PDA

View Full Version : sparren/ trainen met dames/vrouwen



bokser
26-01-2006, 19:46
Mij word wel eens gevraagt of ik tijdens de training ook met dames boks, en als ik dan ja zeg, dan zeggen ze dat ik niet wijs ben, omdat je een dame niet mag slaan. en als ik dan zeg dat de omstandigheden gelijk zijn en dat ik rekening houd met het niveau van de dame, dan nog krijg ik rare opmerkingen.

Wie heeft daar ook last van en wat zeg jij dan daar op als je het gevraagt word?

Muay Thai Elite
26-01-2006, 22:15
:roll:

Halfshot
26-01-2006, 22:49
Ik heb me voorgenomen om niet meteen mensen in de zeik tenemen.

Dus ik probeer deze situatie oprecht te beantwoorden.

Maar dan, moet ik bij het begin beginnen.

Jouw voorgaande post was namelijk van een nogal, tja hoe zeg je dat, een nogal softe benadering.
Heet leek meer op een homofile contact advertentie.
Dat is heel gevaarlijk op een mma forum, voor je het weet word je voor alles uitgemaakt.
Zo zijn ze nou eenmaal op menigeen MMA forums.
Dus niet meer doen.

Meer zo iets van" He ik sla graag mensen inelkaar, maar meestal moet ik daarna een paar dagen zitten, en ja daar heb ik niet zo zin in.
Dus wie heeft het zelfde probleem, en heeft zin om op een weiland bij beverwijk eens een zin om elkaars hersens inteslaan"
Succes gerandeert.

Maar nu even terug komen op je laaste vraag,

O shit, daar mag ik van de rechter even geen uitspraken over doen.
Pas na de uitslag van de pieter baan, mag ik daar misschien een menig over geven.

Dus gaarne nog even 3 jaar geduld

Muay Thai Elite
26-01-2006, 22:53
Halfshot is correct.

Paganstars
27-01-2006, 04:50
vrouwen sla ik niet maar voor wijven maak ik een uitzondering!

Mickey
27-01-2006, 11:03
Mij word wel eens gevraagt of ik tijdens de training ook met dames boks, en als ik dan ja zeg, dan zeggen ze dat ik niet wijs ben, omdat je een dame niet mag slaan. en als ik dan zeg dat de omstandigheden gelijk zijn en dat ik rekening houd met het niveau van de dame, dan nog krijg ik rare opmerkingen.

Wie heeft daar ook last van en wat zeg jij dan daar op als je het gevraagt word?

LOL! Ga maar een keer toe2toe met Marloes Coenen..
Dan vraag ik je ook of je niet wijs bent.. Maar wel met een andere bedoeling..

Paganstars
27-01-2006, 14:19
Mij word wel eens gevraagt of ik tijdens de training ook met dames boks, en als ik dan ja zeg, dan zeggen ze dat ik niet wijs ben, omdat je een dame niet mag slaan. en als ik dan zeg dat de omstandigheden gelijk zijn en dat ik rekening houd met het niveau van de dame, dan nog krijg ik rare opmerkingen.

Wie heeft daar ook last van en wat zeg jij dan daar op als je het gevraagt word?

LOL! Ga maar een keer toe2toe met Marloes Coenen..
Dan vraag ik je ook of je niet wijs bent.. Maar wel met een andere bedoeling..

Hahaha ik denk dat Marloes hem sloopt