PDA

View Full Version : Mobiel kopen op internet



Wix
06-09-2005, 11:46
Ik wil mn abbo verlengen met een nieuwe telefoon. Wie heeft er ervaring met het bestellen van een telefoon op internet. Ik hoor graag jullie reacties (aanraders maar ook afraders)

Ralph
06-09-2005, 11:48
Ik heb het een keer gedaan en het ging allemaal wel goed, maar ik ben later toch alleen maar naar winkels gegaan. Is toch een stukje handiger voor wanneer je toestel kapot gaat. Dan heb je tenminste een aanspreekpunt van wie je het gezicht kent. Lijkt me ook wat handiger gaan (je hoeft je toestel niet op te sturen, etc.).

payap
06-09-2005, 11:58
doe het regelmatig en gaat altijd goed. scheelt veel geld.

je kunt anders op www. telecomvergelijker.nl wat rondneuzen. daar staan veel tips en dergelijke.

welk abo wil je verlengen ? het is vaak voordeliger om te switchen naar een andere provider. dat levert ook veele xtra op.

A-team
06-09-2005, 12:25
doe het regelmatig en gaat altijd goed. scheelt veel geld.

je kunt anders op www. telecomvergelijker.nl wat rondneuzen. daar staan veel tips en dergelijke.

welk abo wil je verlengen ? het is vaak voordeliger om te switchen naar een andere provider. dat levert ook veele xtra op.

Klopt ik koop alles op internet en eigelijk nooit problemen gehad. en wat payap zegt , het scheelt een hoop aan duiten.

Dennis
06-09-2005, 12:31
Ik heb mijn abo verlengt via gsmeasy, ging erg makkelijk en scheelt geld.
De volgende aanschaf/verlenging zal ik dus weer via het internet doen

Wix
06-09-2005, 12:39
Bedankt voor jullie reacties mensen! (mensen die nog reageren: willen de link van de site erbij zetten :wink: )

@ Ralph: welke site had besteld??
@ Payap: goede site idd, maar ik wil ook jullie ervaring graag :wink:
@ Dennis: thanx, gsmeasy is tot nu toe de beste die gezien heb...

payap
06-09-2005, 13:24
op dit moment heeft telfort de beste aanbiedingen met gsm.

tip probeer 1 jaar abo.

heb bij vodafone, bestelmaar en phonestreet weleens besteld en altijd goed gegaan.

je moet ff neuZEN EN DE AANBIEDINGEN ERUIT PIKKEN

Wix
06-09-2005, 13:40
thanx payap, ik ga sowieso mijn telfort abbo verlengen.

payap
06-09-2005, 15:25
www.belcompany.nl heeft momenteel hele goede 1 jarige vanf 150 / 200 min aanbiedingen emt gratis gsm's. weet niet of dit ook verlengen is.

Wix
06-09-2005, 16:05
ff kijken, thanx payap

Ossie
06-09-2005, 18:36
Ik heb laatst nog 2 sim only abo's besteld bij www.gsmtrack.nl
Een van Vodafone (abo van 50E per maand voor 12,95)
En een van T-mobile ( van 44E voor 9E per maand).
Ik weet nog niet of ik wel tevreden ben, aangezien die van Vodafone 15 sept. ingaat, en die van T-mobile net opgestuurd is.

Ooh ja, de reden dat ik 2 abo's heb genomen is omdat ik behoorlijk veel bel. Met deze twee abo's kreeg ik de meeste korting, dus heb ik van beide een genomen..... Als ik lange gesprekken heb met mijn meisje, bel ik met het 'nieuwe' nummer. Voor normaal gebruik, gebruik ik gewoon mijn nummer die ik al jaren heb.

Wix
07-09-2005, 22:34
Bedankt ossie

Dalgliesh
08-09-2005, 00:01
Als ik lange gesprekken heb met mijn meisje, bel ik met het 'nieuwe' nummer.
How sweet ;-)

Ossie
08-09-2005, 00:06
Als ik lange gesprekken heb met mijn meisje, bel ik met het 'nieuwe' nummer.
How sweet ;-)

Wel he :wink:
Hey, het is iig een stuk goedkoper..... en dat je uren met dr aan de lijn hangt, kun je toch niet vermijden.......

Dalgliesh
08-09-2005, 00:08
MSN WEBCAM EN EEN MIC...

Ossie
08-09-2005, 00:10
dat ook nog ja......

Anonymous
08-09-2005, 08:44
MSN WEBCAM EN EEN MIC...

weet je nou al hoe je de andere kant op kan nemen? :lol: :P

Jochem
08-09-2005, 10:40
vantevoren ff prijzen checken op www.bellen.com

ik bestel altijd bij www.typhone.nl, mijn vriendin ook en een paar van mijn vrienden. nog nooit problemen gehad.

suc6

Ralph
08-09-2005, 13:02
Ik had op www.sitel.nl besteld. Daar kan je ook veel (gratis) cadeau's bij het afsluiten of verlengen van een abonnement krijgen.

Wix
08-09-2005, 13:14
Thanx mensen, ik heb mn keuze laten vallen op gsmeasy.nl.

Ossie
08-09-2005, 17:51
Bij de abo's die ik wilde hadden gsmeasy, gsmweb, gsmtrack, etc. allemaal dezelfde aanbiedingen.
Het verschil zat m in de kleine dingen. Bij de 1 kon je het nummer niet meenemen, bij de ander kon je er geen smsbundel bij krijgen, bij de ander moest je aansluitkosten betalen, bij de ander weer verzendkosten.....

Voor mij kwam daarom ook gsmtrack het goedkoopst uit. Kon het nummer meenemen, geen aansluitkosten, smsbundel kon erbij, en geen verzendkosten.

Ging trouwens best snel. Ik heb 1 van de abo's maandag aangevraagd, en ik heb m nu al binnen (werkend en al).