PDA

View Full Version : Oops... did we do that?



Paganstars
04-01-2006, 19:25
Politie arresteert twee mannen na vechtpartij

TILBURG – Vanmorgen hebben agenten in de Juliana van Stolbergstraat en het Piusplein twee mannen van 19 en 22 jaar uit Tilburg aangehouden.Beide mannen waren betrokken bij een vechtpartij.

Rond 03.45 uur kregen agenten de melding dat twee groepen met elkaar aan het vechten waren in de Juliana van Stolbergstraat te Tilburg. Ter plaatse werden de agenten aangesproken door een 19 jarige Tilburger. Hij vertelde dat zowel hij als zijn 18 jarige vriend zonder enige aanleiding mishandeld waren door de twee Tilburgers. Terwijl het slachtoffer samen met wat vrienden, op straat voor een eetgelegenheid, een hapje aan het eten waren kwam er een andere groep uit de eetgelegenheid. Zonder enige aanleiding schreeuwde een vrouw uit die groep naar het slachtoffer of hij problemen had. Direct daarna liepen de twee Tilburgers naar de slachtoffers en sloegen ze in het gezicht. Hierdoor ontstond een vechtpartij tussen beide groepen. Als gevolg van de mishandeling sneuvelde er een ruit van de eetgelegenheid. De agenten hebben hierop de twee Tilburgers aangehouden en overgebracht naar het politiebureau.

Een onderzoek wordt ingesteld.


*schaam schaam schaam* Ik was niet degene die opgepakt was... maar ik had er wel mee te maken... morgen maar ff naar de juut toe om me te melden! Zitten daar nog consecenties aan dat ik vandaag niet ben gegaan?

harry
04-01-2006, 19:54
*schaam schaam schaam* Ik was niet degene die opgepakt was... maar ik had er wel mee te maken... morgen maar ff naar de juut toe om me te melden! Zitten daar nog consecenties aan dat ik vandaag niet ben gegaan?

Ik zou me bij je baas zovast een dag of 30 ziek melden :wink:

Highline
04-01-2006, 21:27
lichte mishandeling... je weet wat er dan gebeurd he... stoute randy ;)

Deuce
04-01-2006, 21:31
Ben ook ooit s gevraagd te komen, ik kwam niet..en wat later stonden de heren met een bevel aan de deur dat ik mee moest...

Was wel onschuldig overigens...;)

Paganstars
04-01-2006, 21:57
Ik ga me morgen gewoon melden... zien vanzelf wel wat er gebeurd! me vrienden stonden vanmiddag om 15.00 weer buiten dus het zal wel meevallen!