PDA

View Full Version : Supersnel condoom



RisingSun
22-11-2005, 14:31
DELFT - Handen die naar rubber stinken, getob in het donker: student Adnan Tunovic was het al een tijdje spuugzat.

„Het omdoen van een condoom is vreselijk vermoeiend. Meer uit luiheid dan irritatie ben ik gaan nadenken en kwam ik op een idee: de Wingman."

Het condoom is met de ogen dicht en met slechts één hand binnen drie seconden is om te doen. ,,Zelfs als je stomdronken bent.’’

Het Delftse studentenbedrijf MungosWorks presenteerde twee weken geleden de nieuwe belofte op de condoommarkt. Het laatste model wordt nu nog getest, maar proeven met dildo's en Tunovic zelf hebben bewezen dat het concept razendsnel en geurloos werkt.

Tunovic, een van de oprichters van het bedrijf, toont trots een aantal ontwerpstadia: een soort ringetjes die als een schaar open en dicht kunnen. Daarin zit het condoom, legt Tunovic uit. Met twee vingers pakt hij een ringetje en laat het als een vogelbekje opengaan tijdens de vlucht naar beneden.

„Het condoom rolt zo om de penis, de diameter van Wingman is variabel, dus ook geschikt voor hele grote jongens. Een snelle jongen klaart de klus in minder dan drie seconden, met je vrije hand kun je andere dingen doen,’’ grijnst Tunovic.

De Wingman dankt zijn naam overigens aan het naast elkaar vliegen van twee F-16's. „De term daarvoor is Wingman: de ene geeft de ander dekking. Het is je maatje.’’

Bron: www.ad.nl

cactusdre
22-11-2005, 14:55
Nutteloze uitvinding. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Kan me er ook niets bij voorstellen. Een soort durex met vleugels of zo? Zijn er geen pics?

Paganstars
22-11-2005, 16:02
ik heb er anders wel oren naar! Heb COndooms altijd ondingen gevonmden!

RisingSun
22-11-2005, 19:19
ik heb er anders wel oren naar!
Je moet em niet over je oren schuiven... :wink:

HUNEBED
22-11-2005, 20:55
foto's jongens... of filmpjes, alhoewel....

Paganstars
23-11-2005, 00:07
ik heb er anders wel oren naar!
Je moet em niet over je oren schuiven... :wink:

ja toch over je oren en neus en dan blazen als een gek!