
Voor alle fans: Bon Jovi


DVDmannetje, old school SMF

Damn DVD mannetje, je zit nog niet zolang op het forum maar deze post vind ik werkelijk ongelooflijk grof, en beledigend.
Als iemand hier zijn muzikale voorkeur uitspreekt en jij daar zo op moet reageren dan zegt dat 100 keer meer iets over jou, als over hem.
Een beetje fatsoen zou geen kwaad kunnen!
Heel triest dat dit jou manier van converseren is.
En inderdaad, als Skindo homo zegt kan dat ook niet maar als je goed had gelezen dan had je kunnen zien dat hij zegt dat ALS je het erg vind dat er veel mooie meiden zijn, je ws homo bent.
Lijkt een een hele eerlijke statement, die vrij algemeen bedoeld is.

Iwan
06-09-2005, 10:29
En nog eens iets, The Skindo post hier al heel wat langer als jou, dus hij is al heel wat beter bekend met zoals jij het zei "die lummels hier".
Laat gewoon iemand in z'n waarde joh!

Iwan
06-09-2005, 10:44
Oh ja, en je gaat The Skindo wel degelijk een keer tegenkomen hoor. Dan staat hij in de ring en zit jij op de bank met een pilsje LOL!

Iwan
06-09-2005, 10:56
podver, iwan pikt het niet meer :D

Hahaha, LOL@Rik! :mrgreen:

Anonymous
06-09-2005, 11:32
podver, iwan pikt het niet meer :D

Hahaha, LOL@Rik! :mrgreen: :lol:

is t eruit iwan? rustig ademen...

Iwan
06-09-2005, 11:35
Pfff, okee man, het gaat weer een beetje.
Zat bijna te hyperventileren LOL!
Jullie bezorgdheid is hartverwarmend! :wink:

Marco
06-09-2005, 12:14
Bands glijden nu eenmaal soms erg af. Het eerste album van Bon Jovi was niet eens zo onaardig maar daarna gingen ze over op de schreeuwerige meezingers.

Een ander groepje dat op een gegeven moment de weg helemaal krijt geraakt is is Metallica. Het grote geld lonkte.
Ze stonden aan de voet van een geheel nieuw genre (trash metal) en hebben tegenwoordig nog minder met metal te maken als Bon Jovi.
Dat had ik toch nooit durven dromen.
Met het reportoire van Dries R. ben ik niet zo bekend.

Metallica is op de weg terug, check hun laatste cd St. Anger maar eens, klinkt toch wel behoorlijk metal lijkt me...

kyokushin
06-09-2005, 15:44
Ik denk trouwens dat het nieuwe album van metallica heel intresant kan worden met de nieuwe bassist, deze kerel kan heel wat meer als jason. als hij de nodige inbreng krijgt kan het nog heel intresant worden.

Guru
06-09-2005, 18:06
Belinda Carlisle - Heaven is a Place on Earth

********

---Ronald---

S.v.p. geen MP3'tjes aanbieden.

---/Ronald---

Is dit nieuw ofzo?
Gaat Mixfight meedoen aan deze hetze?

mama
06-09-2005, 18:13
Nee dit is niet nieuw Guru.

DVDmannetje
07-09-2005, 00:32
Damn DVD mannetje, je zit nog niet zolang op het forum maar deze post vind ik werkelijk ongelooflijk grof, en beledigend.
Als iemand hier zijn muzikale voorkeur uitspreekt en jij daar zo op moet reageren dan zegt dat 100 keer meer iets over jou, als over hem.
Een beetje fatsoen zou geen kwaad kunnen!
Heel triest dat dit jou manier van converseren is.
En inderdaad, als Skindo homo zegt kan dat ook niet maar als je goed had gelezen dan had je kunnen zien dat hij zegt dat ALS je het erg vind dat er veel mooie meiden zijn, je ws homo bent.
Lijkt een een hele eerlijke statement, die vrij algemeen bedoeld is.


Het verheugd me dat mijn bijdrages niet onopgemerkt blijven.

Beste Iwan,

1. Ik gaf aan ook ooit naar Bon Jovi geweest te zijn hoewel dat voor het voorprogramma was en dat ik tijdens het Jovi optreden andere bezigheden had. No big deal lijkt me.
2. Nergens zei ik dat TheSkindo bijvoorbeeld iets mankeert omdat hij Jovi fan is.
3. Vervolgens krijg ik te horen waarschijnlijk homo te zijn omdat tienermeisjes mij niet veel doen. Wat jij wellicht niet weet maar TheSkindo vast wel is dat in de periode dat ik naar het Jovi concert ging het voornamelijk hordes 12 jarige meisjes waren die de zaal vulden. Het Top40 volk. Niet 18 of 19 jarigen.
4. Prima, geen probleem. Ik weet dat heteromannen in de mma scene een homo fascinatie hebben. Alleen dan niet gaan janken als je de bal teruggekaatst krijgt. Dus mijn 'pedo' opmerking was een reaktie op de 'homo' opmerking. Mij zal je nooit iemand als eerste voor homo, pedo of...hetero horen uitmaken.
5. Dat het jou ontgaat dat ik met 'die lummels' o.a. mijzelf bedoelde is jammer.
6. Ik vind het sowieso teleurstellend dat er hier mensen zijn die mijn bijdrages in deze topic letter voor letter serieus nemen. Als ik het in het begin al heb over een volwassen man als TheSkindo en zijn Samborra dekbedje, hoe kunnen jij en TheSkindo dan de rest nog serieus nemen??? Relativeren, satire, tussen de regels door lezen. Het leek mij vrij duidelijk.
7. Als ik TheSkindo serieus had willen aanpakken, zou ik hem dan antwoord geven op de vraag of Twisted Sister nog bestaat??? Vast niet, toch?
8. Ik drink geen pilsje want dat is slecht voor mijn wasbordje.

In conclusie:
Mijn sporadische posts zijn een aanwinst voor het forum en mensen moeten niet met samengeknepen billen mijn posts lezen.

En wat Metallica betreft: St.Anger was op zich harder maar wel NuMetal.
Iets waar ik niets van moet hebben.
Als er weer eens gesoleerd gaat worden, bij voorkeur zonder die eeuwige wahwah pedaal, dan kunnen we weer eens kijken.

Iwan
07-09-2005, 08:58
DVD mannetje: ik moet eerlijk toegeven dat ik je post met een grijns heb zitten lezen, en zoals je het nu uitlegt kan ik wel begrip voor opbrengen.

Een vraagje, als jij naar de Bon Jovi concerten ging waar de meisjes 12 waren hoe oud ben jij dan?

Marco
07-09-2005, 09:58
DVD mannetje: ik moet eerlijk toegeven dat ik je post met een grijns heb zitten lezen, en zoals je het nu uitlegt kan ik wel begrip voor opbrengen.

Een vraagje, als jij naar de Bon Jovi concerten ging waar de meisjes 12 waren hoe oud ben jij dan?

11

Kim
07-09-2005, 10:09
Wat een bullshit allemaal, bon jovi is de bom! en richi zou ik wil in mijn slaapkamer aan willen treffen, oeh baby!

Deuce
07-09-2005, 10:42
Iedereen die naar Jon Bon Jovi luistert is een gaylord 1e klas...

Groetjes Deuce uit wereldstad Oss

PS iedereen die ernaar luister mankeert iets

TheSkindo
07-09-2005, 10:47
En iedereen die Deuce heet is een homo....

Kim
07-09-2005, 10:49
@theskindo, kan je die foto naar ons opsturen die ga ik ophangen! mijn neefje is cool!

Iwan
07-09-2005, 11:15
Effe on-topic jongens en meiden hahaha!

Iwan
07-09-2005, 11:17
Wat een bullshit allemaal, bon jovi is de bom! en richi zou ik wil in mijn slaapkamer aan willen treffen, oeh baby!

En wat moet dit betekenen Kreefft?

TheSkindo
07-09-2005, 11:19
lol, foto is onderweg kim1

mama
07-09-2005, 11:41
The Skido ik zie trouwens wel een overeenkomst tussen de foto van jouw sig en jon bon jovi.

Guru
07-09-2005, 18:26
Ik vind het sowieso teleurstellend dat er hier mensen zijn die mijn bijdrages in deze topic letter voor letter serieus nemen.
In conclusie:
Mijn sporadische posts zijn een aanwinst voor het forum en mensen moeten niet met samengeknepen billen mijn posts lezen.


Psies!!
Ik denk er psies hetzelfde over.
Met name een aantal figuren hier, zitten met samengeknepen billen altijd mijn posts te lezen en veroordelen mij , omdat ik het goed voor heb met Nederland en met dit forum.

TheSkindo
07-09-2005, 18:52
Dat zei Hitler ook over Duitsland... :D (Dat was een grapje guru) Nee maar als ik gewoon vraag of iemand toevallig nog kaartjes heeft heb ik geen behoefte aan mensen die willen verkondigen dat de muziek die ik luister in hun ogen bagger is, daar vroeg ik niet om.

Mama, merci! :D :D :D

DVDmannetje
08-09-2005, 00:45
Iwan666 wrote:
DVD mannetje: ik moet eerlijk toegeven dat ik je post met een grijns heb zitten lezen, en zoals je het nu uitlegt kan ik wel begrip voor opbrengen.

Een vraagje, als jij naar de Bon Jovi concerten ging waar de meisjes 12 waren hoe oud ben jij dan?

Marco:
11

Indertijd zo ongeveer wel en die ouwe lijken van 12 waren maar niets.
Nu zit ik waarschijnlijk aan de verkeerde kant van het gemiddelde op dit forum. Maar ja, wat is de verkeerde kant?
Aangezien ik een man(netje) ben gaat het om de binnenkant. Da's weer mazzel.

Guru:
Psies!!
Ik denk er psies hetzelfde over.
Met name een aantal figuren hier, zitten met samengeknepen billen altijd mijn posts te lezen en veroordelen mij , omdat ik het goed voor heb met Nederland en met dit forum.

Als ik het goed begrijp worden jouw posts soms ook verkeerd opgevat? Tja dat kan lastig zijn. Gewoon doorgaan zou ik zeggen.

Iwan
08-09-2005, 09:04
Dat zei Hitler ook over Duitsland... :D (Dat was een grapje guru) Nee maar als ik gewoon vraag of iemand toevallig nog kaartjes heeft heb ik geen behoefte aan mensen die willen verkondigen dat de muziek die ik luister in hun ogen bagger is, daar vroeg ik niet om.

Mama, merci! :D :D :D

Skindo heeft het wel duidelijk samengevat zo, dus op zoek naar kaartjes maar weer!

mama
08-09-2005, 09:10
wat heb je er voor over Skindo?
Niet dat ik ze in de aanbieding heb.
zie namelijk zulke belachelijke bedragen op marktplaats.
kaarten 190 euro. serieus bieden onder de 190 wordt niet serieus genomen
:shock:
Vind 200 euro voor een kaartje toch wel een hele hoop geld

Dennis
08-09-2005, 13:39
Betrap me er net op dat ik "Wanted" op de radio zat mee te zingen :?

Dacht dat ik Bon Jovi ontgroeid was :wink:

mama
11-09-2005, 00:39
Ik ga vrijdag 16 sept lekker naar Bon Jovi
Heb 2 kaartjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!
me is happy :lol: :lol: :lol:

Guru
13-09-2005, 22:31
Ik heb 5 kaarten voor Depeche Mode in Ahoy in maart 2006, kopen?
Ik reken wel 200 euro per kaart.

mama
13-09-2005, 22:52
Wil jij niet weten
80 euro voor 2 kaarten
hahahahahahaha
yessssssssssssssss ik heb er zin in
heb de cd al binnen.

TheSkindo
14-09-2005, 01:37
Beter!!!! :cry: :cry: :cry: ik niet......

mama
14-09-2005, 11:51
je moet het postkantoor ff regelmatig bezoeken. er komen bij het postkantoor af en toe nog kaarten vrij.
zou het gewoon proberen. wie niet waagt die neit wint. en de prijs is wat je er normaal voor moet betalen. dus geen 200 euro

SmG
14-09-2005, 16:57
Dit is een enorm grappig filmpje van een reporter voor een bon jovi concert in Amerika

http://www.uglyjackass.com/media/videos/?id=triumph_bonjovi

Guru
14-09-2005, 19:36
Geen probleem Skindo.
Er zijn nog kaarten voor A-HA en Billy Idol in de Heineken Music Hall!

TheSkindo
14-09-2005, 20:50
Errr ok.... :shock:

mama
14-09-2005, 21:12
waar slaat dat nu weer op Guru?
bonjovi is geen aha of billy idol
alhoewel zou ook wel naar die concerten willen
;)

mama
15-09-2005, 08:21
eh niet officieel
;)

TheSkindo
15-09-2005, 11:51
komt morgen officieel uit (ook ik heb m al)

mama
16-09-2005, 08:16
nog ff................. :wink:

TheSkindo
16-09-2005, 11:28
Veel plezier!!!!!! :D :D :D

mama
16-09-2005, 11:55
dank je.
jammer dat je geen kaartje kon krijgen

TheSkindo
16-09-2005, 12:57
Mjaaa, maar er zijn al tour data bekend dus waarschijnlijk komen ze volgend jaar weer hier dus......

mama
16-09-2005, 13:05
ja idd
hopen van wel
heb alleen nog data gezien in amerika

mama
17-09-2005, 01:08
bonjovi was cool
echt super.
heb nog een button voor je mee genomen skindo ;)

TheSkindo
17-09-2005, 01:50
Ow beter, zal je ff mijn adres pm-en....

Hans
19-09-2005, 10:09
Prima als mensen naar Bon Jovi gaan.
Maar wat mij wel stoort is dat vaak Bon Jovi wordt vergeleken met Aerosmith....

Dat is voor Aerosmith (echte rockers) een klap in het gezicht...

TheSkindo
19-09-2005, 14:55
Het zijn verschillende bands, alleen het genre is hetzelfde (rock), weet niet wat jij onder "echte rockers" verstaat?? Barry Hay zei pas geleden nog iets over Herman Brood. Mensen zeggen vaak dat dat nu een echte rocker was...maar ja hij is wel dood. Als je dan een echte rocker bent hoeft het voor mij niet...(althans iets in die trant) Ach ja echte rockers...als er veel dames op je concert afkomen ben je ineens geen echte rocker meer maar een wijvenband...zucht... :roll:

Mephisto
22-09-2005, 13:05
Bands glijden nu eenmaal soms erg af. Het eerste album van Bon Jovi was niet eens zo onaardig maar daarna gingen ze over op de schreeuwerige meezingers.

Een ander groepje dat op een gegeven moment de weg helemaal krijt geraakt is is Metallica. Het grote geld lonkte.
Ze stonden aan de voet van een geheel nieuw genre (trash metal) en hebben tegenwoordig nog minder met metal te maken als Bon Jovi.
Dat had ik toch nooit durven dromen.
Met het reportoire van Dries R. ben ik niet zo bekend.

Metallica is op de weg terug, check hun laatste cd St. Anger maar eens, klinkt toch wel behoorlijk metal lijkt me...

Jullie zijn allemaal muziekkenners dunkt mij. NOT. Vooral die onzin over aan de wieg staan van... De muziek van welke band danook hoort mee te groeien met de mensen ind e band en als je Bon Jovi én Metallica één pluim kunt geven is het dat ze dat wel hebben gedaan, net zoals bijvoorbeeld Madonna, of had die ook 25 jaar lang liedjes als Like a Virgin moeten maken?

Overigens ben ik een veteraan van diverse Monsters of Rock, Waldrocks Dynamo Open Airs, Pinkpops en heb bands als Bon Jovi, Metallica Black Crows live mogen aanschouwen en met veel plezier naar gekeken en geluisterd evenals Sepultura, Slayer en Gorefest etc. etc. Je doet jezelf te kort als je jezelf andere invloeden ontzegt omdat het niet stoer zou zijn. Verder blijft het een kwestie van smaak en dat is persoonlijk hè.

Marco
22-09-2005, 13:30
Mephisto is correct.