PDA

View Full Version : Wintersport



dtgerald
13-01-2006, 12:19
Nog mensen hier die gan skien of boarden?Ik ga dit jaar niet jammer genoeg.Ik ga normaal altijd naar Mayrhofen goeie apres ski daar.

TommySoprano
13-01-2006, 12:24
op de 1 of anders manier trekt wintersport me niet!! als ik de keus heb tussen een warm of een "koud" oord dan ga ik altijd voor t warme weer......maar goed dat was niet je vraag sry!!

joost
13-01-2006, 13:01
ben afgelopen kerstvakantie met een paar vrienden nog een dagje wezen boarden in winterberg!
ging met zo`n touringcar bedrijf mee die dagtochten organiseert! beviel ons goed!
lekker een beetje boarden van de bergen af!

Johan H
13-01-2006, 14:39
ja man ik ga voor het eerst op skivakantie met mijn schoonouders als een soort cadeautje van hun voor mij en mijn vriendin..wel vet (lijkt me)...we gaan naar oostenrijk....

dtgerald
13-01-2006, 14:57
op de 1 of anders manier trekt wintersport me niet!! als ik de keus heb tussen een warm of een "koud" oord dan ga ik altijd voor t warme weer......maar goed dat was niet je vraag sry!!Doe mij maar wintersport in de zon lig je de hele dag te lamballen.Wat ook lekker kan zij op zijn tijd.Met skien voel je je zo vrij als een vogel als je met een vaart de berg af suist.Maar goed smaken verschillen.

Christophe
13-01-2006, 19:17
op de 1 of anders manier trekt wintersport me niet!! als ik de keus heb tussen een warm of een "koud" oord dan ga ik altijd voor t warme weer......maar goed dat was niet je vraag sry!!Doe mij maar wintersport in de zon lig je de hele dag te lamballen.Wat ook lekker kan zij op zijn tijd.Met skien voel je je zo vrij als een vogel als je met een vaart de berg af suist.Maar goed smaken verschillen.

Amen! Er gaat niks boven op een mooie dag een berg vol lekkere sneeuw afglijden tegen een lekker tempo!

Wil graag gaan boarden deze winter, maar weet nog niet of het gaat lukken. Moet vrij krijgen, iemand zoeken om mee te gaan, ...

ICON
14-01-2006, 17:34
ik ben net n uurtje terug vanuit solden(met puntjes op de o) oostenrijk

lekker 4 dagen gesnowboard met 11 vrienden. was echt helemaal geweldig.
nog meer mensen weleens in solden geweest?

D22ntjuh
15-01-2006, 20:41
ik ga in de krokusvakantie naar oostenrijk 6daagjes boarden:D

morgen ff mn board halen..

dtgerald
15-01-2006, 21:08
Gilbert Yvel gaat toch ook altijd snowboarden?

Marco (scheids)
17-01-2006, 10:49
Ga 5 februari op de lange latten .....

Pieter mulder
17-01-2006, 13:17
Ik vertrek 8feb 's nachts naar frankrijk. Port du Soleil. Ben ik fijn 4 dagen daar. Puur boarden!! Dan ga ik 4 maart ook nog ff een week lekker relax boarden met mijn ouders.

Ik ben nog op zoek naar een goed snowboard:
lengte: vanaf 167
modellen: Burton- ultraprime of factory prime
F2- silberpfeil of speedster

ook ben ik nog op zoek naar goeie hardboots maatj 44

greetz Pieter 8-)

OJA, VOOR DE SMARTASSES, IK HEB AL OP MARKTPLAATS GEKEKEN.
Maar hoop op deze manier wat meer keuze te krijgen......?

Jeroen
17-01-2006, 13:25
Vrijdag vertrek ik met mijn klas naar Saalbach en daar blijven we een week. Boarden als een malle dus!

p diddy
17-01-2006, 13:52
veel plezier!!! break a leg (or two) :wink: :lol: