PDA

View Full Version : belediging profeet



Anonymous
03-02-2006, 10:21
Protest boze moslims in en bij Deense ambassade Jakarta
JAKARTA - Een groep van rond de zeventig moslims heeft vrijdag zijn woede over de publicatie van spotprenten van de profeet Mohammed betuigd bij de Deense ambassade in de Indonesische hoofdstad Jakarta.

De actievoerders waren van het radicale Islamitisch Verdedigings Front FPI, een splintergroep in een land waar verreweg de meeste moslims zeer gematigd zijn.

"We zijn geen terroristen, we zijn geen anarchisten, maar we zijn wel tegen mensen die de islam beledigen", aldus een van de betogers. De groep bekogelde het gebouw met eieren en drong de lobby binnen om na vijf minuten uit eigen beweging weer te vertrekken. Buiten werd de Deense vlag naar beneden gehaald en op het trottoir in brand gestoken.



moslims over de hele wereld zijn verontwaardigd over de strip waarin hun profeet worden beledigd. onder meer de palestijnen dreigen europeanen te gijzelen en in engeland dreigen de moslims aanslagen te plegen.

waren ze maar net zo verontwaardigd toen onder meer de keel van de journalist in irak werd doorgesneden voor de camera of toen die moslim zich op die bruiloft in beiroet opblies. :evil:

Anonymous
03-02-2006, 10:28
ik vind ze wel goed, zie hier:

http://www.geertwilders.nl/images/stories/m5.jpg

http://www.geertwilders.nl/images/stories/M1.jpg

http://www.geertwilders.nl/images/stories/m9.jpg

A-team
03-02-2006, 12:02
Tja ik vind het ook wel meevallen

Chico
03-02-2006, 17:26
hahaha die tweede.... :mrgreen:

Anonymous
03-02-2006, 17:54
Balkenende betreurt dreigementen moslims
DEN HAAG - Premier Balkenende betreurt de dreigementen uit de moslimwereld vanwege het afdrukken van spotprenten van de profeet Mohammed in een Deense krant. „In onze wereld stappen we naar de rechter als iemand over de schreef gaat. Daar is geen plaats voor dreiging en eigen richting,� zei hij vrijdag op zijn wekelijkse persconferentie.

Er is hier gelukkig vrijheid van meningsuiting, vervolgde hij. „Tegelijkertijd moeten wij ons realiseren wat onze beelden en ideeën bij anderen kunnen veroorzaken.�

Mickey
04-02-2006, 11:37
Sukkels.
Een tijdje ervoor hadden ze hetzelfde met Jezus gedaan.. Gingen alle christenen toen uit hun plaat?

Mickey
04-02-2006, 11:39
Kranten Nieuw-Zeeland drukken ook spotprenten af

Uitgegeven: 4 februari 2006 09:32
Laatst gewijzigd: 4 februari 2006 10:32

WELLINGTON - Ondanks de commotie in de islamitische wereld over de spotprenten van de profeet Mohammed, hebben ook twee kranten in Nieuw-Zeeland zaterdag een aantal van de gewraakte cartoons afgedrukt. De tekeningen, die vorig jaar in een Deense krant waren afgedrukt, verschenen zaterdag in de Domion Post en The Press.

"Het is belangrijk voor onze lezers om te zien waar al die opschudding over gaat, zodat ze hun eigen oordeel kunnen vormen. We leven in een seculiere samenleving, gebaseerd op westerse idealen van tolerantie, ook al kan dat af en toe tot beledigingen leiden", aldus redacteur Tim Pankrhurst van de Dominion Post.


Intimideren

"We willen niet doelbewust provoceren, maar we kunnen ook niet toestaan ons te laten intimideren." De afgelopen dagen heeft een groot aantal kranten in verscheidene Westerse landen de cartoons gepubliceerd. Dat leidde onder de moslims in de hele wereld tot een storm van protest.

Mensenrechten

De Indonesische president Susilo Bambang Yudhoyono veroordeelde zaterdag de spotprenten. "Mensenrechten zijn niet absoluut en in de uitvoering daarvan mogen andere rechten niet worden beknot en mag niet het geloof van anderen worden beledigd", aldus de president.

Indonesië is in bevolkingsaantal het grootste islamitische land. Meer dan 85 procent van de 220 miljoen inwoners is moslim. Vrijdag kwam het in Jakarta tot ongeregeldheden toen driehonderd radicale jongeren de Deense ambassade bestormden. Dit weekeinde worden in Jakarta geen protestbetogingen verwacht.


Hahah Respect. Zal ik ze hier ook in de header van het forum verwerken? ;)

Paganstars
05-02-2006, 19:41
Ik vind dat ze minder uptight moeten zijn ffs! Heb toch een beetje zelfspot! Btw mickey doen man! Doen!

Sjaak
05-02-2006, 20:55
Het spijt me om het te zeggen maar als ik de beelden zie van die randdebielen die daar een gebouw slopen om een paar van die spotprentjes dan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ze niet sporen en gewoon heel gevaarlijk zijn.

Wat heeft dit met religie te maken ????

Gelukkig dat er genoeg mensen zijn uit die omgeving die dit ook niet snappen. Dit is massa hysterie ten top en ik zeg het nog een keer " DIE GASTEN DIE DAT DOEN SPOREN ECHT NIET" :x

Gewoon een punt 50 er op en het is zo afgelopen :idea:

Gulo gulo
05-02-2006, 21:06
Sjaak met zijn Barret op het dak, zie het al helemaal voor me....

Vind de reactie inderdaad overtrokken, het onder de voet lopen van een ambassade is niet niks, ze zijn daar echt door het lint.

Mickey
05-02-2006, 22:25
Ik las net op nu dat die AEL mongolen nu ook spotprentjes over Joden gaan publiceren.

HOE TRIEST BEN JE DAN?
Wat een sulletjes zijn die extremisten toch.
Allemaal kleine piemel complexjes bij elkaar
Stelletje kneusjes.

Sjaak
05-02-2006, 22:30
Ik las net op nu dat die AEL mongolen nu ook spotprentjes over Joden gaan publiceren.

HOE TRIEST BEN JE DAN?
Wat een sulletjes zijn die extremisten toch.
Allemaal kleine piemel complexjes bij elkaar
Stelletje kneusjes.

Heel volwassen reactie van de AEL maar je verwacht toch zeker niets anders he.

Zat ook te lezen dat de Hollandse ambassade was bekogeld maar Nederland geeft nog geen negatief advies af om te vertrekken, nou als ik Nederlander was en ik zag dat zooitje extremisch gespuis dan wist ik het wel, opzouten uit die regio voordat er straks dooie vallen en dat gaaageheid gebeuren, let op mijn woorden, ZE SPOREN niet en dit loopt finaal uit de klauwen .... :x

Mickey
06-02-2006, 09:44
Bah! Ik heb zo'n godsgruwlijke hekel aan dit soort religueze onzin. Een normaal rationeel denken mens doet hier toch niet aan mee?

Ik bedoel: Hoe kleinzielig is het als mensen zich zoo laten opnaaien over een paar tekeningen. Ze zouden ze voor de gein Life of Brian eens moeten laten zien.

ICON
06-02-2006, 10:01
kom laten we met zn alleen een vlag op de grond gooien en dan met zn allen eropstaan springen!! dat ze zal ze leren..

Anonymous
06-02-2006, 10:28
Helemaal over de rooie over een paar cartoons. Moslims wereldwijd!! Zelfs in Brussel zijn er protesten aan de gang.

Maar als een gestoorde gek in naam van Allah duizenden mensen dood door aanslagen te plegen, is het stil. Ook toen een bruiloft, met hun eigen volk nota bene, door een gek uit naam van Allah is opgeblazen hoorde je niemand. Daarmee wordt de profeet blijkbaar niet beledigd.

Blijkbaar zijn wij ook gerechtigd om na de volgende aanslag in naam van Allah, de lokale moskeen in de fik te steken.

Achterlijk volk en ziek geloof.

PigDog
06-02-2006, 12:38
Sukkels.
Een tijdje ervoor hadden ze hetzelfde met Jezus gedaan.. Gingen alle christenen toen uit hun plaat?


Ja.....

Anonymous
06-02-2006, 13:25
Sukkels.
Een tijdje ervoor hadden ze hetzelfde met Jezus gedaan.. Gingen alle christenen toen uit hun plaat?


Ja.....

zijn er toen ook ambassades in de fik gestoken...?

Sjaak
06-02-2006, 14:15
Sukkels.
Een tijdje ervoor hadden ze hetzelfde met Jezus gedaan.. Gingen alle christenen toen uit hun plaat?


Ja.....

Praat het maar goed pfffff ....

Zou je sieren als je iets zou zeggen van dit krankzinnige gedoe maar nee hoor, weer de andere kant op wijzen .....

Tja blijkbaar zijn er toch een heleboel mensen die dit "normaal" vinden ......... heel triest.

Anonymous
06-02-2006, 15:07
'Priester Turkije eerste slachtoffer cartoonrellen'
ROME - De moord op een rooms-katholieke priester in Turkije zondag was het eerste fatale incident in de toenemende onrust rond de omstreden spotprenten. Dat concludeerde de Italiaanse krant La Repubblica maandag.

De 60-jarige priester Andrea Santaro werd zondag in zijn kerk in Trabzon aan de Zwarte Zee doodgeschoten. Hij werkte ongeveer vijf jaar in Turkije. Hij zou eerder zijn bedreigd wegens zijn „zendingsactiviteiten�. De Turkse bevolking is overwegend islamitisch.

De ambassadeur van het Vaticaan in Turkije zei dat de aanvaller 'Allah akhbar' had geschreeuwd toen hij op de priester vuurde. Ook de krant Corriere Della Sera gaat ervan uit dat de moord te maken heeft met de rellen die zijn ontstaan na de publicatie van de illustraties van Mohammed in een Deense krant. „Zoals was te voorzien hebben de spanningen door de publicatie van de Mohammed-cartoons geleid tot een excuus om te moorden.�


Wat een trieste gasten. :evil:

Sjaak
06-02-2006, 21:11
Wat zei ik gisteren nog hier op het forum dat er doden gingen vallen en dit is slechts het begin van een zeer besmettelijk virus, namelijk :

"massale religieuze krankzinnigheid"

Tja ....

redjuh
06-02-2006, 21:36
ach zij maken toch ook geen spotprenten van die randdebiele paus en consorten, dus waarom moet het dan wel over hun profeet gedaan worden denk ik dan.

het is gewoon niet nodig... het voegt niets toe, en echt grappig zijn ze niet, dus... why....

Jeroen
07-02-2006, 07:36
Vanaf het moment dat de mens z'n "verstand" kreeg, vallen er al doden uit naam van een hogere macht. In ons leven gaan wij het eind niet meemaken.

Anonymous
07-02-2006, 09:35
ach zij maken toch ook geen spotprenten van die randdebiele paus en consorten, dus waarom moet het dan wel over hun profeet gedaan worden denk ik dan.

het is gewoon niet nodig... het voegt niets toe, en echt grappig zijn ze niet, dus... why....

kranten in saoudi arabie en iran maken al jaren spotprenten over joden. en dat zijn niet de minste...

die gasten daar in het midden oosten zijn gewoon hypocriet. het zou me niets verbazen als de meeste van die relschoppers die tekeningen niet eens gezien hebben, maar het alleen hebben horen zeggen.

Loen
07-02-2006, 11:59
Het spijt me om het te zeggen maar als ik de beelden zie van die randdebielen die daar een gebouw slopen om een paar van die spotprentjes dan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ze niet sporen en gewoon heel gevaarlijk zijn.

Wat heeft dit met religie te maken ????

Gelukkig dat er genoeg mensen zijn uit die omgeving die dit ook niet snappen. Dit is massa hysterie ten top en ik zeg het nog een keer " DIE GASTEN DIE DAT DOEN SPOREN ECHT NIET" :x

Gewoon een punt 50 er op en het is zo afgelopen :idea:

Helemaal correct.... Laat ze liever aan cage fight doen afzo, waarschijlijk geen ene moer te doen daaroh. Is punt 50 een xplosief ofzo?? Zo ja? Maak erdan maar een punt 150 van 8-)

Mephisto
07-02-2006, 13:01
Wat zei ik gisteren nog hier op het forum dat er doden gingen vallen en dit is slechts het begin van een zeer besmettelijk virus, namelijk :

"massale religieuze krankzinnigheid"

Tja ....

Het is politiek, en in die landen, waar weinigen veel hebben en veel weinig is het niet zo moeilijk om "het volk" met religie in de hand je politieke doeleinden te laten behalen.

Het gros van de mensen in de wereld is bezig met zijn dagelijks bestaan en zal het een rotzorg zijn wat er in de politiek gebeurt. In dat soort landen is geloof veel sterker dan hier omdat het een vlucht uit de harde werkelijkheid betekent, hier doen we dat met een tv en 100 kanalen bagger. Zo 'n 70 jaar geleden was de situatie in west-Europae soortgelijk en toen brak er ook wereldwijd de pleuris uit. Ik denk dat ze in het Midden-Oosten flink hun best moeten doen om de score uit die periode te verbeteren.

Ik denk dat het een hele kleine groep mensen is die veel invloed hebben op een grote groep, domgehouden, mensen die niets te verliezen hebben.

TommySoprano
07-02-2006, 17:36
Wordt misschien wel eens tijd voor wat globale opruiming!!

Ossie
07-02-2006, 18:14
Het spijt me om het te zeggen maar als ik de beelden zie van die randdebielen die daar een gebouw slopen om een paar van die spotprentjes dan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ze niet sporen en gewoon heel gevaarlijk zijn.

Wat heeft dit met religie te maken ????

Gelukkig dat er genoeg mensen zijn uit die omgeving die dit ook niet snappen. Dit is massa hysterie ten top en ik zeg het nog een keer " DIE GASTEN DIE DAT DOEN SPOREN ECHT NIET" :x

Gewoon een punt 50 er op en het is zo afgelopen :idea:

Ja man Sjaak. Laten we ze toch allemaal afschieten!!

Ik kan door die conclusie jou zelf tot de conclusie komen dat jij ook niet spoort en jij heel gevaarlijk bent. Net zoals de mensen die gaan protesteren om zoiets....

chickenwing
07-02-2006, 18:47
dat punt 50 bedoelt hij waarschijnlijk gewoon spreekwoordelijk.

Sjaak
07-02-2006, 18:57
Het spijt me om het te zeggen maar als ik de beelden zie van die randdebielen die daar een gebouw slopen om een paar van die spotprentjes dan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ze niet sporen en gewoon heel gevaarlijk zijn.

Wat heeft dit met religie te maken ????

Gelukkig dat er genoeg mensen zijn uit die omgeving die dit ook niet snappen. Dit is massa hysterie ten top en ik zeg het nog een keer " DIE GASTEN DIE DAT DOEN SPOREN ECHT NIET" :x

Gewoon een punt 50 er op en het is zo afgelopen :idea:

Ja man Sjaak. Laten we ze toch allemaal afschieten!!

Ik kan door die conclusie jou zelf tot de conclusie komen dat jij ook niet spoort en jij heel gevaarlijk bent. Net zoals de mensen die gaan protesteren om zoiets....

Duidelijk voor mij dat je net zo'n zieke geest bent als die religieuze randdebielen Ossie, natuurlijk moet je zulke randebielen tegen houden en hoe maakt niet uit, schiet er 1 neer en het is afgelopen en de geestelijke leiders die oproepen tot dit soort krankzinnigheid moet je het eerst neerknallen.

Nee als ik jou zo hoor moet je ze lekker hele ambassades laten slopen en mensen laten vermoorden om een paar cartoons, misschien dat je ze nog een bos bloemen mee wilt geven.

Mensen moet je beschermen tegen dit soort randebielen en met alle mogelijke middelen. Kijken wat jij doet als zo'n menigte je huis verbouwd en je familie omlegt voor een spotprent, je bent gewoon een hypocriete zak meer niet !!!

OSSIE JIJ SPOORT NIET !!!!!

Sjaak

Mighty Me
07-02-2006, 19:52
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=381&Itemid=74
Geert wilders gooit nu Olie op het vuur ja sorry hoor maar als marokanen hem zouden vermoorden ik zou niet echt medelijden hebben nu zoekt hij het toch echt zelf op

Ossie
07-02-2006, 20:56
Het spijt me om het te zeggen maar als ik de beelden zie van die randdebielen die daar een gebouw slopen om een paar van die spotprentjes dan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ze niet sporen en gewoon heel gevaarlijk zijn.

Wat heeft dit met religie te maken ????

Gelukkig dat er genoeg mensen zijn uit die omgeving die dit ook niet snappen. Dit is massa hysterie ten top en ik zeg het nog een keer " DIE GASTEN DIE DAT DOEN SPOREN ECHT NIET" :x

Gewoon een punt 50 er op en het is zo afgelopen :idea:

Ja man Sjaak. Laten we ze toch allemaal afschieten!!

Ik kan door die conclusie jou zelf tot de conclusie komen dat jij ook niet spoort en jij heel gevaarlijk bent. Net zoals de mensen die gaan protesteren om zoiets....

Duidelijk voor mij dat je net zo'n zieke geest bent als die religieuze randdebielen Ossie, natuurlijk moet je zulke randebielen tegen houden en hoe maakt niet uit, schiet er 1 neer en het is afgelopen en de geestelijke leiders die oproepen tot dit soort krankzinnigheid moet je het eerst neerknallen.

Nee als ik jou zo hoor moet je ze lekker hele ambassades laten slopen en mensen laten vermoorden om een paar cartoons, misschien dat je ze nog een bos bloemen mee wilt geven.

Mensen moet je beschermen tegen dit soort randebielen en met alle mogelijke middelen. Kijken wat jij doet als zo'n menigte je huis verbouwd en je familie omlegt voor een spotprent, je bent gewoon een hypocriete zak meer niet !!!

OSSIE JIJ SPOORT NIET !!!!!

Sjaak

Kerel, ease down!!!
Lees beter wat ik zeg voordat je zulke reacties geeft!!
Ik schrijf hierboven zelf dat ik die protesten bullshit vind.
Hoezo 'je familie omleggen' trouwens? Wiens familie hebben ze omgelegd? Ok, er is een prieter vermoord in Turkije, maar ze weten niet eens of dat verband houdt met die prents.
Je beschermt mensen niet door het uitroeien van iedereen die protesteert.
Net zoals een krant de vrijheid heeft om beledigende prents te publiceren, hebben die mensen de vrijheid om te protesteren (en dat geweld erbij is idd. te ernstig).

En er zijn trouwens inmiddels al mensen vermoord (o.a. door de politie) in de rellen..... Heeft dit geholpen? Nee, het is alleen maar erger geworden :!:

M.V.G. Ossie

Ossie
07-02-2006, 21:44
Check deze trouwens!!

http://www.neplog.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=280&Itemid=7


Edit: zoals jullie (hoop ik toch) wel doorhebben is dit gewoon een grap.
Ik vind m wel goed :lol:

Gulo gulo
07-02-2006, 21:47
Ter info

.50 is een geweerkaliber gebruikt in zware snipers en machinegeweren.

Voor meer info check http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/m2-50cal.htm

Mickey
08-02-2006, 09:30
Weet je wat de ellende is..
Beide kanten van het verhaal zijn te verdedigen met hetzelfde argument..

Vrijheid van meningsuiting.

Cartoonisten mogen hun standpunten via hun prenten kenbaar maken. Het is hun recht.

Moslims mogen hun standpunten mbt tot deze prenten ook kenbaar maken. Het is hun recht.

Het gaat echter om de manier waarop je dit doet. Dat extremistiche moslims de laatste tijd erg lange tenen hebben moge duidelijk zijn.
Het is niet constructief, maar wel hun goed recht.. Op het moment echter dat men echter geweld gaat gebruiken, dan gaan ze de grens over.

Het openlijk verkondigen van genocide of elimineren van "subversieve elementen" lijkt me nooit goed.

Though I may not agree with what you say, I'll defend to death your right to say it!

Anonymous
08-02-2006, 09:38
Duidelijk voor mij dat je net zo'n zieke geest bent als die religieuze randdebielen Ossie, natuurlijk moet je zulke randebielen tegen houden en hoe maakt niet uit, schiet er 1 neer en het is afgelopen en de geestelijke leiders die oproepen tot dit soort krankzinnigheid moet je het eerst neerknallen.

Nee als ik jou zo hoor moet je ze lekker hele ambassades laten slopen en mensen laten vermoorden om een paar cartoons, misschien dat je ze nog een bos bloemen mee wilt geven.

Mensen moet je beschermen tegen dit soort randebielen en met alle mogelijke middelen. Kijken wat jij doet als zo'n menigte je huis verbouwd en je familie omlegt voor een spotprent, je bent gewoon een hypocriete zak meer niet !!!

OSSIE JIJ SPOORT NIET !!!!!

Sjaak

Sjaak misschien spoor jij wel niet. Vind je dit nou echt nodig zo'n reactie tegen iemand die het gewoon niet met jou eens is ? Voor het geval je het nog niet wist een forum is er om je mening te geven beetje meer respect graag

Anonymous
08-02-2006, 10:02
Ik ben het niet vaak met Sjaak eens, maar ik kan me zijn reactie heel goed voorstellen.

Als ik die gasten in het midden oosten hysterisch zie gillen krijg ik de indruk dat ze uit de middeleeuwen stammen. Op tv lieten ze zien dat men pakken met melkpoeder uit denemarken aan het verbranden was. DAN SPOOR JE TOCH NIET! Pure haat in hun ogen en dan staan er ook nog een paar van die imams bij die oproepen dat alle denen gedood moeten worden. Dit is pure hysterie en dat is, zoals Sjaak terecht zegt, zeer gevaarlijk. Dat Ossie het dan weer afdoet als het recht van moslims om te protesteren is kwalijk. Het zou de moslims sieren als ze eens met wat zelfkritiek komen. Maar ja, blijkbaar heeft het duivelse westen het altijd weer gedaan.

MB667
08-02-2006, 13:01
http://images.ucomics.com/comics/sc/2006/sc060206.gif

Anonymous
08-02-2006, 13:06
http://images.ucomics.com/comics/wpswi/2006/wpswi060207.gif

Mickey
08-02-2006, 13:11
Op verschillende internetfora is een oproep verschenen om zaterdag in Amsterdam te demonstreren tegen de publicatie van Deense spotprenten waarop de profeet Mohammed is afgebeeld. De oproep is ondertekend met 'De moslimgemeenschap in Nederland'. Het protest, dat nadrukkelijk een vredig karakter moet hebben, zal vanaf 13.00 uur plaatsvinden op de Dam.

De organisatoren willen met een zwijgend protest kenbaar maken 'dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant'. "Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!!", stelt de oproep. Of er een vergunning voor de demonstratie is aangevraagd is niet duidelijk.

Collignon
Jos Collignon, tekenaar van de Volkskrant, heeft woensdagochtend bij de politie aangifte gedaan van bedreiging. Collignon, die voor zijn krant een spotprent maakte over de wereldwijde rel rond de Deense profeetcartoons, werd via een reactie op een weblog over VVD-politica Ayaan Hirsi Ali met de dood bedreigd.

De tekenaar zegt geschrokken te zijn, 'maar gelukkig worden dit soort bedreigingen over het algemeen niet uitgevoerd'.

Op het weblog werd vorige week de volgende reactie geplaatst:
quote:

antwerpenaar :: 01 februari 2006 18:31 :: e-mail
--------------------------------------------------------------------------------
jos colligon
we zijn op je naar zoek
en als we je vinden wat en kwestie van tijd is,zal het je goede dag niet zijn.
we zullen er voor zorgen dat je handen in de vlaamse straaten te raapen zullen zijn .
ik zweer het je .
je laatste dagen zijn geteld.
ik ben toch mijn leven beu
of ik nu 72 maagden krijg of niet ,vraak zal ik toch neemen .het liefst zou ik je hoofd willen afhakken maar dat zal te veel tijd inbeslag neemen ;daarom kies ik voor en kogel in je reet.

dus kijk regelmatich om je heen want voor je het weet heb je en kogel in je reet.

Jaaah!! Het gaat goed in de wereld!
Die laatste 2 cartoons zijn trouwens ijzersterk.

Anonymous
08-02-2006, 13:23
Als gestorven martelaren 72 maagden de man krijgen, WAAR KOMEN DAN AL DIE MAAGDEN VANDAAN???

Anonymous
08-02-2006, 15:32
Uit de kut van tante sjaan......

ICON
08-02-2006, 15:48
wat hebben ze daar gevreten? spermaballen niet te vreten.
wat hebben ze daar gedaan? glijden van de spermabaan
ja schitterend nostalgie

phranq
08-02-2006, 16:10
jos colligon
we zijn op je naar zoek
en als we je vinden wat en kwestie van tijd is,zal het je goede dag niet zijn.
we zullen er voor zorgen dat je handen in de vlaamse straaten te raapen zullen zijn .
ik zweer het je .
je laatste dagen zijn geteld.
ik ben toch mijn leven beu
of ik nu 72 maagden krijg of niet ,vraak zal ik toch neemen .het liefst zou ik je hoofd willen afhakken maar dat zal te veel tijd inbeslag neemen ;daarom kies ik voor en kogel in je reet.

dus kijk regelmatich om je heen want voor je het weet heb je en kogel in je reet.

:roll:

Ossie
08-02-2006, 16:34
jos colligon
we zijn op je naar zoek
en als we je vinden wat en kwestie van tijd is,zal het je goede dag niet zijn.
we zullen er voor zorgen dat je handen in de vlaamse straaten te raapen zullen zijn .
ik zweer het je .
je laatste dagen zijn geteld.
ik ben toch mijn leven beu
of ik nu 72 maagden krijg of niet ,vraak zal ik toch neemen .het liefst zou ik je hoofd willen afhakken maar dat zal te veel tijd inbeslag neemen ;daarom kies ik voor en kogel in je reet.

dus kijk regelmatich om je heen want voor je het weet heb je en kogel in je reet.

:roll:\



Ach, die arme jongemn is zijn leven toch beu. Hij zal wel niet de moeite nemen om een cursus Nederlands te volgen.

TommySoprano
08-02-2006, 17:21
hahaha je weet t niet heh.....

migyur
08-02-2006, 23:01
Weet je wat de ellende is..
Beide kanten van het verhaal zijn te verdedigen met hetzelfde argument..

Vrijheid van meningsuiting.

Cartoonisten mogen hun standpunten via hun prenten kenbaar maken. Het is hun recht.

Moslims mogen hun standpunten mbt tot deze prenten ook kenbaar maken. Het is hun recht.

Het gaat echter om de manier waarop je dit doet. Dat extremistiche moslims de laatste tijd erg lange tenen hebben moge duidelijk zijn.
Het is niet constructief, maar wel hun goed recht.. Op het moment echter dat men echter geweld gaat gebruiken, dan gaan ze de grens over.



Lijkt me duidelijk dat hier meer achter zit dan boze moslims, er is wel wat meer nodig om wereldwijd moslims in beweging te laten komen.
Volgens mij waait dit wel over maar "ze" laten nu wel zien hoe groot hun achterban is en hoe makkelijk ze te manipuleren zijn.

Mephisto
09-02-2006, 12:45
Als gestorven martelaren 72 maagden de man krijgen, WAAR KOMEN DAN AL DIE MAAGDEN VANDAAN???

gestorven martelaren... je bent duidelijk helemaal op de hoogte waar het over gaat :roll:

Mephisto
09-02-2006, 12:53
Ik ben het niet vaak met Sjaak eens, maar ik kan me zijn reactie heel goed voorstellen.

Als ik die gasten in het midden oosten hysterisch zie gillen krijg ik de indruk dat ze uit de middeleeuwen stammen. Op tv lieten ze zien dat men pakken met melkpoeder uit denemarken aan het verbranden was. DAN SPOOR JE TOCH NIET! Pure haat in hun ogen en dan staan er ook nog een paar van die imams bij die oproepen dat alle denen gedood moeten worden. Dit is pure hysterie en dat is, zoals Sjaak terecht zegt, zeer gevaarlijk. Dat Ossie het dan weer afdoet als het recht van moslims om te protesteren is kwalijk. Het zou de moslims sieren als ze eens met wat zelfkritiek komen. Maar ja, blijkbaar heeft het duivelse westen het altijd weer gedaan.

Ooit gehoord van de beeldenstorm (al even geleden) en boekverbrandingen (wat minder lang geleden) Wij zijn ook niet roomser dan de Paus, en voel je je niet aangesproken, bedenkt dan dat in "die andere landen" ook niet iedereen zich aangesproken voelt...

Anonymous
09-02-2006, 13:08
Als gestorven martelaren 72 maagden de man krijgen, WAAR KOMEN DAN AL DIE MAAGDEN VANDAAN???

gestorven martelaren... je bent duidelijk helemaal op de hoogte waar het over gaat :roll:

sorry hoor, ik wist niet dat ik tegen een taalkundige postte...

Anonymous
09-02-2006, 13:10
Ik ben het niet vaak met Sjaak eens, maar ik kan me zijn reactie heel goed voorstellen.

Als ik die gasten in het midden oosten hysterisch zie gillen krijg ik de indruk dat ze uit de middeleeuwen stammen. Op tv lieten ze zien dat men pakken met melkpoeder uit denemarken aan het verbranden was. DAN SPOOR JE TOCH NIET! Pure haat in hun ogen en dan staan er ook nog een paar van die imams bij die oproepen dat alle denen gedood moeten worden. Dit is pure hysterie en dat is, zoals Sjaak terecht zegt, zeer gevaarlijk. Dat Ossie het dan weer afdoet als het recht van moslims om te protesteren is kwalijk. Het zou de moslims sieren als ze eens met wat zelfkritiek komen. Maar ja, blijkbaar heeft het duivelse westen het altijd weer gedaan.

Ooit gehoord van de beeldenstorm (al even geleden) en boekverbrandingen (wat minder lang geleden) Wij zijn ook niet roomser dan de Paus, en voel je je niet aangesproken, bedenkt dan dat in "die andere landen" ook niet iedereen zich aangesproken voelt...

dat zeg ik, de middeleeuwen... wel even lezen voordat je iets post...

redjuh
09-02-2006, 15:36
maar ff iets wat ik niet snap...

als je weet dat een aantal mensen zo kan reageren, waarom doe je het dan? ik bedoel hey waar hebben we het over... een spotprentje, dat geneens echt grappig was. er zou toch iets anders grappigs als onderwerp genomen kunnen worden?

goed de reactie getuigt van een primitieve gedachtengang, althans bij degenen die zich op zo'n extreme manier uiten.

maar nogmaals... echt nodig is het niet toch?

Chico
09-02-2006, 15:37
veel van die haat is onwetenheid en een leven lang indoctrinatie door hun eigen overheid... en diezelfde overheid wakkert het nu aan ten goede van zijn eigen politieke spelletjes... de wereld zit niet zo makkelijk in elkaar...

Mephisto
09-02-2006, 15:52
Ik ben het niet vaak met Sjaak eens, maar ik kan me zijn reactie heel goed voorstellen.

Als ik die gasten in het midden oosten hysterisch zie gillen krijg ik de indruk dat ze uit de middeleeuwen stammen. Op tv lieten ze zien dat men pakken met melkpoeder uit denemarken aan het verbranden was. DAN SPOOR JE TOCH NIET! Pure haat in hun ogen en dan staan er ook nog een paar van die imams bij die oproepen dat alle denen gedood moeten worden. Dit is pure hysterie en dat is, zoals Sjaak terecht zegt, zeer gevaarlijk. Dat Ossie het dan weer afdoet als het recht van moslims om te protesteren is kwalijk. Het zou de moslims sieren als ze eens met wat zelfkritiek komen. Maar ja, blijkbaar heeft het duivelse westen het altijd weer gedaan.

Ooit gehoord van de beeldenstorm (al even geleden) en boekverbrandingen (wat minder lang geleden) Wij zijn ook niet roomser dan de Paus, en voel je je niet aangesproken, bedenkt dan dat in "die andere landen" ook niet iedereen zich aangesproken voelt...

dat zeg ik, de middeleeuwen... wel even lezen voordat je iets post...

practice what you preach, en boekverbrandingen vonden heel kort geleden ook nog plaats.

Anonymous
09-02-2006, 16:05
nee, je hebt gelijk, de moslims zijn de slachtoffers en wij hebben alles zelf uitgelokt. wij zij daar nu doen is een heel gewone reactie op onze asociale provocaties... :roll:

Chico
09-02-2006, 17:07
dat is het andere extreme...

en beeldenstorm was niet in de middeleeuwen naar mijn weten...

maar het is nog geen 50 jaar terug dat we in indonesie politionele acties ondernamen waar veel onschuldigen werden vermoord... nederland is niet zo'n voorbeeld van netheid als mensen willen geloven..

de waarheid ligt altijd ergens in het midden

TommySoprano
09-02-2006, 17:12
Lekker laten gaan een keer, en gelijk weer even terug op de evolutionaire ladder zetten die stoffige types!!
rot op hee, zelfs de humor is niet verder ontwikkeld daaro....(dit is geen anti moslim, maar een anti extreme moslim bericht!)

Anonymous
09-02-2006, 17:52
dat is het andere extreme...

en beeldenstorm was niet in de middeleeuwen naar mijn weten...

maar het is nog geen 50 jaar terug dat we in indonesie politionele acties ondernamen waar veel onschuldigen werden vermoord... nederland is niet zo'n voorbeeld van netheid als mensen willen geloven..

de waarheid ligt altijd ergens in het midden


Beeldenstorm vond slechts een kleine vijftig jaar na de middeleeuwen plaats.

Grappig dat de Politionele Acties er ook bij worden gehaald. Dat was echt niet zo zwart wit zoals je het nu voorsteld.

shakie
09-02-2006, 17:57
Kijk dit gaat nie om cartoons je beledigd miljarden mensen hiermee, als ik op de dam roep beatrix is een hoer dan beledig ik hare majesteit en reken maar dat ik opgepakt word,als je weet dat het zo diep ligt waarom gaan spotten ?is gewoon uitlokken...daarmee keur ik niets goed natuurlijk,want hoe er wordt gereageerd is niet juist.
Stel je voor dat iemand belachelijke prenten van je moeder uitbrengt,word al persoonlijker he...begrijp dat geloof heel diep zit en dat je niet zomaar mee kan spotten,deze cartoons..vrijheid van meningsuiting?had allemaal voorkomen kunnen worden vind ik....

Anonymous
09-02-2006, 18:38
Kijk dit gaat nie om cartoons je beledigd miljarden mensen hiermee, als ik op de dam roep beatrix is een hoer dan beledig ik hare majesteit en reken maar dat ik opgepakt word,als je weet dat het zo diep ligt waarom gaan spotten ?is gewoon uitlokken...daarmee keur ik niets goed natuurlijk,want hoe er wordt gereageerd is niet juist.
Stel je voor dat iemand belachelijke prenten van je moeder uitbrengt,word al persoonlijker he...begrijp dat geloof heel diep zit en dat je niet zomaar mee kan spotten,deze cartoons..vrijheid van meningsuiting?had allemaal voorkomen kunnen worden vind ik....

Dus je mag als gelovige wel een ongelovige beledigen. Maar een ongelovige mag geen ongelovige beledigen? :(

Anonymous
09-02-2006, 19:17
Kijk dit gaat nie om cartoons je beledigd miljarden mensen hiermee, als ik op de dam roep beatrix is een hoer dan beledig ik hare majesteit en reken maar dat ik opgepakt word,als je weet dat het zo diep ligt waarom gaan spotten ?is gewoon uitlokken...daarmee keur ik niets goed natuurlijk,want hoe er wordt gereageerd is niet juist.
Stel je voor dat iemand belachelijke prenten van je moeder uitbrengt,word al persoonlijker he...begrijp dat geloof heel diep zit en dat je niet zomaar mee kan spotten,deze cartoons..vrijheid van meningsuiting?had allemaal voorkomen kunnen worden vind ik....

je wordt idd misschien opgepakt, maar niet gelynched door 100 man en vervolgens achter een puch maxi door de kalverstraat gesleept .....

TommySoprano
09-02-2006, 19:19
Guest but not least was ik......

TommySoprano
09-02-2006, 19:21
volgens mij was ie met last bedenk ik me net...naja on topic blijven..

shakie
09-02-2006, 19:40
daarmee keur ik niets goed natuurlijk,want hoe er wordt gereageerd is niet juist. Voor het geval als het je was ontgaan.En guest mensen beledigen is zoiezo niet goed voor gelovige of ongelovige,laat iedereen in zn waarde...only love can conquer hate...peace

Anonymous
09-02-2006, 20:17
daarmee keur ik niets goed natuurlijk,want hoe er wordt gereageerd is niet juist. Voor het geval als het je was ontgaan.En guest mensen beledigen is zoiezo niet goed voor gelovige of ongelovige,laat iedereen in zn waarde...only love can conquer hate...peace

Hoe kunnen godsdiensten als de islam, het christendom en het jodendom zich beroepen op tolerantie als ze in hun "heilige" geschriften iedereen die anders dan hun denkt, verketteren?

En vandaar uit door de eeuwen heen miljoenen mensen hebben afgeslacht, hele beschavingen hebben uitgeroeid, mensen ontwetend gehouden, vrouwen en homo's gediscrimineerd etc.

Dan heb je in mijn ogen weinig als gelovige bar weinig recht van spreken over iets als respect....

Als we hier in Nederland achter dergelijke ideeen waren blijven aanlopen, zouden we nu nog geloven dat de aarde plat is, ziektes een straf van god zijn etc.

Anonymous
09-02-2006, 21:15
En ik maar denken dat Islam voor vrede staat.... Die gasten weten zelf niet eens meer waarom en waarin ze geloven.

shakie
10-02-2006, 01:46
Kijk geen enkel geloof geeft het recht om te moorden,of discrimineren integendeel ,maar er zijn mensen die hiervan misbruik maken en mensen manipulieren zo krijgen ze velen achter zich kijk naar hitler,geloof is goed maar van het pure is er weinig over.Ik hoop alleen dat het niet verder escaleert...Die tekening is ook vet met moeder en dochter.Hoop nie dat het zover komt.

Mickey
10-02-2006, 09:56
Vind net het volgende bij geenstijl.nl

Inshaallah! Dat niet alle moslims bij de pinken zijn, moge duidelijk zijn. Een half jaar te laat druk maken om niet bestaande cartoons. Vervolgens de subsidiejorissen van het MDI slapeloze nachten bezorgen en na wekenlang anoniem in fora rondhangen toch maar eens een demonstratie plannen. Jawel, in Nederlandse moslimfora (hierrr ( http://www.maroc.nu/club/about868-0-asc-15.html ) en hierrr( http://almaghribia.maroc.nu/showthread.php?t=2407 ) en hierrr( http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=173948&highlight=demonstratie )) is vandaag de oproep geplaatst om zaterdag 11 februari om 13.00 uur 'massaal' naar de dam te 020 te komen om daar te demonstreren tegen, tja.. iets. Jongens, jullie zijn te laat! Het feest is voorbij, lammeren geslacht, de varkentjes gewassen en zelfs in Iran zijn ze alweer aan het werk. Bovendien, voor ambassades moeten jullie in Den Haag zijn.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/beheadpicca.jpg



Check ook de comments op geenstijl..
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012351.html#comments

Gaat weer een gezellige dag worden denk ik! :shock:

shakie
10-02-2006, 11:49
Het is een feestdag morgen man....TRANCE ENERGY hahaha

Wheelie
10-02-2006, 12:03
"Ik ben fan van Mohammed, mag je met kleine meisjes naar bed".

redjuh
10-02-2006, 12:08
je hele leven maagden wippen... wedden dat je dat niks vindt... pijn aan je lul man

Joris
10-02-2006, 14:57
au au doet pijn enz enz



zachtjes ajb het is mijn eerste keer :D

jk

Anonymous
10-02-2006, 16:32
http://bushsupporter.org/week29/garner0329.gif

Arie
10-02-2006, 18:40
http://www.nozzman.nl/images/edities/383.gif

shakie
10-02-2006, 20:58
"Ik ben fan van Mohammed, mag je met kleine meisjes naar bed".
Tuurlijk ,eerst je handen wassen he...