PDA

View Full Version : elektra



Anonymous
06-09-2005, 10:15
ik weet niet of dit al weleens gepost is.

gister zat ik ff mtv te kijken.
Kwam er een voorstukje van de film elektra. je weet wel dat wijf uit dare devil.
Toen zag ik dat Bob Sapp een redelijke rol heeft, als vijand van elektra.
Hij is een of andere gast die in steen kan veranderen.

Heeft iemand de film al gezien?
Die characters deden me trouwens erg aan een oude manga film denken, ik weet niet meer hoe hij heet. iets met 7 demonen uit de hel? weet iemand hoe die manga film heet?

Anonymous
06-09-2005, 10:19
wat ja...kep die al 3 mndn thuis liggen, maar hij leek em geen bal aan, toch maar ef checken.

Biiyen
06-09-2005, 10:19
ik weet niet of dit al weleens gepost is.

gister zat ik ff mtv te kijken.
Kwam er een voorstukje van de film elektra. je weet wel dat wijf uit dare devil.
Toen zag ik dat Bob Sapp een redelijke rol heeft, als vijand van elektra.
Hij is een of andere gast die in steen kan veranderen.

Heeft iemand de film al gezien?
Die characters deden me trouwens erg aan een oude manga film denken, ik weet niet meer hoe hij heet. iets met 7 demonen uit de hel? weet iemand hoe die manga film heet?

Hebd e film gezien en vond het niet echt bijzonder, had hem idd gedownload vanwege Bob Sapp. Als je de film toevallig kan krijgen zou ik hem zeker eens kijken, alleen al vanwege Bob Sapp.

Wix
06-09-2005, 10:22
Ik heb de film van het weekend gekeken. De rol van Bob Sapp is niet heel groot hoor. Hij heeft ook niet bepaald veel te zeggen....een paar keer booskijken, beetje knokken en het is over.

De film wilde ik eigenlijk niet huren aangezien de hoes er klote uitzag en ik er niet tegen kan als vrouwen de held spelen. Desalniettemin zaten er aardige effecten in voor een B-film.

Anonymous
06-09-2005, 10:41
en weet iemand iets over die manga film? ik weet de naam niet meer en wil hem graag nog s n keertje zien. kan al goed 10 jaar geleden zijn dat ik hem gezien heb.

micha
06-09-2005, 11:11
Elektra is lekker. Hmmmmmmmmmm die kuiltjes in haar wangen :wink:

redjuh
06-09-2005, 11:18
veel slechter worden ze niet gemaakt.
in vergelijking met deze film, is de eliminator met Bas Rutten een 10 waard

IMO

Virby
06-09-2005, 11:19
Bobb Sapp speelt ook in the longest yard, sament met o.a. Adam Sandler en Chris Rock. leuke film. Elektra was wel ok

micha
06-09-2005, 11:25
ze blijft lekker......

Wix
06-09-2005, 11:43
veel slechter worden ze niet gemaakt.
in vergelijking met deze film, is de eliminator met Bas Rutten een 10 waard

IMO

LOL, Elektra was redelijk kut maar de Elimanator moeten ze echt verbieden.

micha
06-09-2005, 11:46
ja want kuiltjes zijn geil :([/quote]

jaaaaaaaaaaaaaa