PDA

View Full Version : arm niet meer te strekken !



Anonymous
08-02-2006, 19:38
Hallo,

Even een korte vraag voor de mma'ers.
3 weken geleden is tijdens de training waarschijnlijk mijn arm overstrekt. Tijdens de traioning had ik echter geen last.

De dag erna begon de "pijn" en bleek ook dat ik mijn arm niet meer kan strekken, onderam nog maar 75% ipv 90%. Ik ben nu 3 weken verder maar nog steeds precies hetzelfde.

Wie heeft hier ervaring mee en wat heb je eraan gedaan. Fysio is nu ook 2 weken bezig maar geen resultaat, ik train overigens wel door. Helpt rust misschien of iets anders ?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Silat
08-02-2006, 21:11
zou rust helpen??

ICON
08-02-2006, 21:13
hmmm thats a tough one

kan je me multiple choice geven?

Paganstars
08-02-2006, 23:04
antw a; rusten
antw b; verkloten van je arm door te blijven trainen
antw c; amputeren

HUNTER
09-02-2006, 00:17
meestal als je arm wordt overstrekt raakt je kraakbeen wat geirriteerd, en wordt er op die plek iets te veel aangemaakt tijdens het herstel, waardoor je dit soort klachten krijgt. Ik kan mn beide armen ook niet meer volledig strekken. Is niet heel erg, als je maar zorgt dat je het in beweging houdt zodat het niet nog vaster gaat zitten

redjuh
09-02-2006, 01:23
antw a; rusten
antw b; verkloten van je arm door te blijven trainen
antw c; amputeren

hahahahaha

doe b en daarna c en daarna pas a

Paganstars
09-02-2006, 01:31
ook een optie :P

shakie
09-02-2006, 16:50
Rust is beste optie,heb ook zoiets gehad,maar na een zware training voel ik het weer lichtelijk..
Met srl gelei insmeren...

LOCO
10-02-2006, 00:07
Gelukkig is de hedendaagse Internet techniek nu zover ontwikkeld dat je geen foto's of zelfs maar lichamelijk onderzoek nodig hebt. Nee, zelfs een preciese beschrijving van de pijn (en dan vooral de lokalisatie van de pijn) is niet meer nodig om een diagnose te kunnen stellen en dus een idee te opperen voor behandeling etc.. ;)

Ja, zeer waarschijnlijk is (aangepaste) rust op dit moment de beste optie. Maar bespreek het eens met je fysiotherapeut, mag toch hopen dat die wel een idee er over heeft?
Sterkte met je herstel

Osu

LOCO