PDA

View Full Version : Vanessa Conny Breukhoven is niet lekker....



Marco
01-11-2005, 09:55
Mevr. is weer eens bezig, ongelovelijk die vrouw is elk gevoel van realiteit sowieso al jaren kwijt (kijk maar naar haar tot masker omgetoverde spuithoofd) maar dat je met een drankje op de markt komt om kanker te bestrijden terwijl het niet 100 % bewezen is dat het werkt vindt ik diep triest.....

Claim drankje Breukhoven lijkt op misleiding

Uitgegeven: 29 oktober 2005 12:15

AMSTERDAM - KWF Kankerbestrijding verzet zich tegen de claim dat een middel dat maandag wordt geïntroduceerd, helpt bij de behandeling van kanker. Het gaat om een voedingspreparaat waarvoor Connie Breukhoven reclame maakt.

Volgens KWF is de genezende werking van Haelan 951 nog lang niet bewezen. Dat het middel een nieuwe strategie zou zijn in de strijd tegen kanker, lijkt op misleiding, aldus een woordvoerder van KWF.


Breukhoven wil het sojadrankje voor 59 euro per flesje gaan verkopen. Volgens haar heeft het middel "de eigenschap om ziekten in de kern van de beschadigde cellen te bestrijden", zoals zij het in De Telegraaf van zaterdag formuleert. Breukhoven is eigenaar van de anti-aging kliniek Clinic for Injectables in Den Haag.

Jay Hoov
01-11-2005, 13:26
Fuck die clown :evil:

Dalgliesh
01-11-2005, 13:40
Ik zou het met haar doen!

Jay Hoov
01-11-2005, 13:47
Ik zou het met haar doen!

Dat zeg je nu, wacht maar tot ze naast je wakker wordt....dan schrik je je de rotkanker!

Iwan
01-11-2005, 13:54
Ik zou het met haar doen!

Dat zeg je nu, wacht maar tot ze naast je wakker wordt....dan schrik je je de rotkanker!

Maar voor die rotkanker kun je dan weer zo'n flesje met van die shit drinken van haar hehehe!

Jay Hoov
01-11-2005, 14:00
Ik zou het met haar doen!

Dat zeg je nu, wacht maar tot ze naast je wakker wordt....dan schrik je je de rotkanker!

Maar voor die rotkanker kun je dan weer zo'n flesje met van die shit drinken van haar hehehe!

:D :D :D :D

Dalgliesh
01-11-2005, 17:45
Ik zou het met haar doen!

Dat zeg je nu, wacht maar tot ze naast je wakker wordt....dan schrik je je de rotkanker!

Maar voor die rotkanker kun je dan weer zo'n flesje met van die shit drinken van haar hehehe!
lol En dan heb ik het al met haar gedaan! En ik wil ook niet met haar in bed ofzo, gewoon op een feestje in de toilet.

Mike
01-11-2005, 18:56
25 jaar geleden mocht je willen dat je die geile snol kon neuken

nu is het helaas een vies smeerpijpje :lol:

maar serieus ik heb ooit oude playboy foto's van haar gezien en ze was mega lekker!

Marco
01-11-2005, 20:13
25 jaar geleden mocht je willen dat je die geile snol kon neuken

nu is het helaas een vies smeerpijpje :lol:

maar serieus ik heb ooit oude playboy foto's van haar gezien en ze was mega lekker!

Posten dan!

de echte freaks weten die fotos vast wel te vinden en ik moet zeggen dat ze er in de jaren tachtig idd lekker uitzag.

Jay Hoov
01-11-2005, 20:20
Ik zou het met haar doen!

Dat zeg je nu, wacht maar tot ze naast je wakker wordt....dan schrik je je de rotkanker!

Maar voor die rotkanker kun je dan weer zo'n flesje met van die shit drinken van haar hehehe!
lol En dan heb ik het al met haar gedaan! En ik wil ook niet met haar in bed ofzo, gewoon op een feestje in de toilet.

Nou, voorruit dan maar!

dokter flinstone
02-11-2005, 08:47
Van dit soort mensen wordt ik echt zo pissig!!!!!!!
Zelf zit ik al 5 jaar in het kankeronderzoek en weet verdomme heel goed waar ik het over heb. Ze is nog erger dan Jomanda.

Ze zegt:"de eigenschap om ziekten in de kern van de beschadigde cellen te bestrijden". Dit is echt bullshit.

Met een normaal drankje kan je niet de beschadigde cellen (ik neem aan dat ze hiermee de kanker bedoeld) niet opsporen. Laat staan dat het drankje de cel in komt, de kern bereikt en hier het werk gaat doen.

Waar ik nog het meest pissed over ben ik dat ze over de rug van radeloze patienten geld gaat verdienen. Ik zou het ook kopen als ik nog twee maanden te leven had, als ik niet beter zou weten!!!!!!!

Mickey
02-11-2005, 08:54
Van dit soort mensen wordt ik echt zo pissig!!!!!!!
Zelf zit ik al 5 jaar in het kankeronderzoek en weet verdomme heel goed waar ik het over heb. Ze is nog erger dan Jomanda.

Ze zegt:"de eigenschap om ziekten in de kern van de beschadigde cellen te bestrijden". Dit is echt bullshit.

Met een normaal drankje kan je niet de beschadigde cellen (ik neem aan dat ze hiermee de kanker bedoeld) niet opsporen. Laat staan dat het drankje de cel in komt, de kern bereikt en hier het werk gaat doen.

Waar ik nog het meest pissed over ben ik dat ze over de rug van radeloze patienten geld gaat verdienen. Ik zou het ook kopen als ik nog twee maanden te leven had, als ik niet beter zou weten!!!!!!!

Ja man! Dit soort mensen parasiteren op de ellende van wanhopige mensen die alles zullen proberen om hun ziekte te bestrijden..
Dit soort volk mag van mij krijgen waar ze beter van proberen te worden.

Anonymous
02-11-2005, 09:01
Van dit soort mensen wordt ik echt zo pissig!!!!!!!
Zelf zit ik al 5 jaar in het kankeronderzoek en weet verdomme heel goed waar ik het over heb. Ze is nog erger dan Jomanda.

Ze zegt:"de eigenschap om ziekten in de kern van de beschadigde cellen te bestrijden". Dit is echt bullshit.

Met een normaal drankje kan je niet de beschadigde cellen (ik neem aan dat ze hiermee de kanker bedoeld) niet opsporen. Laat staan dat het drankje de cel in komt, de kern bereikt en hier het werk gaat doen.

Waar ik nog het meest pissed over ben ik dat ze over de rug van radeloze patienten geld gaat verdienen. Ik zou het ook kopen als ik nog twee maanden te leven had, als ik niet beter zou weten!!!!!!!

Ja man! Dit soort mensen parasiteren op de ellende van wanhopige mensen die alles zullen proberen om hun ziekte te bestrijden..
Dit soort volk mag van mij krijgen waar ze beter van proberen te worden.

idd!!

ik stel voor dat dalgliesh haar een angry dragon geeft

dokter flinstone
02-11-2005, 10:45
Je kan dus net zo goed zorgen voor goed,gezond en divers eten. Wat vitamis extra kan ook geen kwaad en het kost altijd minder!

Makijs
02-11-2005, 11:08
Het fijne ervan zullen we dus niet weten, ik hou het erop dat marketingwonder Hans wel weet hoe hij dit soort placebo's in een hele korte tijd en heel goedkoop heel veel naamsbekendheid heeft gegeven.

Rik slaat de spijker op zijn kop.

Dalgliesh
02-11-2005, 12:13
Hoe zit het met het placebo effect op een kankerpatient? Ik dacht dat je gemoedstoestand ook invloed had op de ziekte, en als je denkt dat je er beter van wordt, of je beter gaat voelen of je weken kunt verlengen in maanden, dat je wel dankbaar bent.
Ik ben geen dokter en heb er geen verstand van, ik zou iig alles aanpakken wat niet schaad.
Ik zag haar gister op Talpa, ik zou me er niet voor schamen als ik haar gedaan heb.

Biiyen
02-11-2005, 12:17
Een trio met Conny en Kim Holland is ook wel vet :lol:

Silat
02-11-2005, 15:08
Een trio met Conny en Kim Holland is ook wel vet :lol:


LOL beter die 2 als met deze


OMFG....

.Hallo! Ik ben kaleena, 21 jaar en ik zoek een leuke vriend! Daarom heb ik me ingeschreven op een datingsite. Om een goed beeld van mezelf te geven heb ik wat leuke foto's van mezelf gemaakt."

http://tangotime.com/members/kaleena?photos&pg=01

Profiel Kaleena, als je nog geinteresserd bent:
http://tangotime.com/members/kaleena

ricardo
02-11-2005, 20:35
:lol: