PDA

View Full Version : voet blessure



Anonymous
15-09-2005, 18:33
Ik heb met m'n voet vol in een elleboog blok getrapt en kan er nu niet meer op lopen. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit kan duren? En hebben jullie eventueel nog tips hoe ik dit moet behandelen?
Hartelijk dank alvast

Ralph
15-09-2005, 19:22
Als je er echt niet meer op kan lopen zou ik maar naar de dokter gaan. Het zou best kunnen dat je een middenvoetsbeentje hebt gebroken.

Anonymous
15-09-2005, 19:45
volgens mij is het niet gebroken, maar heb je tips als het alleen zwaar geblesseerd is? Alvast bedankt.

Muay Thai Elite
15-09-2005, 22:03
Eventueel een koud compresje erop (niet langer dan 15 min!) en rust is het belangrijkst. Je voet ff ontzien van zware handelingen.

Exile57
27-09-2005, 21:21
maja zoals Ralph zei ik zou naar dokter gaan. Neef van me heeft dit ook gehad was ook gebroken dus..je kunt het beste ff langs gaan bij dokter.

just my 2 cents..

redjuh
28-09-2005, 01:24
laatst klapte mijn onderbeen dubbel, 10 cm onder mijn knie zat er nog een knie bij zeg maar. ik heb dat dus ff aangekeken en dagelijks gekoeld, en ontzien, maar later toch maar naar de dokter gegaan, en het bleek toch gebroken te zijn :?

MMArco
28-09-2005, 17:52
Als je onderbeen dubbelklapt moet er toch idd een belletje gaan rinkelen?! :P
Mijn onderbeen is tamelijk onbuigbaar namelijk..

redjuh
30-09-2005, 17:20
t was lichtelijk sarcastisch bedoeld

MMArco
30-09-2005, 18:44
van mij ook :wink:

Fr3ddy
04-10-2005, 10:38
Ik heb met m'n voet vol in een elleboog blok getrapt en kan er nu niet meer op lopen. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit kan duren? En hebben jullie eventueel nog tips hoe ik dit moet behandelen?
Hartelijk dank alvast
Naar de dokter gaan en zijn/haar advies opvolgen. Ik heb 2x bij een breuk in mijn voet het doktersadvies niet opgevolgd vanwege teveel enthousiasme om de training te hervatten. Gevolg: ik kan geen trappen meer maken met mijn rechterbeen.. yeah, it sucks!

Anonymous
04-10-2005, 11:01
Ik heb met m'n voet vol in een elleboog blok getrapt en kan er nu niet meer op lopen. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit kan duren? En hebben jullie eventueel nog tips hoe ik dit moet behandelen?
Hartelijk dank alvast
Naar de dokter gaan en zijn/haar advies opvolgen. Ik heb 2x bij een breuk in mijn voet het doktersadvies niet opgevolgd vanwege teveel enthousiasme om de training te hervatten. Gevolg: ik kan geen trappen meer maken met mijn rechterbeen.. yeah, it sucks!

weten je tegenstanders dat ook ferry? :shock:

Fr3ddy
04-10-2005, 16:43
Heb er nu een half jaar last van, hoop dat het weg trekt voor mijn volgende partij :mrgreen: