PDA

View Full Version : Repost - Ghost Town



Ton
05-09-2005, 22:31
Ongeveer een jaar geleden, is deze link al eens gepost (of op Shoto?). Kwam het toevallig weer tegen en blijft indrukwekkend.

Je komt geen hond tegen
De meesten onder ons zullen zich de berichtgeving over de ramp met de kernreactor in Tsjernobyl in 1986 nog wel herinneren, toch alweer 18 jaar geleden. De eens drukbevolkte regio van deze Russische stad veranderde in een spookachtig gebied, met de in een betonnen 'doodskist' verpakte centrale als naargeestig herkenningspunt. De Russische 'kidd of speed' Elena ging er op haar Kawasaki-motor kijken, verkende de regio en zette alles op haar website online, aangevuld met recente foto's van een paar weken oud.

Tsjernobyl: de stad zonder verkeerslichten, geen politie en de kans dat je er een hond aanrijdt is ook nihil...

http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html

Nickuraba
05-09-2005, 23:08
daarom wordt stalker shadow of chernobyl ook een topgame!

Ton
05-09-2005, 23:23
daarom wordt stalker shadow of chernobyl ook een topgame!

Is die nóg niet uit?? :? Hadden ze het al meer dan een jaar geleden over, toen heb ik volgens mij wel is screenshots gezien....

xXRichardXx
06-09-2005, 21:55
Die game wordt pas ergens in 2006 gereleased. 2 jaar later dan de bedoeling was dacht ik.

Maar OT: vet om door zo'n spookstad heen te crossen.

NTT-FX
06-09-2005, 22:59
Wel ziek dat er zoveel jaar na dato nog zoveel straling in de omgeving zit... :?

Ton
06-09-2005, 23:52
En toch appart dat zo'n meid zich er doorheen durft te wanen.....

xXRichardXx
07-09-2005, 21:59
Ik heb het nu even goed bekeken allemaal, heel interessant. Ik vind die koude oorlog en nucleaire shit altijd heel intrigerend, erg leuk om nu die zone van binnen te zien. Lijkt me ook heel erg vet om nog eens een keer te doen. Wel link, gezien bijvoorbeeld het feit dat ze alleen gaat om zo geen stof van een voorganger binnen te krijgen :?

Jochem
08-09-2005, 10:43
stond deze week in de krant dat het achteraf allemaal wel meeviel die tjernobyl ramp. een rapport van een of andere grote europese instantie, dus niet van de russen zelf ;)