PDA

View Full Version : Weer tbs'er ontsnapt in Eindhoven ''deel 999''



Nicky
05-12-2005, 08:39
Er is weer een tbs'er ontsnapt. Een 46-jarige man verdween eergisteren tijdens een wandeling op het terrein van instelling De Grote Beek in Eindhoven. Hij zat in de kliniek vanwege een zedendelict. De Grote beek is onderdeel van de Geestelijke Gezondheidszorg en heeft een afdeling voor tbs'ers. Het terrein is 130 hectare groot.

Het ministerie van jusitie heeft bevesitgd dat de man weg is. De politie Brabant-Oost is al sinds afgelopen zaterdag naar hem op zoek. Vorige week ontstond er nog veel opschudding nadat een 21-jarige tbs-patiƫnt ontsnapte.

KO TKO
05-12-2005, 10:47
Mij lijkt het beter dat TBS'ers die een zedendelict hebben gepleegt. Levenslang worden opgesloten in een gevangenis en alleen maar verlof krijgen met goede bewakers om hun heen. Ik vind zo ie zo dat mensen die een gevaar voor de samenleving zijn en een grote kans hebben op slecht gedrag als ze uit een gevangenis komen. Levenslang moeten krijgen. Zoals bijvoorbeeld seriemoordenaars.

Gulo gulo
05-12-2005, 12:19
wie kent de film Wedlock met Rutger Hauer, misschien een goed idee om dat hier ook door te voeren???

Anonymous
05-12-2005, 12:50
ze hebben tegenwoordig ook van die enkelbandjes. als ze daar nou een zender inbouwen is het probleem toch ook makkelijk opgelost?

Johan H
05-12-2005, 13:47
gewoon een zender met een bom in de schedel plaatsen!!!

p diddy
05-12-2005, 14:55
het is toch heel normaal ik begrijp die commotie niet??