PDA

View Full Version : leuke muziek



ICON
14-11-2005, 19:36
ik ben dj in een cafe op vrijdagavond.
het is een beetje te vergelijken met skihut qua muziek.
Ik ben eigenlijk meer van t vinyl mixen en dan vooral lekkere techno en techhouse, maar goed t verdient goed en t is leuk werk.

mijn vraag is:
kunnen jullie me leuke nummers noemen die je weleens gehoord hebt in een skihut of wat voor tent dan ook. wat dus in die stijl past, dus leuke oude r&b hip hop, oude/nieuwe club etc..
thanx in advance..

oh en als jullie nog een nummer nodig hebben, waar je bijvoorbeeld niet op kan komen of iets.ik heb er zat..

redjuh
14-11-2005, 19:44
dj dione- the way is shut

ICON
14-11-2005, 20:09
dj dione- the way is shut

ja t gaat over het heden he. niet over muziek wat 8 jaar geleden wel leuk was. moet je nog mooie oude hardcore platen kopen? heb een hoop klappers van vroeger.

Anonymous
15-11-2005, 12:39
ttt voor deze bijzonder goeie topic :wink:

redjuh
15-11-2005, 12:40
zeg icon dit nummer is vrij nieuw, zeker geen 8 jaar oud. staat op MOH 19 dusse....

Dalgliesh
15-11-2005, 13:26
Icon, waarom ga je niet een keer naar het cool down cafe of koop je de cool down cd? Daar staat op wat die mensen in jou kroeg willen horen!

Anonymous
15-11-2005, 14:05
Icon, waarom ga je niet een keer naar het cool down cafe of koop je de cool down cd? Daar staat op wat die mensen in jou kroeg willen horen!

ja die heb ik allemaal al. van de laatste twee jaar heb ik alle nummers ook wel. ik zoek juist die oude klassiekers die je weleens hoort, maar waar ik of de titel niet weet, of ik kan er niet meer opkomen als ik thuis ben.
thanks anyway

Anonymous
15-11-2005, 14:06
zeg icon dit nummer is vrij nieuw, zeker geen 8 jaar oud. staat op MOH 19 dusse....

ja ik weet dat t n vrij nieuw nummer is. maar ik weet niet waar jij uitgaat?..... :roll: