PDA

View Full Version : Telefoongesprek afgeluisterd tussen Willem en Bram



Justinian
23-02-2006, 10:07
Misschien al bekend, maar voor degene die het nog niet heeft gelezen, zie hieronder:

bb-redactie schrijft "Na de vorige telefoongesprekken met Sadam en Willem hebben we er weer een in de zo langzamerhand bekende 'huisstijl'. Dit keer een telefoongesprek van twee heren die de laatste tijd behoorlijk in de belangstelling staan.
Klik op Meer lezen voor het telefoongesprek tussen Willem en Bram.......


- Hallo met Bram.


- Hé Brammetje, met Willem spreek je.


- Bram: Willem? Welke Willem?

Willem: The one and only, still alive and kicking in tegenstelling tot de meeste andere Willems.


- Bram: Maar hoe kun jij nou bellen, je zit toch in AB (alle beperkingen)?


Willem: Da's voor mij toch geen probby man. Gewoon ff met de geldbuidel rammelen en hupsakee, alle deuren gaan voor je open. Nou ja, bijna alle (cel)deuren dan.


Bram: Maarre, uh, waarom bel je eigenlijk?


Willem: Nou kijk beste Bram. Niet geheel ontoevallig lees ik de ochtendkrant en daarin zeg je, en ik citeer, ''Het voelt niet altijd goed met Holleeder".


Bram: Eh. Hmmm. Tsja. Ik bedoelde eigenlijk dat ik mij zorgen om je maak de laatste tijd.


Willem: ………….Sinds wanneer maak jij je zorgen om mij? Daar betaal ik je niet voor. Trouwens, nu ik je toch spreek wil ik je wel ff op je hart drukken dat je de camera's welke ik op je kantoor heb geplaatst voorlopig maar uit moet zetten als je begrijpt wat ik bedoel.


Bram: Natuurlijk begrijp ik wat je bedoelt. Officieel zijn ze er niet. Toen de CIE daar naar vroeg heb ik gezegd dat het alleen om buiten het pand geplaatste camera's ging.


Willem: Ja, da's je maar geraden ook. Trouwens ik had toch wel verwacht dat ik gisteren zou vrijkomen. Je krijgt een riant salaris van mij en nou gebeurt mij dit. Een van mijn duurste krachten ben je nota bene.



Bram: Ik weet het. Ik weet het. Maar nu je het er toch over hebt Willem. De laatste rekeningen zijn nog steeds niet betaald enne, ik durf het bijna niet te vragen……


Willem: Wel Bram. Je weet toch wat ik voor een deal heb gemaakt met je. No cure no pay gezien de verlenging met 30 dagen. Daar ben ik goed ziek van jongen.

Bram: Meen je dat nou? Ik meen mij te herinneren dat je helemaal geen deals maakt, en gewoon dicteert wat er allemaal moet gebeuren.


Willem: Zeg Bram. Nou moet je niet bijdehand gaan lopen doen want ondanks dat ik vastzit hoef ik maar aan een paar touwtjes te trekken enne, het is einde oefening.

Bram: Nee, nee, natuurlijk niet beste Willem. Zo bedoel ik het ook niet want ik had ook verwacht dat je weer vrij zou komen. Niet iedereen danst bij het OM naar je pijpen, kennelijk.


Willem: Luister Bram. Inmiddels heb ik 30 dagen aan mijn broek gekregen en dat zijn er al 30 teveel. Zorg jij als de sodemieter dat al die zogenaamde bewijzen tegen mij van tafel worden geveegd want anders wordt het echt oorlog met die speurneuzen en OM-gasten. En wie zijn die zogenaamde cruciale getuigen eigenlijk? En niet liegen tegen mij Bram want daar hou ik niet van.


Bram: Ik zal mijn uiterste best doen Willem om dat uit te zoeken. Er zal ongetwijfeld wel weer ergens een diskette of usb-stick opduiken.


Willem: Ha ha. Ik weet het. Money makes the world go round, grins.


Bram: Willem, jij komt gewoon over dertig dagen vrij, daar wed ik alles om.

Willem: Ha ha. Ook je eigen leven Bram? Dat hebben d'r meer gezegd in het verleden.


Bram: Tot slot Willem. Heb je nog voorkeur waar je de komende tijd wilt zitten. De Bijlmerbajes bijvoorbeeld?

Willem: Dat zou ik wel willen want dan ga ik meteen namens de motorclub met Polletje praten, alhoewel ik juist om hem niet naar de Bijlmerbajes wordt overgeplaatst. Doe jij nou maar jouw werk, dan doe ik het mijne. Valt niet mee om mijn zaken vanuit hier te regelen met om de haverklap een low battery.

Bram: Okay Willem. Ik begrijp het. We houden contact en zodra ik tijd heb kom ik je opzoeken.


Willem: Dat is je geraden ook Brammetje. Ik weet je te vinden. Trouwens, doe de groeten aan Erik de hoogvlieger.


Bram: Zal ik doen. Moet ik nog wat tegen hem zeggen, of uh, laat je de rest aan je motorvrienden over?


Willem: Zo kan ie wel weer Bram. Ik ga je niet wijzer maken dan je al bent. Hoe meer je weet, hoe meer je moet verantwoorden als je voor je schepper staat, bij wijze van spreken. Dag Bram.


Bram: Dag Willem. Hou je haaks. We denken hier op kantoor elke dag aan je.


http://www.crimesite.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=1297&mode=&order=0&thold=0

Jay Hoov
23-02-2006, 10:42
LOL :D

redjuh
23-02-2006, 12:06
dat is wel een idee voor een real life soap... die camera's op kantoor van Bram..

Robert
23-02-2006, 12:10
hahahaha lijp

Tuig