PDA

View Full Version : Wat is er fout met de jeugd tegenwoordig



Sjaak
19-11-2005, 07:30
Stelletje tering hufters :x

Werd eerder deze week al een hond opgehangen in Spijkenisse, nu is er in Rotterdam-Beverwaard een eend het slachtoffer geworden van ernstige mishandeling. De snavel van de onfortuinlijke eend werd er afgeblazen doordat een groepje kwajongens het beest een rotje voerde.

De zwaargewonde eend werd bij Vogelklas Karel Schot in Rotterdam Zuid binnengebracht. Het is niet de eerste keer dat een eend slachtoffer is geworden van mishandeling in Beverwaard. Het is nog onbekend wie de daders zijn van deze mishandeling. Volgens de politie zouden ooggetuigen niet naar de politie durven te stappen.

Anonymous
19-11-2005, 08:20
Ik zou zou terug schakelen en volgas over je heen crossen :twisted:

Sjaak
19-11-2005, 08:54
Ik zou zou terug schakelen en volgas over je heen crossen :twisted:

x 2

Mickey
19-11-2005, 10:58
Volplakken met aluminium strijkers en af laten gaan.
SEE HOW YOU LIKE IT.

Johan H
19-11-2005, 13:58
haha ik zou hun de snavel voor de kop wegblazen..... :twisted:

Jay Hoov
19-11-2005, 15:14
Ik zou zou terug schakelen en volgas over je heen crossen :twisted:

x 2

x3

RNLMC
19-11-2005, 15:49
ik vraag me af of er nu ook een condoleance register wordt geopend voor dit eendje net als voor die mus,...
je hoort nu niemand erover, maar als er een musje wordt doodgeschoten zonder 1 sec. te lijden is half nederland opeens dierenactivist

Sjaak
19-11-2005, 15:59
ik vraag me af of er nu ook een condoleance register wordt geopend voor dit eendje net als voor die mus,...
je hoort nu niemand erover, maar als er een musje wordt doodgeschoten zonder 1 sec. te lijden is half nederland opeens dierenactivist

Ben helemaal geen dierenactivist maar ik vindt het niet nodig om dieren zomaar af te slachten of te verminken gewoon voor de fun :evil:

Als je een weerloos dier zomaar kan vermoorden zoals bv dat 6 maanden oude Franse Buldogje van de week in Spijkenisse dan kan je ook een mens vermoorden m.a.w. je bent een gevaar voor de maatschappij.

njgroene
19-11-2005, 16:04
Als je een weerloos dier zomaar kan vermoorden zoals bv dat 6 maanden oude Franse Buldogje van de week in Spijkenisse dan kan je ook een mens vermoorden m.a.w. je bent een gevaar voor de maatschappij.

OSU :!:
Helemaal mee eens!

Sjaak
19-11-2005, 16:14
Als je een weerloos dier zomaar kan vermoorden zoals bv dat 6 maanden oude Franse Buldogje van de week in Spijkenisse dan kan je ook een mens vermoorden m.a.w. je bent een gevaar voor de maatschappij.

OSU :!:
Helemaal mee eens!

Ik snap niet wat voor zieke geest je moet hebben, zou het gewoon niet kunnen en niet willen, triest lui hoor met waarschijnlijk een hele slechte jeugd zonder step en waarin ze misbruikt zijn :evil:

njgroene
19-11-2005, 18:18
Ik snap niet wat voor zieke geest je moet hebben, zou het gewoon niet kunnen en niet willen, triest lui hoor met waarschijnlijk een hele slechte jeugd zonder step en waarin ze misbruikt zijn :evil:

Als jongeren dieren mishandelen is dat vaak een indicatie van ernstige psychiatrische stoornissen. Toen ik een aantal jaar geleden stage liep bij een psychiatrische afdeling bij een groot ziekenhuis, heb ik ook een aantal patienten gehad die dergelijke dingen hadden gedaan. Bij al die patienten was er sprake van ernstige persoonlijkheidsproblemen. Het komt er grofweg op neer dat zulke mensen geen inlevingsvermogen hebben voor de gevoelens van anderen (mensen of dieren), een slecht ontwikkelde gewetensfunctie hebben (zich vrijwel nooit ergens schuldig over voelen) en bovendien bijzonder wreed uit de hoek kunnen komen.

Volgens mij zien dat soort mensen echt een gevaar voor de samenleving. Vaak komen zij door hun gedrag al vroeg in aanraking met justitie of de hulpverlening. Behandelen blijft vaak lappen met de kraan open.

:(