PDA

View Full Version : Goedkoop naar thailand?



RisingSun
18-01-2006, 20:34
Ff een vraagje, ik wil deze zomer in Juli naar Thailand maar als ik nu kijk op de verschillende sites kost het ong. 800 euro!! Afgelopen jaar ben ik er voor 550 euro met eva air heen geweest maar dat heeft iemand anders toen geregeld.
Omdat er een aantal mensen op het forum zijn die vaker naar thailand gaan (justi??), kunnen die mij misschien een voordelige manier vertellen...
Maybe tips ofzo
Owjah payap ben jij ook nog van plan om te gaan?
gr,
Jelle

Jeru
18-01-2006, 20:48
Niet te vroeg boeken!! Normaal gesproken zijn de tickets niet zo duur in juni / juli / augustus ivm het regenseizoen. Dus nu zijn de ticketprijzen nog hoog, maar naar loop van tijd worden ze wel lager. Gewoon de sites in de gaten houden.

Ronald
18-01-2006, 22:09
Niet te vroeg boeken!! Normaal gesproken zijn de tickets niet zo duur in juni / juli / augustus ivm het regenseizoen. Dus nu zijn de ticketprijzen nog hoog, maar naar loop van tijd worden ze wel lager. Gewoon de sites in de gaten houden.
Loop je dan niet de kans dat de vluchten gewoon vol zitten op het moment dat je graag wilt gaan?

Hoe erg is trouwens de regen in het regenseizoen? Ik hoor van sommigen dat het "slechts" om een paar flinke buien per dag gaat, maar dat het in principe dus goed te doen is om dan op vakantie te gaan. Klopt dat of valt dat tegen?
Wie is er geweest in juli/augustus?

Daniel
19-01-2006, 09:38
Ik ben vorig jaar in augustus geweest. Ik heb echt genoten van het weer hoor. Het is juist komisch om zo een regenbui mee te maken. Duurt ongeveer tussen de 15 en 30 minuten en dan echt heel veel. Straten liggen vol met water. ( In koh samui ) Dus ik zou lekker gaan..

A-team
19-01-2006, 10:12
Ltu via Dusseldorf (duitsland) hebben vrij goedkope ticket's

Boem Boem
19-01-2006, 10:52
Niet te vroeg boeken!! Normaal gesproken zijn de tickets niet zo duur in juni / juli / augustus ivm het regenseizoen. Dus nu zijn de ticketprijzen nog hoog, maar naar loop van tijd worden ze wel lager. Gewoon de sites in de gaten houden.
Loop je dan niet de kans dat de vluchten gewoon vol zitten op het moment dat je graag wilt gaan?

Hoe erg is trouwens de regen in het regenseizoen? Ik hoor van sommigen dat het "slechts" om een paar flinke buien per dag gaat, maar dat het in principe dus goed te doen is om dan op vakantie te gaan. Klopt dat of valt dat tegen?
Wie is er geweest in juli/augustus?

@Ronald,

Ik ben nu 3x in Thailand geweest in de perioden Juli/Aug; het weer daar in Thailand kan net zo wisselvallig zijn als hier in Nederland. Mij werd sterk afgeraden om in deze periode te gaan, maar heb steeds erg goed weer gehad( Chang Mai, Phuket en bangkok,Pattaya).
Op Koh Samui heb je de echte moesonregens;vanaf een uur of zes in de avond regent het echt gigantisch. Dan heb je mooi de tijd om even te relaxen etc. Na ongveer anderhalf uur is het droog en dan kun je weer de straten op. :lol:
Ik raad mensen dan ook aan om zich hiervan niet te weerhouden om niet naar Thailand te gaan. Ik ben zelf ook een keer in januari/februari geweest, is ook goed te doen.

Advies; juni/juli/augustus....gewoon gaan

osu

Chris

Boem Boem
19-01-2006, 10:55
Kijk idd even op duitse site's; air berlin, ltu, thai-airwys, emirates(erg goed). Ik vlieg altijd vanaf Duitsland, is goedkoper en je kunt op de terugreis meer spullen meeneme, zonder dat de douane moeilijk doet.

Succes

osu

Chris

payap
19-01-2006, 13:26
hee jelle,

ja heb toch wel t plan dit jaar weer naar thailand te gaan. maar ga je puur op vakantie of ook een weekje bij nokweed langs ? 8-)

redjuh
19-01-2006, 15:12
je kan ook 1000 pillen in je bagage doen. dan heb je gratis verblijf, gratis eten, gratis sex (oke waarschijnlijk niet met vrouwen maar toch)


mooie deal toch?