PDA

View Full Version : Meisje vergiftigd Moeder als Eerbetoon!



Mickey
03-11-2005, 11:49
Een 16-jarig meisje uit Japan heeft haar moeder maandenlang vergiftigd als eerbetoon aan de Britse seriemoordenaar Graham Young. Net als Young, die ook wel 'de theevergiftiger' wordt genoemd, diende ze haar slachtoffer het rattengif thalium toe. Dit meldde The Times vandaag.

Het meisje verhoogde steeds de dosis en hield in een logboek op internet bij hoe haar moeder leed. "Mijn moeder heeft voor het eerst hallucinaties gekregen. Ze lijkt te lijden onder insecten die niet bestaan en witte schaduwen bij de deur." Het logboek herinnert aan het dagboek van Young, waarin eveneens bijgehouden werd hoe zijn slachtoffers bezweken aan dagelijkse doses thalium.

Het meisje 'oefende' haar handelingen op dieren, waaronder een kat. "Om een levend wezen te doden. Het moment dat het mes ergens indringt. De warmte van het bloed. De kleine zucht. Het geeft me allemaal voldoening." Het meisje is gearresteerd en komt openlijk uit voor haar bewondering voor Young. Haar moeder ligt in coma en verkeert in levensgevaar.

Japan.. :shock:
Nog enger als Amerika.

Hidman
03-11-2005, 12:41
:shock: en dan ook nog pas 16 jaar!

Mephisto
03-11-2005, 12:58
The worls is coming to an end....

wat een idioten heb je toch in de wereld :roll:

mossad
03-11-2005, 15:03
Ze hebben daar op tv toch ook altijd van die sadistische spelletjes? Vreemde jongens die Japanners.

Sjaak
03-11-2005, 16:47
Spoort niet :roll:

Arjan
03-11-2005, 22:40
ah die lui heb je overal, japanner of niet.. moet wel zeggen dat het een maf land is.. maar er zijn zoveel mensen die dingen nadoen, in een film met wesley snipes ofzo gaat er ook iemand dood door gas in een hokje en dan een aansteker erbij, na die film zijn er ook 3 mensen op die wijze vermoord...

waren heus geen japanners, net zo ziek.. dit is wel iets zieker omdat het dr eigen moeder is maarja, ik persoonlijk vind ghotics veel enger :lol:

Muay Thai Elite
04-11-2005, 16:00
Japan.. :shock:
Even eng als moslims