PDA

View Full Version : Uitsmijter van de Matrixx bij Peter r de vries :D



Deuce
12-11-2005, 00:20
Deze zondag in Peter R. de Vries:

- De afpersingspraktijken van een louche incassobureau. Blootgelegd met de verborgen camera.
Zondag 13 november, 20.30 uur op SBS6

Die kale vent is uitsmijter bij de Matrixx
Vond hem nog altijd wel zo relaxed.

Ff kijken zondag

Promo filmpje:
http://www.peterrdevries.nl/video/promo13-11-05.wmv

Tsuki
12-11-2005, 00:22
LOL echt vechten kannie niet

ICON
12-11-2005, 02:41
Deze zondag in Peter R. de Vries:

- De afpersingspraktijken van een louche incassobureau. Blootgelegd met de verborgen camera.
Zondag 13 november, 20.30 uur op SBS6

Die kale vent is uitsmijter bij de Matrixx
Vond hem nog altijd wel zo relaxed.

Ff kijken zondag

Promo filmpje:
http://www.peterrdevries.nl/video/promo13-11-05.wmv

is dat die gast die jou vaak de tent uittrapte?

Marco
12-11-2005, 08:40
Stoere man die kale, echt zeer indrukwekkend, jammer dat 80% van de portiers uit dit soort types bestaat...

Octavius
12-11-2005, 10:39
Stoere man die kale, echt zeer indrukwekkend, jammer dat 80% van de portiers uit dit soort types bestaat...

Zo grote kerl is wel eens gestrekt gegaan toen hij Murat D. eruit wou zetten. Tja toch lullig dat je zelf met je 2m en 110Kg, door een kerl van 70kg in een volle disco effe het licht wordt uitgedaan.

Deuce
12-11-2005, 11:35
is dat die gast die jou vaak de tent uittrapte?

Nee das een kleine kale, ietwat dikkere... :lol:

Johan H
12-11-2005, 12:59
ik ga wel ff kijken lijkt me wel een mooi stukje...

ashi76
12-11-2005, 14:28
LOL echt vechten kannie niet

tsuki = correct.

Stoere trieste anabolen billy.

ICON
12-11-2005, 15:17
is dat die gast die jou vaak de tent uittrapte?

Nee das een kleine kale, ietwat dikkere... :lol:

oh die met die stierennek :lol: . in zoverre je het nek kunt noemen

jcsport
12-11-2005, 21:24
Tja je blijft lachen hier in de stad, deze jongen stond nu niet bepaald bekend om zn lef.... :lol:

The Bulldog
12-11-2005, 21:39
Stoere man die kale, echt zeer indrukwekkend, jammer dat 80% van de portiers uit dit soort types bestaat...

Zo grote kerl is wel eens gestrekt gegaan toen hij Murat Derkci eruit wou zetten. Tja toch lullig dat je zelf met je 2m en 110Kg, door een kerl van 70kg in een volle disco effe het licht wordt uitgedaan.

Klopt zeer lullig....vooral omdat het geen reclame is als een topsporter..met naam en toenaam wordt genoemd op een forum.. in verband met geweld in het uitgaans leven... :roll:

Ronny
13-11-2005, 02:09
had je het maar niet moeten doen.......

Anonymous
13-11-2005, 04:24
loser!

Anonymous
13-11-2005, 13:31
d8 dat vandaag aandacht werd besteedt aan de Roermondse kerkhofmoord.

Anonymous
13-11-2005, 13:34
nix gezegd.

Octavius
13-11-2005, 13:42
Stoere man die kale, echt zeer indrukwekkend, jammer dat 80% van de portiers uit dit soort types bestaat...

Zo grote kerl is wel eens gestrekt gegaan toen hij Murat D. eruit wou zetten. Tja toch lullig dat je zelf met je 2m en 110Kg, door een kerl van 70kg in een volle disco effe het licht wordt uitgedaan.

Klopt zeer lullig....vooral omdat het geen reclame is als een topsporter..met naam en toenaam wordt genoemd op een forum.. in verband met geweld in het uitgaans leven... :roll:

Nou zou jij je zonder dat je wat gedaan hebt hardhandig de disco uitgezet willen worden en dit toelaten. Dan geeft je toch ook een tik terug. Tja dat die anabolen henkie zo zwakke kin had.

En wat loop je te miepen over topsport, slechte reclame. Of je zelf zo heilig bent. Elke vorm van geweld is geen reclame voor wat voor beroep je uitoefend.

Arjan
13-11-2005, 13:44
ik zou hem niet voor de bek slaan hoor?

m.g
13-11-2005, 17:19
Deze aflevering ga ik zeker bekijken.....

dtgerald
13-11-2005, 18:15
De dvd recorder even instellen.Ik ga straks nog even naar de kroeg om het weekend uit te luiden.

Anonymous
13-11-2005, 18:22
ik kwam die twee stumpers gister tegen in arnhem tijdens stappen ,bij manhathan. zullen in nijmegen wel niet meer zo welkom zijn .ik herkende ze gelijk nadat ik het filmpje gistermiddag gezien had.

The Bulldog
13-11-2005, 22:03
Stoere man die kale, echt zeer indrukwekkend, jammer dat 80% van de portiers uit dit soort types bestaat...

Zo grote kerl is wel eens gestrekt gegaan toen hij Murat D. eruit wou zetten. Tja toch lullig dat je zelf met je 2m en 110Kg, door een kerl van 70kg in een volle disco effe het licht wordt uitgedaan.

Klopt zeer lullig....vooral omdat het geen reclame is als een topsporter..met naam en toenaam wordt genoemd op een forum.. in verband met geweld in het uitgaans leven... :roll:

Nou zou jij je zonder dat je wat gedaan hebt hardhandig de disco uitgezet willen worden en dit toelaten. Dan geeft je toch ook een tik terug. Tja dat die anabolen henkie zo zwakke kin had.

En wat loop je te miepen over topsport, slechte reclame. Of je zelf zo heilig bent. Elke vorm van geweld is geen reclame voor wat voor beroep je uitoefend.

Ben met je eens dat niemand zich onheus moet laten behandelen.... Het is dan alleen jammer dat het dan net een vechtsporter is die dan op deze wijze voor zichzelf moet opkomen. En dan met naam genoemd wordt...

Gasten als deze "held" :lol: :lol: mag van mij van iedereen een klap krijgen...
Dus OCT. begrijp me niet verkeerd...

Ze dropen trouwens snel af toen ze door De Vries aangesproken werden... :lol:

PigDog
14-11-2005, 00:23
Je hoeft trouwens geen topsporter te zijn om deze jongens neer te slaan. Althans: ik was niet onder de indruk van hun stootwerk.....
Bunch of losers.......

Ronny
14-11-2005, 10:06
voor dat soor mensen is een mooi woord .........COCKHOUNDS

jcsport
14-11-2005, 10:51
Ben met je eens dat niemand zich onheus moet laten behandelen.... Het is dan alleen jammer dat het dan net een vechtsporter is die dan op deze wijze voor zichzelf moet opkomen. En dan met naam genoemd wordt...

Gasten als deze "held" :lol: :lol: mag van mij van iedereen een klap krijgen...
Dus OCT. begrijp me niet verkeerd...

Ze dropen trouwens snel af toen ze door De Vries aangesproken werden... :lol:

Bij mijn weten beoefent de jongen waar het hier om gaat geen vechtsport,
hij is lang en gespiert en maakt misbruik van zijn postuur, het is een aardige gozer maar zoals jullie gezien hebben geen knokker.

Anonymous
14-11-2005, 11:03
het is een aardige gozer maar zoals jullie gezien hebben geen knokker.

Neem aan dat je 'aardig' in termen van omvang bedoeld?

Mighty Me
14-11-2005, 11:06
Die gast kan niet vechten zag je ze zogenaamde guilotine Whaha ik kwam niet meer bij toen ik die zag zo een grote kerel die niet kan vechten

SpecialX
14-11-2005, 11:18
hmmm incasso bureau hoor :roll: , moeten ze de volgende keer een knuppel meenemen ;) dan lijken ze er meer op lol
2 brede binken die dreigen en scheldwoorden gebruiken is niet echt bepaald een incasso bedrijf.

leuke aflevering gisteren.

jcsport
14-11-2005, 13:57
het is een aardige gozer maar zoals jullie gezien hebben geen knokker.

Neem aan dat je 'aardig' in termen van omvang bedoeld?

Nee met aardig bedoel ik in de omgang, die keren dat ik hem gesproken heb was ie gewoon OK, hij is gewoon wat te groot voor zn karakter :wink:

The Bulldog
14-11-2005, 14:07
het is een aardige gozer maar zoals jullie gezien hebben geen knokker.

Neem aan dat je 'aardig' in termen van omvang bedoeld?

Nee met aardig bedoel ik in de omgang, die keren dat ik hem gesproken heb was ie gewoon OK, hij is gewoon wat te groot voor zn karakter :wink: :lol:

MMA Davy
14-11-2005, 15:11
Tja je blijft lachen hier in de stad, deze jongen stond nu niet bepaald bekend om zn lef.... :lol:

is CORRECT!

:lol:

Biiyen
14-11-2005, 17:06
het is een aardige gozer maar zoals jullie gezien hebben geen knokker.

Neem aan dat je 'aardig' in termen van omvang bedoeld?

idd ik vond ze niet bepaald aardig en symphatiek, vond ze beide opgeblazen agro sukkeltjes. Als Murat die grote annabole vetklep echt heeft neergeslagen dan vind ik Murat een toffe gast. Damn wat een prutsers zeg... een beetje een oude man lastigvallen, wat een helden...

Johan H
14-11-2005, 17:53
vond ook niet dat ze konden vechten,,,hij had trouwens wel een goede dekking zagen jullie dat :lol: maarjah als je alleen maar van zulke ouwe kerels geld moet innen hoeft je ook niet te kunnen vechten ahaha :lol:

Octavius
14-11-2005, 18:27
het is een aardige gozer maar zoals jullie gezien hebben geen knokker.

Neem aan dat je 'aardig' in termen van omvang bedoeld?

idd ik vond ze niet bepaald aardig en symphatiek, vond ze beide opgeblazen agro sukkeltjes. Als Murat die grote annabole vetklep echt heeft neergeslagen dan vind ik Murat een toffe gast. Damn wat een prutsers zeg... een beetje een oude man lastigvallen, wat een helden...

Murat heeft niet hem maar een ander 'terug op aarde' gebracht. Was btw enkele jaren terug in Antwerpen.

A-team
15-11-2005, 11:56
Die sukkels wisten ook wel wie ze uitzochten. Een oplossing, terug laten komen en allebei de knieschijfen kapot schieten. Opgeruimd staat netjes.
Aardige goser, gewoon een grote lul die geld over de rug van de zwakkere wil verdienen.

Anonymous
15-11-2005, 11:59
Vond het wel raar dat de opdraxchtgevers van nix wisten. Lijkt me ook sterk.

Jay Hoov
15-11-2005, 12:09
Het waren 2 kleuters...Hahahaha, wat een losers....Big for nothing heet dat!

Ik zou het graag in hun bek willen zeggen...Bitches!

MZN
15-11-2005, 14:10
Het is logisch de vorderingen te ontkennen. Aan de andere kant kan dat ook onderdeel van 't plan zijn om zich in te dekken ook omdat er een verbod op contact in die brief van dat incassobureau stond...

Wat ook een beetje logisch zou kunnen zijn is dat ze gewoon oude rekeningen weten te traceren en die alsnog in gaan vorderen om alle centen zelf in hun eigen zak te douwen....

cactusdre
15-11-2005, 15:01
Ik had het leuk gevonden als Peter ze had opgewacht met een paar echte criminelen. Ik had die opgeblazen pisnichten wel in hun broek zien willen schijten van angst als ze erachter kwamen dat ze de verkeerde wilde afpersen. Misschien een leuk nieuw tv programma Gotcha meets PeterRdeVries.