PDA

View Full Version : Man verliest ledematen bij explosie



MMA Davy
26-01-2006, 11:38
Man verliest ledematen bij explosie
RIDDERKERK - Een man heeft donderdagochtend zijn arm en een deel van zijn been verloren bij een explosie. Het slachtoffer ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis, aldus een woordvoerster van de politie Rotterdam-Rijnmond.

De exacte omstandigheden van het incident zijn nog onduidelijk. De politie weet alleen dat de voetganger rond 02.00 uur iets wilde oppakken van straat en dat er toen een explosie plaatsvond. De man had de springstof vermoedelijk zelf bij zich.

Een 21-jarige Rotterdammer die in zijn gezelschap was, is aangehouden.


wat ze tegenwoordig wel niet allemaal in de zak hebben :lol:

Mickey
26-01-2006, 11:46
Ik zeg nog zo..
GEEN BOMMETJE!

Jay Hoov
26-01-2006, 12:12
Ik zeg nog zo..
GEEN BOMMETJE!

LOL :D

Paganstars
26-01-2006, 13:41
wtf... heel apart!

Mike
26-01-2006, 13:44
ben benieuwd of dit net zo'n grappig topic wordt als de vrouw die na de bevalling haar ledematen kwijt was :D

Paganstars
26-01-2006, 13:51
ga je gang mike!

Ronald
26-01-2006, 22:34
ben benieuwd of dit net zo'n grappig topic wordt als de vrouw die na de bevalling haar ledematen kwijt was :D
Viel toch wel mee? Je moet de boel niet zo opblazen Mike :lol: .

Mike
27-01-2006, 19:41
ben benieuwd of dit net zo'n grappig topic wordt als de vrouw die na de bevalling haar ledematen kwijt was :D
Viel toch wel mee? Je moet de boel niet zo opblazen Mike :lol: .

:lol:

Anonymous
30-01-2006, 09:52
tis toch ook idd erg lachwekkend, fout van mij Mike dat ik in die ene topic zo overdreven reageerde, ik zal nu weer als een echte psv slijmbal reageren op Mike, een fan van het machtige op de 7de plaats staande ajax. Sorry. Met heel mij hart.

by the way:

Het maakt me niets uit dat over zulke dingen grappen worden gemaakt, maar als je zulke dingen echt om te lachen vind of gewoon cool vind, dan vind je het ook zeker net zo lachwekkend als het je moeder zou zijn of ander familie van je, die zo in het nieuws komt, dan lach je jezelf toch ook kapot he....

En ik een moraalridder? Echt wel. Ik ben idd echt wel een heilig boontje in mijn dagelijks leven die opkomt voor de tegenwoordig zo verloederde normen en misbruikte waarden van de nederlandse samenleving. Dat is een algemeen bekend feit.

ICON
30-01-2006, 10:02
tis toch ook idd erg lachwekkend, fout van mij Mike dat ik in die ene topic zo overdreven reageerde, ik zal nu weer als een echte psv slijmbal reageren op Mike, een fan van het machtige op de 7de plaats staande ajax. Sorry. Met heel mij hart.

by the way:

Het maakt me niets uit dat over zulke dingen grappen worden gemaakt, maar als je zulke dingen echt om te lachen vind of gewoon cool vind, dan vind je het ook zeker net zo lachwekkend als het je moeder zou zijn of ander familie van je, die zo in het nieuws komt, dan lach je jezelf toch ook kapot he....

En ik een moraalridder? Echt wel. Ik ben idd echt wel een heilig boontje in mijn dagelijks leven die opkomt voor de tegenwoordig zo verloederde normen en misbruikte waarden van de nederlandse samenleving. Dat is een algemeen bekend feit.

snuif je lijm?

Anonymous
30-01-2006, 10:27
ik reageer in deze topic alleen terug nav andere topics. botte actie - grove reactie terug toch.

Mike
30-01-2006, 12:17
ik reageer in deze topic alleen terug nav andere topics. botte actie - grove reactie terug toch.

wat heb jij een kort kontje zeg :lol:

ja mooi he :lol:

ik sta nu op zijn hitlist 8-)

ICON
30-01-2006, 12:51
ik reageer in deze topic alleen terug nav andere topics. botte actie - grove reactie terug toch.

oh dat heb ik niet meegrekegen, ik snapte hem ff niet.

Mike
30-01-2006, 12:57
ik reageer in deze topic alleen terug nav andere topics. botte actie - grove reactie terug toch.

oh dat heb ik niet meegrekegen, ik snapte hem ff niet.

lol als je die andere topics leest snap je er nog niks van hoor

ik heb de harde kern van psv beledigd , thats it :lol:

Anonymous
30-01-2006, 13:24
ben geen harde kern hooligan hoor. ik reageer alleen net zo onnozel op jou antwoorden als jij dat ook bij mij deed. verder nix.

Mike
30-01-2006, 17:51
ben geen harde kern hooligan hoor. ik reageer alleen net zo onnozel op jou antwoorden als jij dat ook bij mij deed. verder nix.

zullen we het laten voor wat het was

zand erover?

ik heb niet zo'n zin in een postbattle ofzo

wat mij betreft is er niks gebeurd

mzl

Mike

Anonymous
31-01-2006, 09:16
ach ja, je kunt het niet altijd met elkaar met elk onderwerp eens zijn he.......kuch kuch. ;)

zand erover

ICON
31-01-2006, 10:12
** pinkt een traantje weg**

Ralph
31-01-2006, 10:21
Jep, dit is mooi. Forumbroederliefde!!!

Anonymous
31-01-2006, 11:02
kwort er zelf ook helemaal emotioneel van..... ;)

Mike
31-01-2006, 12:12
ach ja, je kunt het niet altijd met elkaar met elk onderwerp eens zijn he.......kuch kuch. ;)

zand erover

ok dan :lol:

Mike
31-01-2006, 12:14
Jep, dit is mooi. Forumbroederliefde!!!

zie je wel, alles komt toch nog goed, de wereld is weer in evenwicht,iemand is zijn ledenmaten weliswaar kwijtgeraakt, maar kijk wat een warme vriendschap daaruit is voortgekomen, alles heeft zijn nut. :lol:
hahaha , en zo is t maar net :)