PDA

View Full Version : draadloos internet doet t niet



Danny D
17-01-2006, 10:28
hallo ik heb een vraag ik heb pas wanadoo family genomen met draadloos internet
De hoofdcomputer doet het gewoon voor de 2e computer heb ik een sitecom stick aangeschaft , de software geinstaleerd (eerst wanadoo alleen toen sitesoftware alleen en toen samen ) maar de 2e pc doet het dus niet|

Weet iemand hier wat het probleem is ?
ik hoor het graag

Dennuz
17-01-2006, 10:40
Heb je je modem beveiligd met wep of wpa?

Zo ja, dan moet je die code ook invullen bij je sitecom stick.

Justinian
17-01-2006, 11:19
Bij mij werkt het op zich wel, maar de verbinding is regelmatig erg zwak of zelfs verbroken. Kan komen door het feit dat m´n router beneden staat en m´n pc op zolder.

Anonymous
17-01-2006, 12:25
Bij mij werkt het op zich wel, maar de verbinding is regelmatig erg zwak of zelfs verbroken. Kan komen door het feit dat m´n router beneden staat en m´n pc op zolder.

had ik eerst ook, toen heb ik een wifi booster gekocht, die antenne versterkte mijn verbinding en het werkt nu top

mama
17-01-2006, 12:38
Ik heb een paar weken van de buren internet geleend ( ja ze wisten ervan..... )
maar dat ging dagen goed. en dagen dat ik er 10 keer vanaf werd gegegooid. Nu staat het draadloos modem beneden en zitten wij op de 1ste verdieping. aan de andere kant van het huis. maar het is perfect. Je moet idd alleen de code weten. Misschien dat dat het probleem is....
succes Danny

Justinian
17-01-2006, 12:48
Bij mij werkt het op zich wel, maar de verbinding is regelmatig erg zwak of zelfs verbroken. Kan komen door het feit dat m´n router beneden staat en m´n pc op zolder.

had ik eerst ook, toen heb ik een wifi booster gekocht, die antenne versterkte mijn verbinding en het werkt nu top
Thanks voor de tip! Wat kost zoiets?

marster
17-01-2006, 18:29
Bij mij werkt het op zich wel, maar de verbinding is regelmatig erg zwak of zelfs verbroken. Kan komen door het feit dat m´n router beneden staat en m´n pc op zolder.

had ik eerst ook, toen heb ik een wifi booster gekocht, die antenne versterkte mijn verbinding en het werkt nu top
Thanks voor de tip! Wat kost zoiets?


Dat moet ik ook hebben,waar kun je het halen(regio arnhem)