PDA

View Full Version : San Paulo Brazilie



Sjaak
20-10-2005, 16:06
Ben uitgenodigd om in januari of februari samen met Michael een aantal kyokushin seminars te geven in San Paulo. Het plan is om 8 dagen effe over te wippen.

Wie weet hoe je het best en goedkoopst kan vliegen en op welke luchthaven je moet landen, iemand ervaring hiermee ? Gaat alleen om de vliegreis, hotel en eten is al geregeld.

Nog tips om wat moois te bezoeken daar, behalve vrouwen natuurlijk :lol:

Anonymous
20-10-2005, 16:11
geen vrouwen oke je hebt een heel bekende Homo bar ik zoek het adres even op

Pieter mulder
20-10-2005, 16:16
Vlieg met KLM van A'dam direct op Sao Paulo.
Of met andere maatschapijen die via Milaan, Lissabon, Frankfurt of Parijs en dan door gaan naar Sao Paulo.

Genoeg keuze.
Als je naar een reisbureau gaat kunnen die alles betrouwbaar voor je uitzoeken, en je bent ongeveer 50 euro duurder uit dan wanneer je het zelf uitzoekt op internet.

Prijs van een ticket is afhankelijk van het seizoen en hoe lang van tevoren je boekt.
Zo snel mogelijk boeken is het goedkoopst.

Ik was 1030 euro kwijt voor een ticket vanaf A'dam naar Sao Paulo en dan door naar RIO. Dus die van jou moet geodkoper kunnen.

In sao Paulo moet j ff naar de Japanse Wijk. Is echt heel mooi en de cker de moeite waard.
Verder zijn er mooie gebouwen en musea, maar daar moet je van houden.
kijk ook op lonley planet, daar staat een heel verhaal over Sao Paulo.

greetz Pieter

Sjaak
20-10-2005, 16:19
Vlieg met KLM van A'dam direct op Sao Paulo.
Of met andere maatschapijen die via Milaan, Lissabon, Frankfurt of Parijs en dan door gaan naar Sao Paulo.

Genoeg keuze.
Als je naar een reisbureau gaat kunnen die alles betrouwbaar voor je uitzoeken, en je bent ongeveer 50 euro duurder uit dan wanneer je het zelf uitzoekt op internet.

Prijs van een ticket is afhankelijk van het seizoen en hoe lang van tevoren je boekt.
Zo snel mogelijk boeken is het goedkoopst.

Ik was 1030 euro kwijt voor een ticket vanaf A'dam naar Sao Paulo en dan door naar RIO. Dus die van jou moet geodkoper kunnen.

In sao Paulo moet j ff naar de Japanse Wijk. Is echt heel mooi en de cker de moeite waard.
Verder zijn er mooie gebouwen en musea, maar daar moet je van houden.
kijk ook op lonley planet, daar staat een heel verhaal over Sao Paulo.

greetz Pieter

Thanks Pieter.

Groetjes Sjaak

Anonymous
20-10-2005, 16:55
Sjaak, maak je nog een paar foto's van het vrouwelijk schoon voor ons?

Jochem
20-10-2005, 17:05
ik had geboekt nog geen week vantevoren, 830 europ, vliegen via portugal met TAP

www.tap.pt

of gelijk in nlds
http://www.tap-airportugal.nl/eportalHo/v10/HO/jsp/index.jsp

kheb even voor je gekeken, het moet voor zon 600 euro lukken als je beetje flexibel bent met vertrek en terugkomst dag. bijv 20/02 heen, 01/03 terug kost je 575 euries

heen
€287.50 Maan
20/02 07:00
Amsterdam 08:50
Lissabon TP639
Maan
20/02 12:10
Lissabon 19:15
Sao Paulo TP6077
(Codeshare)

terug
€287.50 Woen
01/03 18:10
Sao Paulo 06:45
Lissabon TP190
Don
02/03 07:45
Lissabon 11:35
Amsterdam TP658
suc6!

Christophe
20-10-2005, 18:47
geen vrouwen oke je hebt een heel bekende Homo bar ik zoek het adres even op

:lol: LMFAO :lol:

Anonymous
20-10-2005, 19:00
Goed alle sites checken. KLM is altijd de hoofdprijs dokken. Varig was altijd goedkoper. Vliegen naar Z-Amerika is ook vaak goedkoop via Noord-Amerika. Check effe Amerikaanse aanbiedingen. Als je dan toch via een reisburau wil boeken, Vliegwinkel.nl, of anders WTC, world ticket centre, Amsterdam (tegenover VOS Gym), adres nieuwezijds voorburgwal.., goeie budgetprijzen altijd!

Good luck, hou me op de hoogte, ben benieuwd

mzzl Mjokkie

redjuh
20-10-2005, 19:11
als je wordt uitgenodigd, zal er toch wel voor je betaald worden?

Jay Hoov
20-10-2005, 20:01
Goed bezig Sjaak, veel plezier daaro :D

appelsap
21-10-2005, 09:55
Ben uitgenodigd om in januari of februari samen met Michael een aantal kyokushin seminars te geven in San Paulo. Het plan is om 8 dagen effe over te wippen.

:

Laat me ff weten wanneer je er precies bent, ik ben er dan waarschijnlijk ook, voor mijn werk.
25-29 Februari is het carnaval, dus dan worden er hele andere seminars gegeven en anders getrained............

Ashihara549
21-10-2005, 10:05
Sjaak, misschien ook nog een optie om naar Fortaleza of naar Natal te vliegen en daarvandaan een binnelandse vlucht met GOL te maken naar Sao Paulo.

Binnelandse vluchten zijn prima daar, ik heb er een jaar gewoond en hier veel gebruik van gemaakt

Sjaak
21-10-2005, 10:57
Jongens echt te gek dat jullie zo behulpzaam zijn, ga het een en ander effe uitzoeken. Laat jullie nog wel weten hoe of wat.

THANKS !

Groetjes Sjaak

cactusdre
21-10-2005, 11:17
De vrouwen zijn daar prachtig maar hebben wel veel kilometers op de teller. Vergeet geen rubber mee te nemen. :lol:

Iwan
21-10-2005, 11:31
De vrouwen zijn daar prachtig maar hebben wel veel kilometers op de teller. Vergeet geen rubber mee te nemen. :lol:

Vergeet de talloze shemales niet hahaha!
Succes Sjaak!

Sjaak
21-10-2005, 11:32
Heren heren ....................... on topic graag :lol:

remco pardoel
22-10-2005, 18:01
je kan beter een directe vlucht nemen of via natal en daar een paar dagen blijven en dan door
anders ben je helemaal gebroken met over stap..

Sao Paulo is zeker een aanrader!

Jochem
23-10-2005, 10:24
je kan beter een directe vlucht nemen of via natal en daar een paar dagen blijven en dan door
anders ben je helemaal gebroken met over stap..

Sao Paulo is zeker een aanrader!

Ligt eraan hoe lang de overstap duurt, via TAP wacht je nog geen uur op de aansluiting op het vliegveld, ik vondt het persoonlijk wel fijn om ff mijn benen te strekken.