PDA

View Full Version : Onlusten in Rotterdam



Sjaak
14-11-2005, 12:07
Zat er aan te komen en gisteren en vooral vannacht zijn er serieuze onlusten uitgebroken in Rotterdan Zuid.

Auto's werden in de fik gestoken in Vreewijk en Hillesluis en gemaskerde jongeren riepen dat de heilige oorlog was begonnen en riepen Arabische teksten.

Staat er zo'n Jan Lul van een politie agent hier op TV Rijnmond te vertellen dat het na-aap gedrag is van jongeren en dat dit waarschijnlijk een incident is :shock: Heeft die randdebiel een plaat voor zijn kop soms ?

Ik zeg je dat dit uit de hand gaat lopen en dat Rotterdammers dit niet zullen pikken :idea: want die laten hun bezittingen niet in de fik steken door TUIG :evil:

Sjaak
14-11-2005, 12:22
De autobranden die zaterdagnacht plaatsvonden in Rotterdam hebben wel degelijk te maken met de rellen in Frankrijk. Eerder wees de politie een dergelijke verwijzing van de hand. Volgens buurtbewoners riepen de daders - gemaskerde jongeren met benzinebommen die een spoor van brandende en beschadigde auto's achterlieten - Arabische teksten en 'De oorlog is begonnen'. De Rotterdamse politie houdt er nu rekening mee dat er sprake is van imitatiegedrag van de Franse onlusten.

De ongeregeldheden vonden zaterdagnacht plaats in de Rotterdamse wijken Vreewijk en Hillesluis. Zeker tien auto's brandden uit, minstens elf wagens raakten zwaar beschadigd. Bij verschillende huizen vloog een brandbom door de ruit of tegen de gevel. Een getuige zegt op de voorpagina van De Telegraaf: ''Zeker vijfentwintig man deden mee. Ze hadden bivakmutsen op en liepen met messen en knuppels door de straat. Ze schreeuwden ook Arabische teksten. We schrokken ons helemaal rot.'' Een andere bewoner van de buurt: ''Mijn vrouw durft niet meer naar bed. Pas als ze die gasten oppakken hebben we weer rust. Het waren allemaal Marokkanen. Ze schreeuwden dat de oorlog was begonnen. Er lagen allemaal bierflesjes in de straat, die hadden ze gebruikt als molotovcocktails.''

De voorzitter van de Rotterdamse deelgemeente Feijenoord wilde gisteren absoluut geen vergelijkingen maken met de ernstige rellen in de Franse voorsteden. De politie heeft nog niemand aangehouden.

ashi76
14-11-2005, 13:03
Die gasten moet je niet oppakken, maar meteen standrechtelijk executeren !

Door dit soort mongolen breekt er dalijk dus echt een burgeroorlog uit. :evil:

Marco (scheids)
14-11-2005, 14:04
Als ze maar op zuid blijven, anders moet ik toch echt op gaan treden ..... :wink:

Sjaak
14-11-2005, 14:10
De eerste de beste die mijn auto een haartje krenkt krijgt een enkeltje Allah of God :wink:

Hidman
14-11-2005, 14:47
http://www.bizarsite.nl/fvdw/levensgevaar.jpg

Anonymous
14-11-2005, 15:24
Zat er aan te komen en gisteren en vooral vannacht zijn er serieuze onlusten uitgebroken in Rotterdan Zuid.

Auto's werden in de fik gestoken in Vreewijk en Hillesluis en gemaskerde jongeren riepen dat de heilige oorlog was begonnen en riepen Arabische teksten.

Staat er zo'n Jan Lul van een politie agent hier op TV Rijnmond te vertellen dat het na-aap gedrag is van jongeren en dat dit waarschijnlijk een incident is :shock: Heeft die randdebiel een plaat voor zijn kop soms ?

Ik zeg je dat dit uit de hand gaat lopen en dat Rotterdammers dit niet zullen pikken :idea: want die laten hun bezittingen niet in de fik steken door TUIG :evil:

haha, ik zag het bericht gisteren op tv en ik wist toen al dat jij hier een topic over zou openen... je bent wel erg voorspelbaar sjakie!

Sjaak
14-11-2005, 15:57
Goed van je zeg Jomanda.

Is wel gebeurd in de wijk waar ik 25 jaar heb gewoond en waar ik nog steeds familie heb wonen.

Sjaak
14-11-2005, 16:01
Oeps verkeerde topic

cactusdre
14-11-2005, 16:08
[quote="Sjaak"]Goed van je zeg Jomanda.

Wow hoe wist je dat die guest Jomanda was? :shock: :shock:

Ben benieuwd of er in amsterdam nog wat gaat gebeuren. Ik ben er klaar voor. Ze kunnen allemaal een pan frituurvet over zich heen krijgen.

Virus
14-11-2005, 16:37
haha, ik zag het bericht gisteren op tv en ik wist toen al dat jij hier een topic over zou openen... je bent wel erg voorspelbaar sjakie!
Wie je bent weet ik niet, maar ik dacht precies hetzelfde... :lol:

Biiyen
14-11-2005, 16:48
hahahahaha
"de heilige oorlog is uitgebroken" hahahaha wat een zielige debieletjes :lol:

Anonymous
14-11-2005, 16:54
Je stuurt een email naar Kassa en krijgt een brief terug van de onbudsman?? Of heb je twee brieven gestuurd.


Ik heb er 4 gestuurd, Kassa, Ombudsman, geschillencommissie energie en consumentenbond.

En die deurwaarder zal toch me tuin inmoeten op aan te bellen en dan is die op mijn grond :wink: Kijken of de honden hem leuk vinden :lol:

hij komt heus niet je bankstel in beslag nemen. hij brengt gewoon een schriftelijk bevel uit en als je dan niet binnen 5 dagen hebt betaald, legt hij gewoon beslag op je bankrekening of je auto. errug vervelend. :lol:

Hidman
14-11-2005, 16:56
legt hij gewoon beslag op je bankrekening of je auto. errug vervelend. :lol:

met een beetje pech heeft die auto dan ook al in de fik gestaan daar in Rotterdam!

Sjaak
14-11-2005, 16:56
Ben benieuwd vanavond wat er gaat gebeuren in Vreewijk en Hillevliet :?

Anonymous
14-11-2005, 16:59
Je stuurt een email naar Kassa en krijgt een brief terug van de onbudsman?? Of heb je twee brieven gestuurd.


Ik heb er 4 gestuurd, Kassa, Ombudsman, geschillencommissie energie en consumentenbond.

En die deurwaarder zal toch me tuin inmoeten op aan te bellen en dan is die op mijn grond :wink: Kijken of de honden hem leuk vinden :lol:

hij komt heus niet je bankstel in beslag nemen. hij brengt gewoon een schriftelijk bevel uit en als je dan niet binnen 5 dagen hebt betaald, legt hij gewoon beslag op je bankrekening of je auto. errug vervelend. :lol:

Haha laat maar komen, moet ik zien dat hij me auto in beslag neemt :lol:

hij pakt waarschijnlijk gewoon je bankrekening, is veel makkelijker. klote als je dan niet meer kunt pinnen.

maar ff zonder gein, als jij niets hebt getekend en je ook mondeling geen opdracht hebt gegeven, hebben ze geen poot om op te staan.

blazin.arr0w::::
14-11-2005, 17:11
Wat een poeha,

Als je een goede verzekering hebt kan je volgende maand zomaar in een nieuwe auto rond rijden ;)

Nu effe zonder dollen:

Dit slaat natuurlijk nergens op. Ik denk alleen wel dat het enigszins na-apen is want deze gasten hebben noch de ballen noch de hersens om het zelf te regelen. Wel gevaarlijk na-apen...

Anonymous
14-11-2005, 17:16
De politie heeft nog niemand aangehouden.

ze waren bang dat de stoet richting het politiebureau ging...

Mickey
14-11-2005, 17:20
Tering! Die gasten zijn best gevaarlijk hoor!
Ze zitten op allerlei fora an lopen elkaaar op te naaien tot actie!

(waar doet me dat toch aan denken? :twisted: )

But seriously folks..
Dit is wel civil war in the making.
Als je dit niet direct smoort.. Mjah..

Anonymous
14-11-2005, 17:29
ach, onze politie dat zijn bikkels. als die eenmaal losgaan, blijft er geen relschopper meer staan... :D

Biiyen
14-11-2005, 17:32
ach, onze politie dat zijn bikkels. als die eenmaal losgaan, blijft er geen relschopper meer staan... :D

idd, die liggen dan allemaal dubbel van het lachen.

Sjaak
15-11-2005, 01:24
De politie heeft nog niemand aangehouden.

ze waren bang dat de stoet richting het politiebureau ging...

Het heeft best wel lang geduurd en toch kwam er geen politie :shock:

En nu is de politie het aan het bagetaliseren, die hebben echt een betonnen plaat voor hun kop, let maar op dit is pas het begin, wordt vervolgd :x

Makijs
15-11-2005, 15:49
http://teletekst.nos.nl/gif/images/109-01.gif
109 Teletekst di 15 nov
***************************************
Rotterdamse politie alert op rellen

***************************************
ROTTERDAM Burgemeester Opstelten heeft
een speciaal politieteam ingeschakeld
in verband met de rellen in Parijs.Dat
gebeurde anderhalve week na het begin
van die rellen,zo blijkt uit een brief
aan de gemeenteraad.Het team heeft als
naam Grootschalig Bijzonder Optreden.

Het GBO-team houdt zich bezig met het
maken van scenario's voor het geval dat
Rotterdam met soortgelijke onlusten te
maken zou krijgen als Parijs.

De politie van Rotterdam-Rijnmond houdt
meldingen over onrust in de stad steeds
in de gaten.De buurtagenten hebben van
de gemeente het verzoek gekregen attent
te zijn op nieuwe ontwikkelingen.

Sjaak, iedereen op Zuid kan weer rustig gaan slapen: Ivo heeft een echt rellenteam opgericht! :?

Sjaak
15-11-2005, 23:33
http://teletekst.nos.nl/gif/images/109-01.gif
109 Teletekst di 15 nov
***************************************
Rotterdamse politie alert op rellen

***************************************
ROTTERDAM Burgemeester Opstelten heeft
een speciaal politieteam ingeschakeld
in verband met de rellen in Parijs.Dat
gebeurde anderhalve week na het begin
van die rellen,zo blijkt uit een brief
aan de gemeenteraad.Het team heeft als
naam Grootschalig Bijzonder Optreden.

Het GBO-team houdt zich bezig met het
maken van scenario's voor het geval dat
Rotterdam met soortgelijke onlusten te
maken zou krijgen als Parijs.

De politie van Rotterdam-Rijnmond houdt
meldingen over onrust in de stad steeds
in de gaten.De buurtagenten hebben van
de gemeente het verzoek gekregen attent
te zijn op nieuwe ontwikkelingen.

Sjaak, iedereen op Zuid kan weer rustig gaan slapen: Ivo heeft een echt rellenteam opgericht! :?

Wow dat geeft megemoedsrust zeg :roll: Ik ken wijken op Zuid daar komt de politie niet meer als het donker is dus in dat rellenteam heb ik ook weinig vertrouwen :idea:

redjuh
16-11-2005, 01:02
das het fighttalk rellenteam.

A-team
16-11-2005, 10:02
http://www.bizarsite.nl/fvdw/levensgevaar.jpg


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: