PDA

View Full Version : Minimaal tien parkeerbonnen per dag



blazin.arr0w::::
29-11-2005, 20:12
Amsterdam

Stadstoezicht verplicht medewerkers om zo veel mogelijk parkeerbonnen uit te schrijven. Dat blijkt uit het personeelsblad van de dienst.
De medewerkers van Stadstoezicht moeten volgens de norm tien parkeerbonnen per dag uitschrijven. Ook moeten zijn per dag acht wielklemmen plaatsen. Volgens een medewerker leidt dit tot onrust. De controleurs zijn bang dat ze door de reorganisatie bij Stadstoezicht worden afgerekend op hun resultaten.
Een woordvoerder van Stadstoezicht laat weten dat niemand wordt afgerekend op de norm. "We vragen wel hoe het komt als die niet wordt gehaald. "

NTT-FX
29-11-2005, 20:18
Bron?

Beetje krom verhaal aangezien in een paar wijken in A'dam niet meer word geklemt als ik het goed heb...

blazin.arr0w::::
29-11-2005, 20:38
BRON = AT5 (http://www.at5.nl)

Er wordt niet overal meer geklemd voor het niet betalen, dat is alleen nog maar in het centrum.

Maar er wordt nog wel geklemd voor fout parkeren etc.

Jay Hoov
29-11-2005, 20:42
Mixfight vs Stadstoezicht!!!

Optie voor de Mixfightdag??????

Jay Hoov
30-11-2005, 09:17
Mixfight vs Stadstoezicht!!!

Optie voor de Mixfightdag??????

Te makkelijk, denk ik. Moet wel een beetje uitdaging in zitten.

Jammer

jojo
30-11-2005, 13:16
ja hoor vet stom

mossad
30-11-2005, 13:50
Dit is de bijl aan de wortel van de rechtstaat. Hiermee geeft de politie in alle openheid aan dat het niet gaat om het voorkomen of bestraffen van overtredingen maar dat het gaat om inkomsten. Als ik genoeg geld had zou ik een proefproces aanspannen tegen deze manier van werken. Ik denk dat je dan nog wel een kans maakt ook.

MMArco
30-11-2005, 21:40
Denk het niet ;) In de Politiewet 1993 staat dat de politie hun eigen beleid mag voeren. Probleem opgelost.

mossad
01-12-2005, 01:43
Denk het niet ;) In de Politiewet 1993 staat dat de politie hun eigen beleid mag voeren. Probleem opgelost.

Nou ja niet opgelost lijkt me. Het probleem is hiermee wettelijk vastgelegd. Het lijkt me toch dat het beleid van de politie niet gericht moet zijn op inkomsten maar primair op de bestrijding van misdaad en het handhaven van de openbare orde. Als de politie hun eigen inkomen gaat verzorgen mag je je ook afvragen waarom ons belastinggeld nog naar de politie toe moet. Ik verwacht dat de politiek met dit beleid zich zeer grote problemen op de hals haalt.