PDA

View Full Version : Perzisch eten



Sjaak
22-02-2006, 21:26
Effe een vraagje ik ga morgenavond met een aantal Iraanse kennissen Perzisch eten in Den Haag bij de Cocobango en ik heb totaal geen ervaring met dat soort eten, kan iemand mij mij een gerecht aanraden

Sjaak

Fr3ddy
22-02-2006, 23:07
http://www.iraansegerechten.nl/

Wat er op staat klinkt er lekker allemaal, heb meteen trek! Thanks for nothing Sjaak, nu eindig ik door jouw schuld weer bij de Mac! :evil:

redjuh
23-02-2006, 00:10
tering dat ziet er echte te ranzig uit. sjaak, ik zou maar gewoon een broodje kaas meenemen!

Sjaak
23-02-2006, 03:59
Haha misschien geen slecht idee maar ben toch wel benieuwd .......

Anonymous
23-02-2006, 08:54
dat wordt flink gassen na afloop.

phranq
23-02-2006, 10:58
Ik heb een paar jaar geleden bij Iraniers gegeten en ik kan wel zeggen dat het echt superlekker was! Erg lekker gekruid en niet heet....

p diddy
23-02-2006, 11:08
Ik heb een paar jaar geleden bij Iraniers gegeten en ik kan wel zeggen dat het echt superlekker was! Erg lekker gekruid en niet heet....

maar er kwam daarna wel diarree uit ze reet!!

Anonymous
23-02-2006, 11:27
gegrilde soeniet schijnt daar momenteel een delicatesse te zijn.

phranq
23-02-2006, 12:46
Ik heb een paar jaar geleden bij Iraniers gegeten en ik kan wel zeggen dat het echt superlekker was! Erg lekker gekruid en niet heet....

maar er kwam daarna wel diarree uit ze reet!!

uit 'zijn' reet P. wel ff opletten...;)

Maar het was helemaal niet heet, was zeer smakelijk...had ik niet verwacht..

p diddy
23-02-2006, 12:48
Top man... je moet nederlandse leraar worden, maar ik ben blij dat het lekker was!! Phranq

p diddy
23-02-2006, 12:54
Of is het nederlands???? phranq???

Judas
23-02-2006, 14:40
Heb wel Assyrisch gegeten(zelfde streek) en dat was erg lekker.Lamsvlees is aanrader

Sjaak
23-02-2006, 14:50
http://www.cocobango.nl/

harry
23-02-2006, 15:27
Volgens mij heb je een hekel aan die mensen :?