PDA

View Full Version : Pijn aan vingerkootje.



ibbie
11-10-2005, 21:00
Ik heb zaterdag Muay original kickbokshandschoenen gekocht, maar mijn linker pink gaat er pijn van doen. Als ik gewoon een tijdje aan het trainen ben gaat het kootje van mijn linker pink nogal zeuren. Als ik ze dan uit doe en hem eventjes beweeg is het weer weg. Zou het kunnen komen omdat ik ook vrij veel kracht moet zetten om een vuist te maken in deze niet al te soepele handschoen? Of komt deze klacht vaker voor en gaat het vanzelf over...? Ik hoor het graag, want dan weet ik of ik ze misschien moet ruilen o.i.d.

greats,
ibbie

Silat
12-10-2005, 00:46
terug gaan naar de winkel.

Marco
12-10-2005, 10:47
kan natuurlijk een fabrieksfoutje zijn.

ibbie
12-10-2005, 11:51
ik heb de winkel even gebeld en daar zeggen ze dat het waarschijnlijk komt omdat ze nog niet soepel genoeg zijn, na een week of 2 trainen zou het over moeten zijn... hmm ik kan ze dan niet meer ruilen :roll: dus beetje lastige situatie

jcsport
18-10-2005, 15:30
Als ik nieuwe handschoenen heb loop ik in het begin altijd te balen, stijve handen, (word nog erger als je bandage draagt in je nieuwe handschoenen)Wat ze in de winkel zeggen klopt, na 2 tot 4 weken wil jij echt geen andere handschoenen meer.
Als je bandage draagt zou je dat even kunnen laten tot de handschoenen wat soepeler zijn.
Succes ermee.