PDA

View Full Version : Noorse vrouw schuldig aan verkrachting



payap
10-11-2005, 10:56
Noorse vrouw schuldig aan verkrachting

OSLO - Een rechtbank in het Noorse Bergen heeft een 24-jarige vrouw ook in hoger beroep schuldig bevonden aan verkrachting van een man. Daarmee werd het vonnis van een lagere rechtbank bevestigd. Wel reduceerde de rechtbank de gevangenisstraf die de vrouw in eerste instantie kreeg opgelegd, van negen tot acht maanden.


De vrouw, wier naam niet werd vrijgegeven, pijpte in januari 2004 een man die in slaap was gevallen in het appartement dat ze deelde met haar vriend. De man getuigde dat haar activiteiten hem wakker maakten. In eerste instantie ontkende de vrouw het seksueel contact. Later gaf ze toe dat het had plaatsgevonden, maar beweerde ze dat de man ermee had ingestemd.

De rechtbank geloofde de man en oordeelde dat dergelijke ongewenste seks door de Noorse wet wordt beschouwd als verkrachting. De vrouw moet de man vijfduizend euro schadevergoeding betalen, waarvan 1.100 zijn bestemd om de rekeningen van de man bij zijn dokter en zijn psychiater te voldoen.

Hij heeft naar eigen zeggen sinds het voorval namelijk nauwelijks meer zin in seks. Ook beschreef de man het voorval als een gebeurtenis die zijn vertrouwen in de medemens heeft geknakt.

payap
10-11-2005, 10:57
Wat erg voor die man zeg ! :shock:

je moet er toch niet aan denken dat je lekker ligt te slapen en zomaar door een 24 jarige Noorse dame wordt gepijpt !

verschrikkelijk ! :roll:

Nickuraba
10-11-2005, 11:03
ze zal niet voor niets aangeklaagd zijn, als ze lekker was was die dude er wel op geklommen zal wel een oggel wezen! dan zou ik ook geld vragen :D

Highline
10-11-2005, 11:17
asl het pijpen van mannen strafbaar wordt gesteld, zal guru vor heel wat jaartjes de bak in moeten :lol:


:D:D

dokter flinstone
10-11-2005, 11:23
Vind je het gek dat je hulp nodig hebt wanneer je bij het wakker worden Guru op z'n knietjes ziet zitten.

Mighty Me
10-11-2005, 11:46
Heheheh :D

Dennuz
10-11-2005, 11:50
Wil wel eens een foto van die vrouw zien, moet wel een aardige draak zijn wil je aangifte doen van zoiets..

Mephisto
10-11-2005, 12:56
:shock: shit, gebeurt me zo vak, wist niet dat het strafbaar is, zal vragen of ze het niet meer wil doen. Wat een idioot, en als zo echt lelijk zou zijn doe je toch gewoon weer je ogen dicht, Sucker!

Iwan
10-11-2005, 12:58
Valt me nog mee dat die vrouw niet als excuus had dat ze gestruikeld was, en precies bovenop z'n pik was geland met haar mond hahaha!

Silat
10-11-2005, 13:01
Ik laat me regelmatig inelkaar slaan door m'n vrouwtje en daarna gepijpt worden... heerlijk toch! dat geeft echt een kick :lol:

Iwan
10-11-2005, 14:00
Valt me nog mee dat die vrouw niet als excuus had dat ze gestruikeld was, en precies bovenop z'n pik was geland met haar mond hahaha!

LOL!!

Net als die mensen in het andere topic die 'per ongeluk' op een flesje vallen.


Hahaha, ja man, daar moest ik gelijk aan denken!

Biiyen
10-11-2005, 15:04
Ik wil ook wel eens een foto zien van die vrouw, als dat een mooie meid blijkt te zijn dan moet die man preventief worden geruimd!

redjuh
10-11-2005, 15:07
dit is ZO stoer! hahaha PAYBACK TIME

Boem Boem
10-11-2005, 23:07
of dat hele lelijke wijf die laatst in de dungeon stond...die dikke met die open schotwond....

Maar als je gepakt wordt door zo'n wijf.....na ben je mooi klaar mee...... :shock:

PigDog
14-11-2005, 00:37
Iedereen die wel eens in Noorwegen is geweest, kijkt helemaal niet op van dit bericht......
Er is nogal een vrouwenoverschot daar, dus in discotheken wordt je als man zijnde gewoon lastig gevallen.
Of het aantal mekaar tongende vrouwen in het uitgaansleven valt ook op, niet omdat ze lesbies zijn maar gewoon even geen man voorhanden hebben...

Ach Noorwegen is een naar land.....
Nat en koud en zo :D

SpecialX
14-11-2005, 01:14
whahaha wat een verhaal zeg!! het zal allemaal wel een reden hebben :D

wat zielig voor die manneke, hij zal hier wel eeuwig een trauma aan achterhouden :roll: