PDA

View Full Version : De wereld is ziek!!!(schokkend)



TommySoprano
12-01-2006, 09:19
Levenslang voor man die baby van twaalf weken verkracht
Een 40-jarige man is dinsdag tot levenslang veroordeeld door een Londense rechtbank wegens de herhaaldelijke verkrachting van een twaalf weken oude baby, die hij onder zijn hoede had, en waar hij foto's van had genomen met de hulp van zijn jonge partner.

19-jarige partner deed mee
Alan Webster, die schuldig pleitte aan de verkrachting van de baby tot vier keer toe in de winter van 2004, werd eveneens veroordeeld voor de seksuele aanranding van een 14-jarige tiener, die hem regelmatig een bezoek bracht in zijn woning in Hatfield in het noorden van Londen. Zijn partner, de 19-jarige Tanya French, kreeg vijf jaar cel nadat ze had bekend dat ze aan de verkrachting had deelgenomen.

Duizenden foto's
De moeder van de baby werd door de politie op de hoogte gebracht van de verkrachting, nadat speurders de foto's van de mishandeling hadden ontdekt. De politie werd verwittigd in het kader van een internationaal onderzoek, waardoor kon ontdekt worden dat Webster duizenden foto's had gedownload van seksueel mishandelde kinderen.

Gruwel
De foto's van de verkrachting van de baby bevonden zich in een album, die door de politie in zijn woning in juli werd aangetroffen tijdens een huiszoeking. Inspecteur Keith Tilley, die op het proces commentaar gaf over het onderzoek, zei dat het een van de ergste zaken was waarmee hij tijdens zijn loopbaan werd geconfronteerd.

:shock: :evil:

Mickey
12-01-2006, 09:24
Lang leve de mensheid!
Soms hoop ik dat als er zoiets bestaat, de dag de Oordeels snel komt..

Dennuz
12-01-2006, 09:25
Echt te ziek dit.. Hoop dat ie kerel elke dag voor de rest van zijn leven verkracht gaat worden onder de douche door zijn holbewoner celmaat.

Deuce
12-01-2006, 09:37
Vraag me dan af of je zoiets moet vertellen tegen een kind wanneer ze het begrijpt.....nou ja...eigenlijk wel natuurlijk...maar jezus hoe breng je zoiets...


Erm luister schat, papa heeft je vroeger misbruikt toen je 3 maanden oud was :S

Jay Hoov
12-01-2006, 09:43
Geen woorden voor :cry: :cry:

cactusdre
12-01-2006, 11:38
Echt ziek! Ik hoop die foto's nooit te zien in ieder geval. en ik zou echt niet weten hoe ik die gasten zo pijnlijk mogelijk naar het hiernamaals zou sturen. Je bloed gaat hiervan koken. :evil: :evil: :evil:

XedgeX
12-01-2006, 11:49
Lang leve de mensheid!
Soms hoop ik dat als er zoiets bestaat, de dag de Oordeels snel komt..

x2, laat die grote schoonmaak maar komen

Muay Thai Elite
12-01-2006, 12:23
Alan Webster werd eveneens veroordeeld voor de seksuele aanranding van een 14-jarige tiener, die hem regelmatig een bezoek bracht in zijn woning in Hatfield in het noorden van Londen.

Hm heeft ze goed voor elkaar, sex EN geld....

Silat
12-01-2006, 14:05
damn....

toch moet ik even hard lachen... om die sig van cactesdre :lol:

A-team
12-01-2006, 23:52
Tyfusleier , die moet gewoon cm voor cm in stukken gehakt worden,

joost
13-01-2006, 01:18
Topic naam is verkeerd TommySoprano!
het moet zijn

De wereld is mooi maar de mensen zijn ziek!


echt sick dit man! gadverdamme.. wil d`r nieteens over nadenken! zielig figuur

Sjaak
13-01-2006, 05:41
9mm is genoeg voor dit soort zwaar zieke geesten, gewoon preventief ruimen

Christophe
13-01-2006, 19:23
I said it before, and I will say it again: zodra het afval geruimd mag worden, sta ik klaar om vuilnisman te spelen! Zo'n beesten (want ik kan dit bezwaarlijk mensen noemen) hebben echt niks meer bij te dragen aan de maatschappij ... afmaken die handel! :evil:

Paganstars
14-01-2006, 00:20
*puke* sick fuck lemme have a go @ him!