PDA

View Full Version : 'Wilde Angelina Jolie is niet te temmen'



Mickey
13-12-2005, 09:13
'Wilde Angelina Jolie is niet te temmen'
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: maandag 12 december 2005 @ 17:58
"Brad zal mijn wilde Angelina nooit kunnen temmen..." Dat zegt voormalig supermodel Jenny Shimizu naar aanleiding van de liefdesrelatie tussen acteurs Brad Pitt en Angelina Jolie. Shimizu had ooit een relatie met de biseksuele Jolie, en beweert dat ze nog altijd een zeer intieme band met haar heeft.

"Wanneer zij mij opbelt, ga ik bij haar langs en dan komt het vaak voor dat we seks hebben. Als ze me nodig heeft, maakt niet uit voor wat, dan ben ik er voor haar", zegt de 38-jarige Japans-Amerikaanse. Shimizu zegt daarbij niet al te veel vertrouwen te hebben in de relatie van haar oude geliefde met Brad Pitt. "Hij verschilt te veel van haar. Brad wil kinderen en een perfect huwelijk, Angie is daar helemaal niet geschikt voor. Zij is een stoere chick en zal altijd doen wat zij wil doen."

Shimizu en Jolie speelden samen in de film Foxfire. "Vanaf het eerste moment dat ik haar zag, was ik stapelverliefd op haar", beweerde Jolie ooit over het Calvin Klein-model. "Angie en ik zullen nooit uit elkaar gaan. Daarvoor delen wij te veel samen", zegt Shimizu, die zelf eerder dit jaar met het voormalige Beckhamliefje Rebecca Loos in het huwelijk trad, nu.

Ik werd al bijna enthousiast voor Brad,
maar bij naderinzien valt het een tikkeltje tegen:

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/paramount_pictures/lara_croft_tomb_raider__the_cradle_of_life/jenny_shimizu/larapre2.jpg

Mickey
13-12-2005, 09:17
Ja, ik had er ook meer van verwacht..

Dennuz
13-12-2005, 09:25
Had haar al een keer gezien, maar vind haar 3x niks... Maar wil best een keer een poging wagen om Angelina Jolie te temmen..

ashi76
13-12-2005, 09:32
wat een spook !

ICON
13-12-2005, 10:04
Had haar al een keer gezien, maar vind haar 3x niks... Maar wil best een keer een poging wagen om Angelina Jolie te temmen..

waarom, laat ze lekker af en toe een wfoef likken, kan mij dat verdommen, als je er al is het maar een keer op mag ben je volgens mij behoorlijk spekkoper (mijn excuses aan de joden en de moslims voor het gebruik van deze uitdrukking :wink: )

maakt niet uit, waarschijnlijk snapt niemand wat je bedoelt met deze zin

ICON
13-12-2005, 10:25
Had haar al een keer gezien, maar vind haar 3x niks... Maar wil best een keer een poging wagen om Angelina Jolie te temmen..

waarom, laat ze lekker af en toe een wfoef likken, kan mij dat verdommen, (mijn excuses aan de joden en de moslims voor het gebruik van deze uitdrukking :wink: )

maakt niet uit, waarschijnlijk snapt niemand wat je bedoelt met deze zin

wfoef=is foef en de rest is volgens mij allemaal goed nederlands

als je er al is het maar een keer op mag ben je volgens mij behoorlijk spekkoper
ik snap hem echt niet :roll:

Mickey
13-12-2005, 10:32
Kweenie.. Zo super lekker vind ik dr nou ook weer niet! Wel ben ik absoluut voor BIsexuele vrouwen!

Mickey
13-12-2005, 10:36
Smaken verschillen Rik ;)

Catherina Zeta Jones Vs Angelina Jolie..
Kweenie.. Voor mij.. Jones by KO ;)

ICON
13-12-2005, 10:49
dat ik dat uit moet leggen Icon, ik schrijf toch geen Aaron Karels taal ofzo?

hij is nu duidelijk!
ander dialect denk ik :lol:

oh en angelina jolie is dus echt wel 10x lekkerder dan jones

A-team
13-12-2005, 10:55
dat ik dat uit moet leggen Icon, ik schrijf toch geen Aaron Karels taal ofzo?

hij is nu duidelijk!
ander dialect denk ik :lol:

oh en angelina jolie is dus echt wel 10x lekkerder dan jones


helemaal mee eens, godver wat is die spleetoog lelijk.

king
13-12-2005, 10:57
Die broer van haar is butlelijk en lijkt precies op haar. als ik haar alleen zie dan is ze wel lekker, maar als ze naast haar broer staat heeft het iets bizars... Ze zegt dat ze ook verliefd is op haar broer en ze wisselen ook wel eens speeksel uit...


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/5/57/James_Haven.jpg/180px-James_Haven.jpg

king
13-12-2005, 11:01
Als ik een lekker wijf zie, moet ik nooit, maar dan ook echt nooit aan haar broer denken King, misschien tijd om een praatgroepje te zoeken voor dit probleem?

Hehe, ik ook liever niet maar als ik ze op tv met elkaar zie zoenen (en dan heb ik het niet over broer/zus zoenen...) dan wordt ik er toch toe gedwongen. :lol:

Paganstars
13-12-2005, 12:11
damn ik zou zeker wel een keer een poging wagen om angelina jolie te temmen!

mossad
13-12-2005, 12:17
Ik geloof dat die Shimizu ook weleens Rebecca Loos van dichtbij heeft bekeken. Raar wereldje.

Virus
13-12-2005, 12:25
wat een spook !
x 10

ICON
13-12-2005, 12:54
Ik geloof dat die Shimizu ook weleens Rebecca Loos van dichtbij heeft bekeken. Raar wereldje.

die zijn zelfs getrouwd geweest

Joris
13-12-2005, 14:28
Smaken verschillen Rik ;)

Catherina Zeta Jones Vs Angelina Jolie..
Kweenie.. Voor mij.. Jones by KO ;)


Inderdaad

maar jones is ook wel zo'n beetje het beste wat er rond loopt :wink:

Ufuk
13-12-2005, 15:16
Dat is vaak zwaar klote jah! Sta je met zon chick te praten, geil en alles, komt er ineens een kerel bij, heel relaxed enz...Maar dan blijkt t haar broer te zijn! Ik kan mij dan echt niet meer concentreren op die chick, want ik zie dan steeds weer die broer voor me :lol:

Judas
13-12-2005, 16:44
Die Shimizu regelt ze wel met dr kutkop, damn!

Paganstars
13-12-2005, 18:50
tja, een vrouw van zo'n kaliber zou je toch wel wat meer van verwachten!

Arjan
13-12-2005, 19:09
goddamn, ik las het verhaal en zag de foto nog niet en had er ook heeeeel wat meer van verwacht :|
holy fuck!

Mephisto
14-12-2005, 12:59
"and the devil sends the beast with wrath because he..."

goddammit, had hij toch niet gelijk om Angie af hoeven sturen, wat een wanstaltig creatuur :lol:

sst, nooit mensen op hun uiterlijk beoordelen... dammit ze blijft lelijk, hier krijg ik echt slaapgebrek van Angie in een triootje met het creatuur en d'r broer, shit .... DUNGEON materiaal Wheely stijl.

Jochem
15-12-2005, 11:39
het zal wel weer aan mij liggen, maar ik schop die shimizu mijn bed echt niet uit. Al is het maar om de hoop dat er een keer een rebecca loos of angelina jolie bij induikt.

Jochem
15-12-2005, 11:53
het zal wel weer aan mij liggen, maar ik schop die shimizu mijn bed echt niet uit. Al is het maar om de hoop dat er een keer een rebecca loos of angelina jolie bij induikt.

aangezien ze een 100% pot is werkt het helaas omgekeerd, het zou dan dus zo zijn dat je al bij angelina in bed licht en dat dan dat mormel erbij kruipt en angelina van lullemans aftrekt, dusse.... nekschot! :lol:

:D