PDA

View Full Version : Trommelvlies gescheurd



Fr3ddy
18-02-2006, 10:05
Nu de tweede x dat ik dit heb (stoot op mijn oor en door de druk is mijn trommelvlies gescheurd). Een aantal jaar geleden had ik het ook een keer. Nu was ik benieuwd.. wie van jullie heeft dit ook weleens gehad?

Of ben ik de enige met van die freakshow blessures? :lol:

redjuh
18-02-2006, 11:18
maatje van mij ook door tik op ze oor. heeft 2 maanden last gehad van verminderd gehoor.

Anonymous
18-02-2006, 12:33
ik heb et ook een x gehad. Ook door zelfde oorzaak. tis niet echt schadelijk toch? maar wel vaag dat je de lucht door je trommelvlies voelt lopen als je je neus snuit.

revo
18-02-2006, 12:34
die guest hierboven was ik trouwens, vergeten in te loggen.

oh ik had et overigens door een hoek beetje verkeerd te blokken waardoor mijn handschoen op men oor zat, en er dus tegenaan werd gestoten.

Silat
18-02-2006, 15:47
Of ben ik de enige met van die freakshow blessures? :lol:

heb er een abonnement op.

Fr3ddy
18-02-2006, 16:50
ik heb et ook een x gehad. Ook door zelfde oorzaak. tis niet echt schadelijk toch? maar wel vaag dat je de lucht door je trommelvlies voelt lopen als je je neus snuit.
Haha ja dat is inderdaad vaag..

Arjan
18-02-2006, 17:34
heb wel is blauwe oren gehad van klappen ;P Nog nooit zoiets, houden zo!

Paganstars
19-02-2006, 18:21
Ik vind dat freddy gewoon een award voor de meest idiote blessures moet krijgen :P

Jay Hoov
20-02-2006, 09:08
Ik vind dat freddy gewoon een award voor de meest idiote blessures moet krijgen :P

Viel mij ook al op ja, maar ja, als je er keihard voor gaat, gebeuren deze dingen nou eenmaal.....Goed bezig Fred 8-)

Anonymous
20-02-2006, 13:43
Thanks people :mrgreen:

jojo
21-02-2006, 15:00
tsja hij traint met mij he dan krijg je dat :lol: :mrgreen:

Fr3ddy
21-02-2006, 18:09
tsja hij traint met mij he dan krijg je dat :lol: :mrgreen:
Sorry maar ik kreeg die klap toch echt van Kaas en niet van jou! :P

Jochem
21-02-2006, 22:08
ik heb dat ook gehad. rond mijn 18e gebeurt. 4x naar dokter geweest ervoor, hij telkens "nee, niet gescheurd". 5e keer, had ik iets anders, keek ie mijn oren na. "he, je trommelvlies is gescheurd!"
blijk ik ook nog een gebogen gehoorgang te hebben. Oftewel, ze hebben mijn oor voor 90% eraf moeten snijden, wegklappen, opereren. al met al bijna 6 jaar niet met mijn hoofd onder water kunnen gaan (liep mijn gehoorgang/evenwichsorgaan vol.), en vele oorontstekingen.

zwaaar klote!!!!

Fr3ddy
21-02-2006, 22:24
Ik vind dat freddy gewoon een award voor de meest idiote blessures moet krijgen :P

Viel mij ook al op ja, maar ja, als je er keihard voor gaat, gebeuren deze dingen nou eenmaal.....Goed bezig Fred 8-)

[]ik heb dat ook gehad. rond mijn 18e gebeurt. 4x naar dokter geweest ervoor, hij telkens "nee, niet gescheurd". 5e keer, had ik iets anders, keek ie mijn oren na. "he, je trommelvlies is gescheurd!"
blijk ik ook nog een gebogen gehoorgang te hebben. Oftewel, ze hebben mijn oor voor 90% eraf moeten snijden, wegklappen, opereren. al met al bijna 6 jaar niet met mijn hoofd onder water kunnen gaan (liep mijn gehoorgang/evenwichsorgaan vol.), en vele oorontstekingen.

zwaaar klote!!!!

Bij deze draag ik mijn 'award' op aan Jochem Brandenhorst :mrgreen: